Citat:
Ursprungligen postat av
flyer1
Skickligt försvarstext av HB. Men som man säger ingen rök utan eld.
Vänta tills du blir utsatt för något liknande, och upprepa då det du just skrev.
Jag har själv varit utsatt men inget stort som detta. En tjej som spred ut att jag stalkat henne trots att jag under en kort period bara träffat henne en eller två gånger ensam. Och bara på hennes initiativ för hon behövde hjälp med småsaker eller ville prata av sig. Hon spred ryktet efter att vi haft noll kontakt på månader. Ingen rök utan eld?
Citat:
Ursprungligen postat av
flyer1
Han har förmodligen bara SMSat o twittrat med denna tjej med personlighetsstörning , men då det skurit sig mellan dem har han blockat henne och det har fått henne bli förbannad och gjort att hon hämnats genom att berätta för andra. Bordeline personlighet verkar det som. Hade han ej blockat henne hade det förmodligen inte kommit fram. Vilket dilemma, att göra rätt och avsluta kontakten leder till negativ publicitet.
Nu vet jag inte vad som är sant eller inte. Men om osant så är det inte säkert att tjejen själv vet att hon ljuger. Vi människor, särskilt när unga och hormonstinna, kan ljuga för sig själva till den grad att till slut tror på det själv. Så jag skulle vara lite försiktig med att säga elaka saker om henne oavsett om sant eller inte.
Jag hoppas det är osant. Och om är osant, att också hon får frid i att inse det inte var som hon vill minnas det. Men jag vet som sagt inte vad som hänt eller inte.