2021-09-17, 20:31
Medlem
Såhär tycker jag: Blir han dömd kan han dra åt helvete bort från Riksdagen och all offentlighet. Blir han frikänd ska han betraktas som oskyldig i lagens mening.

Tråkig åsikt men så tycker jag. Puss!
Senast redigerad av JagheterHenrik 2021-09-17 kl. 21:08.
Citera
2021-09-17, 20:31
Medlem
qwerty-66s avatar
Det var kul med Bali så länge det varade. Nu är han ju körd som politiker o opinionsbildare....

Märkligt hur vissa kan stänga av hjärnan o ta risker som kan leda till att karriären går i putten.

Han o Martin Timell kan bilda en klubb haha
Citera
2021-09-17, 20:32
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag drar öronen åt mig. Hoppas Hanif kommer göra allt för att rentvå sig om han nu är oskyldig.
Om inte han lägger upp och visar de bevis han påstår sig ha så tror jag att hans politiska karriär tyvärr är över. Det säger jag som någon som gillar honom.
Citera
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Han har alltså också superlajkat hennes Tinderprofil när hon var 16 år, mycket fräscht svensk smutshöger, en uppenbar pedofil som är skyldig.
Tänk alla 8000 personer som likeat hans lilla pedofiltal på twitter. Skäms ni inte?

Stämmer detta är han körd. Tinder är en knull-och dejtingsajt rakt av. Ser fram emot hur han ska förklara bort detta.
-* Jag ville bara hjälpa henne med läxorna och hennes politiska vägval"- ;-)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Såhär tycker jag: Blir han dömd kan han dra åt helvete bort från Riksdagen och all offentlighet. Blir han frikänd ska han betraktas som oskyldig utan åtgärder från Moderaterna.

Tråkig åsikt men så tycker jag. Puss!
Så du tycker det är normalt med 40-åriga politiker som jagar efter högstadietjejer. Ok.

Flashbacks höger verkar fullt av pedofiler.
Citera
2021-09-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Stämmer detta är han körd. Tinder är en knull-och dejtingsajt rakt av. Ser fram emot hur han ska förklara bort detta.

Hon visade bevis för Sydsvenskan att han har superlajkat hennes Tinder.
Citera
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Jag har ett antal nära vänner som träffat sina respektive på tinder. En paddlade kanot på sin första dejt...
Citera
Medlem
FoxHounds avatar
Hanif var för farlig så rödingarna var tvungna att köra en fuling för att bli av med honom.

Står bakom dig Hanif oavsett om du är ”skyldig” eller inte
Citera
Medlem
Citat:
Hon har alltså varit hemma hos honom och sett serier och han har gjort sexuella närmanden och pratat om hennes oskuld. Normalt beteende med en 16-åring när man snart är 40 år....pedofiläckel.

https://twitter.com/susannastrahl/st...969744/photo/1

Om han är "snart 40" är hon "snart 24" om det är sant kan jag hållas med om äckel, men pedo är han inte.
Citera
2021-09-17, 20:34
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Hon har alltså varit hemma hos honom och sett serier och han har gjort sexuella närmanden och pratat om hennes oskuld. Normalt beteende med en 16-åring när man snart är 40 år....pedofiläckel.

Sen när blev 32 "snart 40" din fårskalle.
Citera
2021-09-17, 20:35
Medlem
HomelessGs avatar
Hon är rå psykopat. Hon har lämnat sin insta öppen så allmänheten kan beskåda.
Säger väl allt om hur kåt hon är på uppmärksamhet
Citera
2021-09-17, 20:35
Medlem
Davys avatar
Citat:

Men hur fan kan han bjuda hem en 16-åring till sitt hem?? Hur jävla dum i huvudet får man vara.

När träffade Bali sin nuvarande sambo? Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in