Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Det finns två olika saker här. Att han inte blir fälld i en polisutredningen är en sak men att han blir friad av allmänheten är en annan sak. Jag tror inte det kommer bli någon utredning(läggs ner) men det hjälper inte direkt honom då folk kommer säga att han är pedofil ändå så han kommer behöva motbevisa tjejens påstående offentligt vilket är tufft då hon är "ett barn" i vänsterns ögon för de vill förminska henne till en individ som är naiv och förstår ingenting för att utmåla Hanif som en ond pedofil som jagar småbarn
Vi skickar ett stort tack till vår feministiska msm och vår feministiska regering och faktiskt hela riksdagen för att de låtit detta falska narrativ gå så långt att det inte ens finns någon rättvisa för män längre.
Jag har sett det komma för länge sen. Och rödpillrad är en välkänd term.
Det falska narrativet är att det finns en könsmaktsordning, som det är allas vår plikt att bekämpa och i toppen av den finns heterosexuella cis-män.
Skyldig eller oskyldig, spelar ingen roll.
Kampen fortsätter.
Det betyder samma sak: könskriget, jihad, mein kampf, som belinda Olsson uttryckte sig med boken Fittstim och hennes förra korta TV-serie som hette just Min Kamp.
Detta är vad kvinnor gör när de fått makten.
Tror du att det är ett sammanträffande?