Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-10, 22:07
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
kristall hit och kristall dit. Det har inget med att gra om det r en katinon eller inte. Frn HCL saltet vid tillverkning s r det enkelt att gra svl fribas som att gra kristaller av det.
Det pverkar generellt inte effekten ngot, mer ett frsljningsknep d det ser myckeet snyggare ut och upplevs som bttre.

S r inte alla Droger lsliga i vatten. Alla Katinoner skall lsa sig i vatten, ofta behver vattnet inte ens vara varmt. Sedan kan jag tnka mig att det r lite svrare att lsa upp kristaller i vatten. Det behver nog pulveriseras och jobbas lite med. Men r det korrekt s ska vattnet alltid vara Kristallklart(heh)
Sen r det i regel bullshit om att RC r nya droger som kan gra vad som helst.
En katinon exempelvis r en katinon. Vilka det finns drygt 23.000st varianter av, mjligen fler. Dessa fungerar p samma stt, men stora variationer i dospotens, vilka neurotransmittorer som pverkas, duration med mer.
Sedan finns det mnniskor som fastnar p droger och som din vn du nmnde. Det r ltt att skylla det p katinonerna. Eller P Vilken narkotika som helst nr en person fr problem.

Det r ltt att skilla p. Drogmissbruket ar bara ett symtom p att ngot inte str rtt tilll och att individen flyr. Sedan klarar drygt 90% Av alla som brukat narkotika i perioder sig helt utan problem.
Om Personen d inte fr en ovntat reaktionen, har hjrtfel eller ngot annat olyckligt som blir utlst.
Sen finns det en handfull av runt 1000st NPS som r direkt skadliga och ddliga, s som 5-IT. Men den typen av NPS dr det faktiskt r helt nya substanser som r helt oknda tillhr en minioritet. Majoriteten r varianter, derivat eller amaloger alt medicinskt framttagna kemikalier som existerat sedan 60-talet.
Men som aldrig patenterades eller kommerialliserades. Dessa kemikalier har d studerats hela vgen fram fr att lanseras som medicin, vilket tar minst fem r och kostar ett lkemedelsbolag ngra miljoner.

Opioder s som fentanylanaloger r ngot annat, dessa utgr livsfara p andra stt, det har inget med att det r "nya Oknkda Kemikalier" Att gra. Eb majoritet av befolkningen anvnder sig av narkotika p elt elleer annat stt. Ett par procent av dessa blir knarkare.
Katinoner ska alltid vara helt rena om dessa kps i HCL / Fribas eller som kristaller. Det r s pass billigt att jag har svrt att tnka mog att mgon bamlar ut det med ngot. Det Kostar Ett par kronoer per gram i Europa. I Asien lr det vara billigare.
Din vn som dog, fr jag frga hur det gick till? Pratar du om "Bu**an" fresten?
Det r ett par som dog de ret nr mefedron fkdade fritt i landet och det vaar tv eller tre tjejer som dog med facit i hand, Annars har jag inte lst eller hrt om ngon som dtt primrt av katinonintag.
Det r inga vitaminpiller, ovh det stressar kroppen ovh snker immunflrsvaret, ger herpesutbrott vid krafigt intag under en lngre period.
Bortsett frn det samt risken fr att hamna i ett psykotiskt tillstnd s frefaller det ej ge skador. Gller att di skter kost och smn bara.

Jag gick ver 10gram av en katinon en knd inrikesshop har, Sov, jobbade och kkade. Men under en vecka bestod fritiden av intensiv rkning. Hade en djupgende hlsokontroll precus efter drygt en vecka av bolmande.
Ett fall sger inte mycket och jag kan ha varit ett bloss frn hjrnblodning. Men alla mina vrlden var i tipptopp. "Syns att du ej dricker" Njurar, blodtryck och allt var bra, det var em lotem minskning av vita blodkroppar/Ngot snkt immunfrsvar. Lkaren nmnde att jag kanske var p vg att bli frkyld. Gick sjlv ver allt sen. Jag lg precis mitt i referens p typ 50 olika saker som kollades. Med det sagt s betyder det inte fr en sekund att det jag gjorde var p ngot stt ofarligt. Men det fr mig funderarsam p ddsfallet av din vn du pratar om. 3-CMC var svagt mot det jag gnande fritiden t den veckan skall tillggas.
Kr sen mnga r tillbaka alltid mefedron de f kvllar det festas nu fr tiden. 3-CMC har jag relativt nyligen provat. Stor besvikelse. Har annars bara provat fem katinoner totalt. D med fri tillgng S jag har inte ngot terdoseringsbehov p s stt. 3-CMC testa jag 10g ver en mnad. Rtt Substans och Det var just bara 3-CMC i psen. Dvs helt rent. Som rejlt kunnig inom organiskk kemi och tillgng till ja. Det mesta. S har jag personligenn ej lyckats blanda ut ngon katinon med ngot. Bara ett par preocent knns av direkt.
Citera
2021-08-13, 14:27
Medlem
Samowiedzas avatar
Detta var en skum drog, inte alls som det kriss jag har ftt tidigare.
Vldigt lugn push, lite halvmysigt men nd aldrig tillfredsstllande. Irriterande.

