Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-31, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Han är pinsam. Och ta med sig morsan och träffa Trump…. Herregud

Han måste ju ha någon som håller han i handen när han inte vågar.
Citera
2021-08-31, 19:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Han är pinsam. Och ta med sig morsan och träffa Trump…. Herregud
Han tar med sig morsan överallt som kan hålla hans hand.
Citera
2021-08-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRC
Olof, du läser ju den här tråden. Det finns hjälp att få för sockerberoende! Lägg lite av dina pengar på en bra addiction-terapeut istället för att swisha bort dem till dina sinnesslöa barnföljare. Vad är det för mening med att bli miljardär om du ändå ska dö av hjärtattack eller organsvikt innan 40?

Mistänker att han äter neuroleptika.
Citera
2021-09-01, 08:37
Medlem
Citat:
Någon med kunskap inom psykologi här som kan förklara varför fetknoppen väljer att konstant stoppa i sig chokladkakor, ostar och diverse andra onyttigheter trots att han ser ut som han ska explodera vilken sekund som helst?
Han har varit fet sen barnsben enligt han själv. Risken är ju att man förblir de. Han hade en kortare smal period som 17 åring men sen antar jag att det gick utför. Så var man fet som barn är de flesta fortfarande d som vuxna.

Personligen resonerar han att man ska njuta när man är ung då de år då man har bra hälsa.
Citera
2021-09-01, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Han har varit fet sen barnsben enligt han själv. Risken är ju att man förblir de. Han hade en kortare smal period som 17 åring men sen antar jag att det gick utför. Så var man fet som barn är de flesta fortfarande d som vuxna.

Personligen resonerar han att man ska njuta när man är ung då de år då man har bra hälsa.

Nej han har redan sagt att han körde på hårt i gymmet och hade tvättbräda. sedan märkte han att brudarna bryr sig mer om pengar än ens kroppsfett och därför började han lira och bli rik som satan.

Då kommer kvinnorna och han har till skillnad från er en rysk toppmodell till fru fast han är lite trind. Jag lovar er att om ni åker till moskva och är lång och vältränad skiter ryska brudar i detta, det är pengar som gör en man attraktiv mannen. Men ni har väl aldrig haft mer än några lax på banken så klart ni inte vet sånt här..
Citera
2021-09-01, 15:00
Medlem
👥 Nu är han och Sweden of joz kompisar ..
🎭 Dom narrar helt galet om Jocke.
😰 Stackars joz håller på att svettas
ihjäl.
🎥 Video finns på Olof's YT..
😵 och jag spyr
Citera
2021-09-01, 15:13
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
👥 Nu är han och Sweden of joz kompisar ..
🎭 Dom narrar helt galet om Jocke.
😰 Stackars joz håller på att svettas
ihjäl.
🎥 Video finns på Olof's YT..
😵 och jag spyr
Länk?
Citera
2021-09-01, 15:52
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nej han har redan sagt att han körde på hårt i gymmet och hade tvättbräda.

Alla vet hur han såg ut under gymnasietiden när han sålde serietidningar. Sedan flyttade han till USA och bodde enligt sig själv på ett kontor, sov på golvet, duschade inte och åt på McDonalds för $1 om dagen. Sedan blev han smällfet.

När skulle han varit i god form och var är bilderna på detta? Att han säger mycket vet vi. Sluta larva dig nu.
Citera
2021-09-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Länk?

Den lilla 😈 har tagit bort videon 😡
Iallafall så gjorde Joz parodier på Jockes grejer som b.la, köra över en märkes väska, den Joz hadde var en liten röd dockväska, sen satt han i en mustang bil och häcklade os.v .
Joz var väldigt röd i ansiktet och svettades enormt och han var väldigt uppspelt med Olof som filmade allt..

Så vi får hoppas någon har spara videon
Citera
2021-09-01, 16:20
Medlem
XtraXs avatar
Från hans twitter..

"Vad tyckte ni om att jag tog med min morsa för att träffa President Donald J. Trump? Inte många i världen som har den möjligheten att komma nära President Trump! Har nytt möte med honom nu i December, vad vill ni att jag ska fråga honom?"

Vadå möte?
Citera
2021-09-01, 16:52
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Länk?
https://www.tiktok.com/@escobarincusa
Citera
2021-09-01, 17:19
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nej han har redan sagt att han körde på hårt i gymmet och hade tvättbräda. sedan märkte han att brudarna bryr sig mer om pengar än ens kroppsfett och därför började han lira och bli rik som satan.

Då kommer kvinnorna och han har till skillnad från er en rysk toppmodell till fru fast han är lite trind. Jag lovar er att om ni åker till moskva och är lång och vältränad skiter ryska brudar i detta, det är pengar som gör en man attraktiv mannen. Men ni har väl aldrig haft mer än några lax på banken så klart ni inte vet sånt här..

Ja jävlar.....tänk att ha en rysk toppmodell som är med mig för stålarna.
Det vore drömmen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in