Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Det kan bara Hanif svara på. Han kanske är en snäll person som gillar att lära ut matte till okända 15-åriga töser på nätet. Utan att ha någon som helst baktanke med det.
Visst det kan man göra men det talas om 3 personliga Möten .. Det är en skillnad mellan på " Linan Undervisning " och en i " Sängkammaren Undervisning " typ.
Där går det snett .. Givet bevisningen han har men vägrar visa. Så kommer också snart frågorna från behöriga myndigheter. Det är som jag skrev tidigare
Pampen +14 isen möts ---har hänt förr känner vi till Gubbar och snygga tjejer Trofé fruar och whatnot
Men aldrig i sammanhanget Matteundervisning.
Det låter ju som en slug advokats försök att finns ngn rationalitet rättfärdiggöra i att mötet sker
mellan den Håriga Riksdagsmannen +14 isen ..
Jag är open minded nog att tänka en möjlighet att det är rätt och riktigt i detta fallet det kan jag göra
tom kan jag tänka mig det under bivillkoret Polisanmälan finns gjord av eleven --Kan ju knarka för mycket eller så vad jag.
MEN Första ansatsen ---rätt eller fel måste bli att vi talar här om ngn slags Romans .. Humaniora snarare än Naturvetenskap
Normala Böjelser kan man väl säga .Det har ju alla sett. Någon gång .Nu har vi inte sett tjejen Men jag minns jag jobbade på en firma. På Lunchen man satt snackade om ngt plötsligt såg de på andra sidan ut .fått en stroke Munnen öppen dialogämnet tappat. Svarade inte på Tilltal Vände man sig om då var det den nyanställda tjejen på Ekonomiavdelningen som trippat in på sina sandaletter i lunchmatsalen Jimmy Choo vad det kan heta " Hot Chick " Inte kanske den längsta sommarkjolen setts på firman Då slocknade det för Kollegorna. Ingen matematik inblandad där heller.
Det var inte riktigt så att man kunde höra knappnålen falla men på det hållet
Det är därför jämställdhet inte finns ...
Därför är utredningen berättigad.