Bomba gjorde dessutom inget alls p mig?!

Snortade upp ett gram p 9 timmar, fick nstan hyffsade effekter & vaknade med minimal AT. Kunde sova med, trots att jag brukar ha svrt fr det.

Inte snll mot nsan fr fem re, det sprutade blod & dopamin som en fontn.

En annan sak jag lade mrke till r att jag inte blev yr som p tjack. Spydde gjorde jag tyvrr, men en hel Kir & ett antal Redbull gjorde vl sitt.

Blev besviken p musiken, det lt inte riktigt bra vad man n satte p.
Citera
2021-08-14, 18:25
Medlem
Jag r jvligt kluven till 3cmc. Har egentligen tnkt att hlla mig borta frn RC d man inte har en aning om vad preparaten och metaboliterna stller med i kroppen men eftersom polarna gillar det s har det blivit en hel del kvllar/tidiga mornar p det.

Det r ett jvligt sknt rus helt klart, nr jag tagit tjack efter att ha vant mig vid det hr knns det nstan som ngot saknas i ruset. Lite som E men utan att man blir helt jvla CP och inte kan bete sig. Det jag inte gillar r det sinnessjuka terdoseringsbegret. Till slut sitter man ju dr och bara tnker p nsta lina fast man tog en fr 10 min sen. Vissa gnger har jag varit ptnd i typ en timme sedan brjat knna mig helt deppig och s har hela kvllen bara gtt t till att ta mer en gng i halvtimman fr att inte knna mig ledsen. Ngon gng mste ju festen vara slut och d sitter man dr med fet ngest rent frbannat. Tycker craschen r s brutal att det knappt r vrt att ta. Ngon som hller med?

Dremot, frra helgen tog vi en del tjack i brjan av kvllen fr att sedan ge oss ut p danslokal. D tog jag en rtt rejl bomb och fy satan vilket bra rus jag fick. Lugnt och sknt men jvla bra drag. Inte en tanke p att undvika craschen eller hlla p att maniskt fylla p. Tog en till bomb ett par timmar senare bara. Dum som jag var tog jag en bomb strax innan jag skulle lgga mig och somnade utan problem med mdde fruktansvrt nr jag vaknade och rtt pyton i flera dagar eftert. Det har jag aldrig upplevt av det hr frut. Tror ni jag hade mtt ok om jag skitit i sista bomben?

S, ngon med liknade erfarenheter? Eller hller ni inte med alla? Var det bara en lyckotrff att bomberna rkade synka med tacket frn tidigare p kvllen?
Citera
2021-08-17, 20:53
Medlem
orrecrists avatar
Ngon som minns exakt nr denna blev klassad som hlsofarlig? Vet att den r narkotikaklassad nu osv.
Citera
2021-08-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ngon som minns exakt nr denna blev klassad som hlsofarlig? Vet att den r narkotikaklassad nu osv.
2015 eller 2016 har jag fr mig, den var laglig precis nr jag brjade knarka.
Citera
2021-08-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vilken tror du r den som har slts i Uppsala som kristall ? CMC, MMC eller ngon PVP ?

Det r 3-cmc som sljs under namnet kristall hr i Uppsala.
Citera
2021-08-29, 21:56
Medlem
Snabbfrgor frgat allihopa hr dosering p 3mc Vad r den 0203 bsta ett snabbt svar tack
Citera
2021-08-31, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke12345
Snabbfrgor frgat allihopa hr dosering p 3mc Vad r den 0203 bsta ett snabbt svar tack

Beror p tolerans sklart och kropp vikt..
jag r rtt liten men har lite tolerans men brukar kra 0.3 upp i snoken fr bra effekt..
Citera
2021-09-01, 13:10
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke12345
Tar alltid minst 0.5g intravenst.
Citera
2021-09-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

D mste du ha rtt bra tolerans ?
0.5 lter fan mkt om det r bra grejer.
Citera
2021-09-05, 12:55
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
D mste du ha rtt bra tolerans ?
0.5 lter fan mkt om det r bra grejer.
Allts nja den hr 3-cmc/3-mmc drogerna tycker JAG personligen ska doseras hgt. Har jag inte tagit ngon drog som gr p seratoninet p lnge och d menar jag helst 1 r s skjuter jag en 0.3a men annars minst 0.5g. Att inta dessa droger nasalt r helt vrdelst enligt mig.

Tycker ruchen man fr av cmc r vldigt hrlig man blir ganska yr och skev vilket r mysigt. Men ruset finns inte lngre. En 5a rcker inte lngre en 7-8 timmar om jag snlar.
Citera
2021-09-13, 20:23
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

D jvlar lr du ka. Nu va det ett par r sen jag krde denna. Krde den mycket fr ett par r sen skulle tippa p att det va nnstans runt 2015. Vill mig minnas att den strsta dosen jag tog IV lg nnstans runt 350mg.

Och jvlar va det drog p 😁 frst som en intensiv tjack rush sen vart man helt svajig och gungig i huvet synen flakka lite men jvlar va man mdde 😁

Fan 500mg d skulle ja nog ka p en hjrnbdning haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in