Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-20, 19:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det kanske är allas vår "Brandkvinna" som Leman på Expo har intervjuat. Den användaren kunde redan igår berätta att GM var en mycket farlig och nazistisk SD-sympatisör som gått i samma klass som henne, efter att hon gått på någon folkhögskola. Rapporterar Leman i nästa artikel om att BO avled redan under gårdagen vet vi vem det är som läcker.

Bon ljög om att BO var död. Och påstod att hon gått i samma klass som vår 15-årige GM - och hon hade dessutom en 10- årig son…allt enligt hennes posthistorik….
Snabbt marscherat.
Citera
2021-08-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
«Enligt en källa till Expo ska det sedan tidigare finnas en oro för att 15-åringen riskerar att göra sig skyldig till hatbrott. Han ska på nätet ha gett uttryck för hat mot mörkhyade och muslimer. »

Jag får inte riktigt ihop det med att 15-åringen gav sig på N*klas V*desson (*=i) från Dösjebro. I så fall hatade han väl vita svenskar...

Förutom de personliga motiven gällande MGM:s påstådda konflikt med BO så har ju folk flera gånger sagt att BO ska vara väldigt vänster av sig och detta är väl isåfall något som MGM inte uppskattar.
Själva brottet som begicks igår måste inte ha rasistiska motiv i form av att han försökt skada valfri icke-vit person utan kan väl vara något mer generellt än så. Han verkar ju uppleva att BO står för de ”värderingar” han påstås motsätta sig.

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Bon ljög om att BO var död. Och påstod att hon gått i samma klass som vår 15-årige GM - och hon hade dessutom en 10- årig son…allt enligt hennes posthistorik….
Snabbt marscherat.
Lögnen om att BO var död handlade ju till och med specifikt om att hennes flickvän jobbade på sjukhuset och hade sagt att han hade dött. Och att hon hade varit tillsammans med BO. Det var en kaotisk stund i forumet…
Senast redigerad av DesmondHume 2021-08-20 kl. 20:01.
Citera
2021-08-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Verkar vara ett efterbliven mongo som försökte sig på att härma sin hjälte i Trollhättan. Patetiskt.

Avskyr visserligen lärare då de är en hop regimvänliga idioter som enbart har som uppgift att indoktrinera våra barn, men vem vet, den här läraren kanske var annorlunda. Hoppas han klarar sig i sådana fall.
Jösses, vari består indoktrineringen? Kom inte dragande med varken vänster eller sossar, det skiten börjar bli lite uttjatad. Jag skulle tycka det var intressant att se vad du verkligen menar, vem vet.. kanske blir det en ögonöppnare för mig.
Trevlig kväll
Citera
2021-08-20, 20:06
Medlem
Herregud, jag är inne på flashback en gång i kvartalet för att kolla hur saker ligger till men den här tråden tar nog priset.
Inte nog med det, jag är lat också, har bara läst igenom de sista 50 sidorna med politiskt bjäbb.

Det råkar inte vara så att någon kan göra en SAKLIG recap på 3-5 meningar, eller måste jag ge Aftonbladet de annonseringspengar de inte är värda?
Citera
2021-08-20, 20:07
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
fadern Lars Ahlfors verkar vara mentalsjuk på riktigt. han la ett förslag i kommunfullmäktige:

"Hans budgetförslag gick bland annat ut på att införa nya ordningsregler i Eslöv så att motståndare till mångkultur skulle kunna gripas av polis och att de skulle uppmuntras att flytta från kommunen, samtidigt som jullovet och andra högtider med kristen bakgrund skulle förbjudas."

https://blogg.nsk.se/2018/12/13/ahlf...rar-ingenting/

Mer om Ahlfors idéer:
https://nyheteridag.se/mp-i-eslov-vi...urmotstandare/

Hur är det med släktförhållandena? 15-åringen är enligt uppgifter i tråden mörkhyad och mamma (Ann* Viktori* Nil*nthika J*ckson, *=a) från Sri Lanka och pappan (Lars Ahlfors, ) från Colombia. Stämmer det?

Citera
2021-08-20, 20:08
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Luktar breivikrunkande vit tonåring lång väg.

Kan även lukta runkande idrottslärare?
Citera
2021-08-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonannan
Herregud, jag är inne på flashback en gång i kvartalet för att kolla hur saker ligger till men den här tråden tar nog priset.
Inte nog med det, jag är lat också, har bara läst igenom de sista 50 sidorna med politiskt bjäbb.

Det råkar inte vara så att någon kan göra en SAKLIG recap på 3-5 meningar, eller måste jag ge Aftonbladet de annonseringspengar de inte är värda?
Jag önskar dig lycka till att få fram något som har med fallet att göra överhuvud taget. Säg gärna till om du nu av någon anledning ändå skulle få någon relevant information.
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Så Expo menar alltså att han hatade svenskar?

Med tanke på att GM inte är svensk.

Expo ör ju inte direkt nåt sanningsvittne.
Citera
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
«Enligt en källa till Expo ska det sedan tidigare finnas en oro för att 15-åringen riskerar att göra sig skyldig till hatbrott. Han ska på nätet ha gett uttryck för hat mot mörkhyade och muslimer. »

Jag får inte riktigt ihop det med att 15-åringen gav sig på N*klas V*desson (*=i) från Dösjebro. I så fall hatade han väl vita svenskar...

Kan väl funnits andra anledningar om BO nu var måltavlan. Om det stämmer att han har gått omkring och romantiserat om nazism kanske läraren gått hårt på honom om detta exempelvis.
Citera
2021-08-20, 20:13
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
15 år och incel?
Jösses, så nu har fb börjat slänga sig med ett nytt ord utan veta vad det egentligen innebär.
Alla 15 åringar är en typ av incel.

Har ni så dålig koll 🤪🤣
Citera
2021-08-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Kan väl funnits andra anledningar om BO nu var måltavlan. Om det stämmer att han har gått omkring och romantiserat om nazism kanske läraren gått hårt på honom om detta exempelvis.

Tidigare i tråden skrev en användare och frågade om denna GM var samma som i en annan tråd, där nån hade varnat om GM, eller nåt i den stilen. Inlägget var bara ett citat från den andra tråden, som tyvärr inte var länkad. Sökfunktionen funkar inte för mig, det enda jag kommer ihåg är att den citerade användaren hette gregersneger eller liknande.
Citera
2021-08-20, 20:15
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Det stämmer inte att BO har kränkt GM, lågt av dig att påstå det.

det är inte jag som påstår det, din riksflane. storebrodern till en klasskamrat tidigt i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in