Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-06, 18:55
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack för svaren. Intressant det du berättade om kläderna. Vill minnas att någon som gick i gymnasiet med OG berättade att O ibland kom till skolan i kostym och dokumentportfölj.
Japp portfölj stämmer! Istället för ryggsäck. Och portföljen fick inte plats i skåpet utan följde med överallt.
Citera
2021-09-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Om hen nu har gått i samma skola är det bara för hen att kontakta Escobar Inc och visa ett certifikat att det hen säger stämmer. Men det vågar hen nog inte göra för börjar man smutskasta är Escobar Incs Legal avdeling inget man vill tjafsa med. Toppjurister från världens bästa elituniversitet.

Men som sagt hen får skriva till Olof och be honom bekräfta att det stämmer så det inte blir en tråd fylld med massa trållande.

Du är bara för tråkig. Ingen tar dig på allvar ändå håller du på med dina fantasier. Sök hjälp innan det är för sent.
Citera
2021-09-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Du är bara för tråkig. Ingen tar dig på allvar ändå håller du på med dina fantasier. Sök hjälp innan det är för sent.

Jag har inga fantasier jag säger bara sanningen men alla här verkar faktaresistenta och vill inte ens acceptera när Olof poserar i mångmiljonvillor, ferraris, rolls roycar swishar höger och vänster poserar med Donadl Trump blir inbjuden till galor i Dubai.... Är så jävla mycket bevis att det går inte att förneka att han inte är en mytoman utan rik som fan och lever det ljuvliga livet...

Du se tjommen som visst gått i samma skola är avstängd, vilken lallare och någon nisse kommer hit och är anti-olof och ni tror direkt på hen visar hur rabiata ni är i er jante och avensjuka.

Olof har inte ens tid att läsa här själv utan hans PR-avdelning skrattar bara.

Såg ni inte ens igår vilket mansion som han var med Roberto Escobar? Är väl en hacienda i Kolombia
Citera
2021-09-07, 20:28
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag har inga fantasier jag säger bara sanningen men alla här verkar faktaresistenta och vill inte ens acceptera när Olof poserar i mångmiljonvillor, ferraris, rolls roycar swishar höger och vänster poserar med Donadl Trump blir inbjuden till galor i Dubai....
Så han blir inbjuden till galor i Dubai!?

Jag trodde det var han som betalade en massa pengar för att ens få gå på partaj...
Citera
2021-09-07, 21:39
Medlem
TupolevTu-144s avatar
That’s fucking it mannen!

Kul kille! Uppenbart att han överskattar sig själv, eller så är det någon slags skön självironi han kör med. Alternativt någon kombination av dessa.

Men jag tror nog att skribenterna i denna tråden underskattar honom mer än vad han själv överskattar sig själv.

Olof är uppenbarligen väldigt intelligent. Dessutom har han odlat sin särart, vilket gör honom till en (jämförelsevis) oberoende individ med intressant personlighet.

Sedan hans ständiga tjat(skryt?) om att han gick ut gymnasiet på 2 år istället för 3 år, samt andra skumma (och återkommande) talking points för att framhäva sig själv, samt hans närmast extrema övervikt - ja, där är det ju något som inte stämmer riktigt.

Men summa summarum: En rolig och väldigt intelligent kille ändå. Vilka kändisar är mer intressanta än Olof K? Jag kommer inte på någon. De flesta är ju 2faced(Olof favorit-uttryck), men ännu värre är nog alla klyschor och small talks man får höra från ”kändiseliten”. Olof tänker självständigt, och det gör honom intressant, även när han säger ”dumheter”.

That’s fucking it mannen!

Eller vad säger du mofasti? 😊
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-09-07 kl. 21:50.
Citera
2021-09-08, 00:32
Medlem
Olof sitter på ungefär 300 miljoner. /en bekant till Olof
Citera
2021-09-08, 01:07
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Så vart är hans imperium nånstans då? Har inte sett en endaste litet kontor med Escobar-loggan...
Citera
2021-09-08, 10:26
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163

Varför räcker inte det till att köpa kostymer som passar?
Citera
2021-09-08, 10:43
Medlem
Flash Pecketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Varför räcker inte det till att köpa kostymer som passar?
Har du sett kroppshyddan?
Citera
2021-09-08, 11:32
Medlem
Denna Olof får vara hur rik han vill, skulle aldrig vilja vara en karl som kvinnor enbart skulle se på pga pengar.
Sorglig jävel...
Citera
2021-09-08, 17:29
Medlem
JayJayAdamss avatar
Kommit en ny intervju med Olof. Har inte lyssnat på den än så kan inte ge någon recension men tänkte göra det ikväll.

Podden heter "samtal" och personen som intervjuar heter Jannik Svennson. Det är det senaste avsnittet. Borde räcka med att söka på "samtal" i podcast appen på apple och säkert andra appar för poddar med.
Förväntar mig att Olof pratar varmt om Mofasti eller åtminstone nämner honom under det 2 timmar och 17 minuter långa samtalet.
Citera
2021-09-08, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Kommit en ny intervju med Olof. Har inte lyssnat på den än så kan inte ge någon recension men tänkte göra det ikväll.

Podden heter "samtal" och personen som intervjuar heter Jannik Svennson. Det är det senaste avsnittet. Borde räcka med att söka på "samtal" i podcast appen på apple och säkert andra appar för poddar med.
Förväntar mig att Olof pratar varmt om Mofasti eller åtminstone nämner honom under det 2 timmar och 17 minuter långa samtalet.

Ska lyssna men tror inte det, han har ett så framgångsrikt liv och träffar kändisar hela tiden han snackar ju en del om Trump så menar. Jag må vara hyffsat känd på Flashback men jämfört med varken Olof K Gustafsson eller Donald Trump är jag inget mannen.

Dock har han lagt upp fler intervjuer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in