Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 13:25
Medlem
Riksdagsledamot (M) utreds för sexuellt beteende mot minderårig – Hanif Bali tystar ner sitt twitterflöde

Verkar vara H*anif B*ali

https://svenskamorgonbladet.se/2021/...-twitterflode/
Senast redigerad av allanballan94 2021-09-10 kl. 13:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag känner mig rätt trygg med min teori.

Någon har utgett sig för att vara Hanif på nätet och kontaktat tjejer. Någon anmäler och direkt så blir det rubriker och Hanif är tvungen att hålla låg profil under utredningen.
Kommer säkerligen visa att det är ett vänstertroll som vill skada Herr Bali.

Personligen känner jag att Hanif inte skulle gå in i denna fälla och riskera allt för något sådant här dumt. Övertygad om att han är oskyldig. Men om jag har fel så ska ha sparkas och hängas ut men jag tror inte det som sagt.

Det låter väldigt invecklat. Hanif Bali är inte heller så viktig att jag tror att vänstern känner något behov av att sänka honom för politisk vinning. Han rekryterar inga nya väljare till Moderaterna, om något så har han väl bara underlättat för moderater att gå över till SD genom åren genom att hjälpa till att sudda ut gränserna mellan partierna.

Mer sannolikt då att det är moderater som tröttnat på att Bali lajvar sverigedemokrat från en M-riksdagsplats.

Är väl kanske inte heller otänkbart att någon som drabbats av Balis beteende hållit tyst för att inte skada Bali/partiet men att personen nu tröttnat eller inte orkat knipa igen längre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Hur var det nu, en viss tjockis i EU-parlamentet som våldförde sig på en kvinna. Sitter väl kvar va?? Och den som anmälde honom sitter inte kvar sist jag kollade.

Så jo, SD och M förlåter sånt här beteende. Det är just var SD gör.

Hur var det nu?
Tjockisen blev frikänd i rätten, det fanns ingen BO!

du dömer eftet rykten tydligen - kunde vara du eller vem som helst
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Inte om han är en sexualförbrytare, då betyder hans ord och åsikter inte ett skit.
Känner nu spontant, alla jävla blattar ska alltid hålla på med sånt här jävla skit..
Jag spyr..

Moderaterna hade väl en farbror i Motala som gillar våldtäkt, han såg inte ut att vara invandrare.
Citera
2021-09-10, 13:26
Medlem
Det här har pågått i åratal inom M och varit känt länge internt. Att det kommer fram just nu är givetvis kopplat till falangstriden inom M där Bali hör till gänget kring Wykman. Det är givetvis motståndare inom M som läckt detta. Det är precis samma sak som när sossarnas högerflygel stack kniven i ryggen på Juholt.
Citera
Medlem
Grim_Reapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Många här älskar Hanif Bali, inklusive jag..
Men jag HATAR sexualförbrytare, och om det är HANIF så hoppas jag hans karriär går åt helvete.
Vi är inte som vänstern, vi förlåter inte sådant här beteende.

Haha, det finns ju gott om högerfolk i den här tråden som redan sitter och försöker komma på sätt att försvara hans eventuella handlingar. "Om hon var över 15 så är det faktiskt lagligt" och sådan skit. Fy fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pasquinel
Det här har pågått i åratal inom M och varit känt länge internt. Att det kommer fram just nu är givetvis kopplat till falangstriden inom M där Bali hör till gänget kring Wykman. Det är givetvis motståndare inom M som läckt detta. Det är precis samma sak som när sossarnas högerflygel stack kniven i ryggen på Juholt.

Ganska stor skillnad på ett fabricerat drev om förmåner och en vuxen man som avslöjas med att be minderåriga skicka nakenbilder.
Senast redigerad av Grim_Reaper 2021-09-10 kl. 13:29.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Hur var det nu?
Tjockisen blev frikänd i rätten, det fanns ingen BO!

du dömer eftet rykten tydligen - kunde vara du eller vem som helst

Så alla som blir frikända i rätten är oskyldiga i dina ögon? Eller bara vissa?
Citera
2021-09-10, 13:27
Medlem
Finns en minderårig MUFare som är ganska aktiv på tex twitter som HB skulle ha kunnat ge sig på och som har kontakter högre upp i partiet. Hoppas bara att hon och de andra inte blir utsatta för incel- & MGTOWsvansen om det faktiskt visar sig vara HB.
Citera
2021-09-10, 13:28
Medlem
CyberIngmars avatar
Om det rör Bali är det inte Balis fel enligt vänsterns logik. Utanförskap, rasism, fattigdom har skulden. Det känns för bra för att vara sant att det är Bali. Rasisters dröm går i upplevelse.
Citera
2021-09-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballan94
Riksdagsledamot (M) utreds för sexuellt beteende mot minderårig – Hanif Bali tystar ner sitt twitterflöde

Verkar vara H*anif B*ali

https://svenskamorgonbladet.se/2021/...-twitterflode/

Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Så alla som blir frikända i rätten är oskyldiga i dina ögon? Eller bara vissa?

ingen aning, ville bara påminna att det är rättsväsendet som dömer, annars blir det anarki - må alla förbrytare dömas oavsett partifärg är väl bäst!
Citera
2021-09-10, 13:33
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtJohnzon
Fantastiskt informativt inlägg, tack.

Jag var stensäker först att det var Danielsson i och med att han så sent som igår tillkännagav att han skulle sluta som politiker i Helsingborg, det kändes som ett alltför otroligt sammanträffande. Men efter att ha läst på mer så insåg jag att det inte stämde, ville dock nämna det så åtminstone ett namn kunde strykas från name dropping-listan ifall någon annan drog samma felaktig slutsats som jag gjorde.
Citera
2021-09-10, 13:33
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
ingen aning, ville bara påminna att det är rättsväsendet som dömer, annars blir det anarki - må alla förbrytare dömas oavsett partifärg är väl bäst!

Så någon kan ändå ha utfört en våldtäkt, blivit åtalad för det och ändå blivit frikänd då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in