Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 10:33
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Då låter det mer som ett eko från år 2006 då Sven-Otto Littorin var i farten. Men nu sitter han inte i riksdagen så han är det inte.

Men Littorin flydde landet efter att blivit förhörd av Fredrik Reinfeldt och hans statssekreterare under någon timme på ett hotell på Gotland. Efter att det uppdagats en del saker. Som inte hade med att köpa sex att göra.

Ja det är onekligen skumt att AB går ut med fler händelser. Möjligtvis kanske att dom har en massa mer eller mindre oskyldiga screens från tidigare där Hanif suttit på sin Discord eller var han nu hänger och haft en snuskig jargong eller fulpratat för lolz eller nåt sånt, och att man rapporterar om dessa som att dom skulle vara på samma nivå som det han faktiskt är anklagad för, dvs den här tjejen inom partiet han skulle ha betett sig olämpligt mot.

Eller så är allting hitte på, men då känns det som att både han och partiet borde varit mycket mycket tydligare med det och inte försöka undvika att prata om det överhuvudtaget. Vore väl otroligt tacksamt för dom att kunna gå ut och skylla allt på "Vänsterextrema" om det verkligen inte ligger någon sanning i det här?

Samtidigt hade jag nog inte blivit så jävla förvånad om det verkligen var sant allting, att Hanif lider av någon slags sjuklig narcissism är svårt att undgå, säkert mycket troligt att han levt i sin jävla "Sons of Bali"-bubbla och fått för sig att han är nån slags häftig sektledare som ska få doppa fritt i sina följare.
Senast redigerad av zBr9 2021-09-10 kl. 10:35.
Citera
2021-09-10, 10:38
Medlem
Jag dömer verkligen inte HF utan att ha några belägg och är det ord mot ord så tror jag på HF och inte på nån omogen snorunge.
Jag har själv råkat illa ut i en liknande situation, blev helt grunlöst anklagad för olämpligt beteende av en praktikant som jag var handledare för, det var snarare tvärtom att jag fick inviter av den omogna personen vilka jag ignorerade, möjligvis sårade jag henne och utlöste nån form av försvarsmekanism, annars har jag svårt att förstå hennes agerande. Ord stod mot ord men i värsta metoo-andan så blev jag förstås inte trodd utan blev omplacerad, det förstörde så pass för mig att jag lämnade arbetsplatsen helt. Sånt här kan förstöra oerhört mycket både ekonomiskt men framförallt socialt. Fick sen höra att samma person slängt anklagelser i två andra fall och till slut så fick hon också lämna företaget, men skadan för min del var redan skedd. trots alla år som har gått så sitter taggen kvar långt inne för jag blev så ojuste behandlad.
Så jag dömer aldrig någon bara på en lättvindig anklagelse, ni som inte råkat illa ut kan inte föreställa er vad det innebär, det kan sluta med självmord som för Benny Fredriksson.
Dessa äckliga kärringar som promotar och driver på metoo-fenomenet och påverkar unga tjejer att komma med falska anklagelser borde brännas på bål, fyfan
Senast redigerad av 80talaren 2021-09-10 kl. 10:42.
Citera
2021-09-10, 10:39
Medlem
Ser nu på expressen att tjejerna ska ha tillhört MUF..
Där försvann det att de skulle varit en vänster fälla.
Citera
2021-09-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Man behöver inte vara ett geni för att fatta att Expressen (Bonnier) nu börjar statuera exempel i Moderaterna på samma sätt som de gör med Sverigedemokraterna. Moderaterna är dock för fega för att säga ifrån. Vi kommer se mer sådant här ju närmare valrörelsen vi kommer. Expressen och kanske Aftonbladet kommer börja droppa skit om moderater som de illegalt har fått fram.

Det vore väl inte första gången i så fall. Niklas Svensson har åkt dit för olaga dataintrång förr. Fick sparken från Expressen. Startade en politisk blogg som han drev i ett par år. Sedan köpte Bonnier upp bloggen och Niklas Svensson hamnade på Tv4 ett tag. Och nu är han tillbaka på Expressen. Cirkeln är sluten.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/i...intrangsharvan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Ungefär hälften är kvinnor, så de kan nog uteslutas. Med reservation för att någon lesbian med begränsat omdöme finns bland M-kvinnorna.

Ja, helt rätt ..
Hittills har ingen tagits bort vad jag kan se, tror rätt snart, så försvinner nog en spelare
https://moderaterna.se/riksdagsledamoter

Citera
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J-son
Ser nu på expressen att tjejerna ska ha tillhört MUF..
Där försvann det att de skulle varit en vänster fälla.
Mja, det är ju ett väldigt woke:igt ungdomsförbund numera.
Citera
2021-09-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullblitz
En moderat riksdagsledamot försöker få till det med ett barn och du snackar om fälla?! Sjukt vidrigt att ens försöka försvara beteendet, oavsett vem det är så ska huvudet rulla.

Försvara beteende? Berätta gärna hur du tänker och vad du känner till om det här fallet.
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Direkt när jag läste löpet så tänkte jag på Hanif Bali och det verkar många andra också gjort. Man får dom vibbarna av honom. Men vi får nog veta snart nog.
Citera
Medlem
Är det klarlagt vad detta beteende ska ha bestått i?
Med tanke på att tidningarna slår upp det stort, borde det väl finnas tydlig info kring exakt vad som skrivits?
Eller är det ännu så länge bara vaga anklagelser?
Citera
2021-09-10, 10:43
Om man följt HB i hans podd så är det ju uppenbart att mannen anser sig vara fullständigt odödlig och har rätt att bete sig hur som helst: "for the lolz".

Hans största idol är Trump som bekant tog småflickor på fittan och kom undan med det.

Mycket möjligt att han kommer undan med det den här gången också?

Vad bli nästa för mannen som tror han kommer undan allt? Småbarn? Småpojkar? Om han medvetet ger sig på kollegors barn så blir det nog liv i luckan.

Moderaterna visar vems sida dom står på. ATTACKERAR C med påstående om pedofili och beter sig själva 10 gånger värre. Titta på pedofilen i Malmö som attackerade småbarn.

Nej usch och fy. Håll god jävla ton och censurera dig själv innan någon annan gör det.

.. och han har 140000 sataniska pedofilföljare på sin twitter; vem vet vilket inflytande dom har på han.

Högern i ett jävla nötskal!
Citera
2021-09-10, 10:45
Medlem
Den här typen av anklagelser brukar flyga omkring i moderaterna så snart det är provvalstider...
Citera
2021-09-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Mja, det är ju ett väldigt woke:igt ungdomsförbund numera.

Jo men att flera tjejer inom det egna ungdomsförbundet skulle hitta på detta om en av sina egna högst profilerade politiker känns inte sannolikt.
Möjligt men inte sannolikt, och då vill man förmodligen ha kött på benen innan man tar upp något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in