Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 21:25
Medlem
S.Kandals avatar
Typiskt Sverige detta, fokusera på allt utan de rejäla problemen i landet. Vi har i Sverige idag 14-åringar flickor (i drivor) som blir bortgifta till 35-åriga kusiner.
Jag tippar däremot att Bali flörtar med flickan, jävligt korkat såklart. Men herrejösses vilken västanbris i det stora hela. Och handen på hjärtat, hur många 30-åringar tror inte att de fortsatt är tonåringar och gjort något liknande!? (obs, jag är en bra bit över den åldern varför jag själv däremot undanber mig)

Jag tror tyvärr att Herr Bali är rökt. Trist, jag gillar honom.
Citera
2021-09-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag ska inte svara mer på ditt trollande. Jag anmäler alla dina meddelanden för falsk ryktesspridning. Du blir snart avstängd. Dags att öppna fler konton.
Va? Så du försöker censurera mig istället för att läsa artikeln i Sydsvenskan?
Allt jag sagt står i Sydsvenskan. Flickan har till och med visat upp bevis på att han superlajkat hennes Tinder!

Svensk höger nu så desperata ni försöker censurerar folk för att försvara er pedofil?
Citera
2021-09-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jag förstår inte riktigt vad du menar här. Enligt tjejen så träffades de ju innan han träffade sin nuvarande, eller? Hur kan fästmön ha varit närvarande då? Eller har jag missat något?
Ja, fästmön var inte i HB:s liv när han träffades med tjejen. Efter att fästmön flyttade in ville HB inte träffa tjejen mer, iaf inte hemma hos sig.
Citera
2021-09-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Men det är hon, antar jag?:

https://www.instagram.com/p/CCG-UtFJUo-/

Inte hon tror jag
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Några här på FB har bestämt sig för att så är fallet för att någon annan anmälde ett twittertroll när trollet bad om att få se tjejens kön.

Man kan tycka allt möjligt om TV mrn det där är en gravt missvisande bild. Det var AS som sökte upp TV och initialt svarade TV snällt, sedan eskalerade diskussionen men tror man att ”bad om gå se tjejens kön” ger en rättvisande bild då är man oförmögen förstå en hetsig diskussion.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Lite mer ifrån tjejens sida

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ha-sex-med-mig

liten del:

"Under sommaren 2020 sågs flickan och Bali för tredje gången. För Sydsvenskan berättar hon att de satt i soffan och kollade på tv när han ska ha försökt göra närmanden.

– Alltså, jag märkte ju att han ville ha sex med mig och då sa ju jag till honom att jag är oskuld för jag har inte velat ha sex med någon om det inte är rätt person. Och då sa han “jag tror att jag skulle kunna vara en bra första”, säger hon till tidningen."

Ja det är väl klart. Det kommer ett pris på "läxhjälp". Hon var 16 då alltså. Ja inget olagligt men det pris Hanif lär få betala är att förtroendet nog är kaputt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Typiskt Sverige detta, fokusera på allt utan de rejäla problemen i landet. Vi har i Sverige idag 14-åringar flickor (i drivor) som blir bortgifta till 35-åriga kusiner.
Jag tippar däremot att Bali flörtar med flickan, jävligt korkat såklart. Men herrejösses vilken västanbris i det stora hela. Och handen på hjärtat, hur många 30-åringar tror inte att de fortsatt är tonåringar och gjort något liknande!? (obs, jag är en bra bit över den åldern varför jag själv däremot undanber mig)

Jag tror tyvärr att Herr Bali är rökt. Trist, jag gillar honom.
Det är väl extra angeläget när landet har stora problem att de politiker som är satta att lösa problemen inte beter sig som rövhål eller?
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneYellow
Helt rätt. Är man 16-17 år så har jag svårt att se att man väljer folk mellan 18-34 år.

Sant, den enda som ställer in det spannet och gör något omoraliskt (i mina ögon). Är ju vår eminenta ledare Bali
Citera
2021-09-17, 21:28
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja det är väl klart. Det kommer ett pris på "läxhjälp". Hon var 16 då alltså. Ja inget olagligt men det pris Hanif lär få betala är att förtroendet nog är kaputt.

Och något han har initierat!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Hur kan ni inte sätta er in i att en 16-åring kanske vill ha tinder för att ragga 18-åringar?!

Nu har jag aldrig använt Tinder, men rätta mig om jag har fel. Ställer man inte in vilken ålder man vill ha förslag på?
Poängen är ju att det då verkar som hon ofta söker upp vuxna män för sex eller relationer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Faktumet att tjejen går ut nu i media och berättar vad som ska ha hänt är ju väldigt oseriöst med innan någon utredning ens startat, har hon ingen advokat eller försvarare?
En utredning har redan startat, hon deltog i intervju efter utredningen startat.

Utredningen ändrades även idag från "försök till posering av barn" till "posering av barn" efter att polisen tog del av flickans bevis.
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Inte hon tror jag

Varför skulle det inte vara rätt person menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in