Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 20:45
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha..hon anmälde det till partiet när hon blev arg för att Bali skaffade tjej och blockade henne.,hon säger det själv I Sydsvenskan och det var precis som jag trodde.

Varför ljuger du?

Citera
2021-09-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Ännu en av Balis hjärntvättade pedofiler här ser det ut som. Även fast han är skyldig till barnporr så kommer du alltså försvara honom? Även fast han uppenbarligen jagar högstadietjejer som riksdagsledamot?

Är ni helt skadade i huvudet eller vad är det som pågår här? Tänk efter.
Intressant! Har du bevis för det du påstår om honom eller gör du som ni vänstermänniskor brukar göra och ljuger för att manipulera debatten?
Citera
2021-09-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jag har sett unga människor skriva till varandra på diverse appar när de sitter på viskavstånd till varandra.

Jo men misstänkt är inte ung!
Möjliga offret är ung! Betyder det att hon var drivande?
Citera
2021-09-17, 20:47
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
De är lika bra att Hanif tar en time out nu, enligt expressen så kunde man läsa detta..

Citat:
Alltså, jag märkte ju att han ville ha sex med mig och då sa ju jag till honom att jag är oskuld för jag har inte velat ha sex med någon om det inte är rätt person. Och då sa han ”jag tror att jag skulle kunna vara en bra första”.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Hela historien stinker. Från att ha handlat om att HB skall ha bett henne skickat ”bilder av sexuell natur”, så har han nu försökt forcera henne att bli av med oskulden, dvs försökt utföra påtryckningar försatt ha sex genom att ”hjälpa henne inom politiken”…

Hon nämner inget om ”bilderna” som hela historien handlade om från början.

Har hon möjligtvis en mentor som lägger orden i munnen på henne nu?
Så klart hom har! Han är redan nämnd i tråden
Citera
Medlem
jag tror tjejen visade hans mycket uppmärksamhet, det fick hans dumma ego att stiga.. sedan har han säkert bett om mer uppmärksamhet... men sen fick han det han ville ha, bekräftelse .. genom att hon kontakta och sökte kontakt hela tiden... sen drog jan sin gräns där .. han hade nog fantasin men lät den inte bli verklighet... många män har sån fantasi... ung tjej ger en uppmärksamhet... Men bali e e ingen pedofil.... han sattte ned foten genom att blocka.... tjejen blev totalt knäckt och sårad... och nu känner hon sig helt plötsligt utnyttjad.... klassiskt scenario oavsett om de hade varit åldersskillnad eller inte... Bali e ingen peddofil eller gjort något fel... detta handlade om bekräftelse för han...

Men vilken idiot han e som
bjöd hem henne även om ingentin hade hänt...

Hur dum får man bli.... Men hanif växte upp utan föräldrar och flyttades runt mycket. Kan tänka mig han e som en peter pan typ... vuxen ung... Jag kan känna igen mig i den känslan... att man har den förmågan att komma överens med yngre bättre. än äldre... men han behärska sig och lät sig inte göra något.. han gjorde rätt i att blocka.. han insåg väl att de blev fel, och då blev hon galen
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Jo men misstänkt är inte ung!
Möjliga offret är ung! Betyder det att hon var drivande?

Inte nödvändigtvis. Ett rovdjur får väl anpassa sina jaktmetoder efter de byten de avser att fälla.
Citera
2021-09-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Men det är hon, antar jag?:

https://www.instagram.com/p/CCG-UtFJUo-/

Vadå antar...
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Vad gör hon på Tinder? Är där inte 18 års gräns? Letade hon efter en sugar daddy månntro?

Det är åldersgräns på öl ändå dricker 16-åringar öl...
Citera
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Jag dejtar själv på Tinder men det gör det knappast ok av Hanif att ragga på. en 15-16 åring som dessutom är någon som är i beroendeställning till honom. Även om det skulle vara ett skämt så är det inget man utsätter en ung tjej för.

Ridå ner för Hanif Bali

Hon måste ju dock bevisa det först
Citera
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Men det är hon, antar jag?:

https://www.instagram.com/p/CCG-UtFJUo-/

Ja det är rätt.
Senast redigerad av sneerv 2021-09-17 kl. 21:05.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Grejen är ju att han ljuger om att han blockade henne, han svarade på hennes tweets så sent som i Juni i år.
Jaja han blockade henne på numret hon ringde.
Uppenbarligen stalkade hon honom och blev förbannad för att han inte uppvaktade henne längre precis som jag fattade för ett par dagar sen.
Hon har lika stor del i soppan som Bali, men Bali borde givet vara den vuxne i sovrummet..haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in