Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 19:55
Medlem
Spader-Horans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Jaha? Så vadå?

Jag är medlem i moderaterna i en av dom skånska kommunerna och vet vad som har hänt.

Detta är inte som fallet med Torbjörn Tenghammar (Oppositionsråd i Malmö).

Utan att gå in på för mycket detaljer så har HB skrivit tramsiga SMS alá "vissa pattarna" och "visa fittan så får du popcorn" till tjejer som är medlemmar i MUF och som han hade kilometerlånga konversationer med om massa trams,skämt och interna lustigheter.

Jag får ju en viss tillfredställelse när en folkvald politiker som gjort karriär av att peka på hur illa babbarna beter sig, inte är ett dugg bättre själv.

Skenhelig äckelkurd som är lika svag för svenska småtjejer som de han kritiserar. Jobbig situation för fanboisen, men lärdomen är densamma som alltid:

Lita inte på de här skenheliga företrädarna. I synnerhet inte fulbabbar med ett mindervärdeskomplex som de ständigt försöker bearbeta genom att få bekräftelse av svenska småtjejer (eftersom de var ratade i högstadiet hahaha)

Ett annat praktexempel på det är förstås kurden Soran Ismail.
Citera
2021-09-10, 19:55
Medlem
Om Hanif var oskyldig lär han ju skrivit något på twitter nu? Han måste ju vara medveten om tråden eller?
Citera
2021-09-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
En 17-åring som moderaternas pressekreterare? Har hon ersatt Gunnar Strömmer??

Nej, hon är en av flera pressekreterare för M Stockholm.
https://moderaterna.se/stockholm/presskontakter
Citera
2021-09-10, 19:56
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja det anser jag. Jag tycker moralpredikan i dag börjar bli lite scary. Vem fan bryr sig om en känd person tex har knullat en 17 åring?! Det vill ju alla i den åldern göra och skulle förmodligen gjort om tillfälle gavs. Det är väl knappast konstigt?

Då får de väl välja någon annan om de anser att det är olämpligt. Vilket jag tror de flesta inte gör egentligen.

Alla låtsats. Det är liksom den nya eran av fejkmoral.

Lägg av nu! Ingen vuxen man med lite anständighet i kroppen vill knulla en 17åring. En 17 åring får inte ens gå in på krogen.
Citera
2021-09-10, 19:57
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltJavlaKnapp
Om Hanif var oskyldig lär han ju skrivit något på twitter nu? Han måste ju vara medveten om tråden eller?

Han kanske sitter och skrattar åt den just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Bara för att ni liberaler och vänsterblivna är glada i att stoppa kuken i småbarn som Federley och halva socialdemokratin så behöver inte detta vara fenomen bland alla partier.

Nu verkar det ju vara så att hanif just raggat småbrudar.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Hon är 33 år och inte 17. Hon är pressekreterare i region Stockholm gällande finansfrågor.
Hon är väl UK:s pressekreterare också
Citera
Medlem
Citat:

Ja, eller också bidar han sin tid för att göra någon catchig tweet där han skriver typ; "Sorry, Flashback, det var inte invandraren denna gång."
Citera
2021-09-10, 19:59
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crokabler
Nej, hon är en av flera pressekreterare för M Stockholm.
https://moderaterna.se/stockholm/presskontakter
Jo hon är tf pressekreterare för M

Edit:

Siri Steijer
Tf Presschef Moderaterna, Pressekreterare åt partiledare Ulf Kristersson
Citera
2021-09-10, 19:59
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Sluta nu, att sexchatta med en mindreåring är olämpligt och personen visar otroligt dåligt omdöme oavsett vem det är. Vad som är Olämpligt bestäms om vad som är moraliskt rätt i samhället beroende på tid och plats.

Självklar är det inte dåligt omdöme och hon är heller inte sexuellt minderårig.

Sexåldern är 15 år i Sverige. Det är fritt fram att göra sexuella ”olämpliga” saker så länge man har åldern inne.

Tycker du det är opassande borde du flytta till Mellanöstern.
Citera
2021-09-10, 20:00
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja det anser jag. Jag tycker moralpredikan i dag börjar bli lite scary. Vem fan bryr sig om en känd person tex har knullat en 17 åring?! Det vill ju alla i den åldern göra och skulle förmodligen gjort om tillfälle gavs. Det är väl knappast konstigt?

Då får de väl välja någon annan om de anser att det är olämpligt. Vilket jag tror de flesta inte gör egentligen.

Alla låtsats. Det är liksom den nya eran av fejkmoral.

Vi går mot ett samhälle likt Handmaids tale. Folk tror det är religion som kommer boxa in oss när det i själva verket är sociala medier och digitala tjänster. Samhället och allmänkunskapen har inte hängt med i den digitala utvecklingen. Vi är i grottmänniska stadiet vilket leder till en digital version av vilda västern.
Citera
2021-09-10, 20:01
Medlem
Reguluss avatar
Citat:

Nej, han gör nog klokt i att ligga lågt även om han inte är den som utpekats. Skulle han säga att han inte är det skulle folk bara ifrågasätta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in