Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 19:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Nä jag är inte Isamist! Jag är inte ens troende utan är Humanist ..
Hoppas det va slutet för 🐷Bali
En man i 40 års åldern skall inte fråga efter naken bilder från 16 åring…
Men det tycker du är ok eller ?
Han är i 30-årsåldern...... Och det var första gången jag hört att HAN skulle frågat efter någonting, det är inte den versionen jag fått höra förut. Hon ville ha honom han ville inte ha henne, tale as old as time!

OSKYLDIG TILLS MOTSATSEN BEVISATS!
Citera
2021-09-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Hon har visat en del bevis för HD/Sydsvenskan

Vad gör hon på Tinder? Är där inte 18 års gräns? Letade hon efter en sugar daddy månntro?
Citera
Avstängd
Hanif Balis Godtonparhäst Per Lindgren meddelar att veckans God Ton-avsnitt är inställt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Han är rökt.
Tror polisens tekniker kan styrka hennes version utan större problem.

Rökt är han redan.

Helt riktigt så borde polisen kunna verifiera om det hon säger är sant.

Allt det får du reda på om det skulle gå till åtal för då blir FUPen offentlig.

Du tror alltså att det får till åtal?
Citera
2021-09-17, 19:48
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Åldersgränsen för tinder är 18 år. När han likeat bilden har han utgått ifrån att hon är 18?

https://www.help.tinder.com/hc/sv/ar...sgr%C3%A4nsen-
Nej, i artikeln så framgår att han visste vem hon var och hur gammal hon är när han superlikade. De hade träffats innan och han hade följt henne på instagram.
Citera
2021-09-17, 19:48
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Vad gör hon på Tinder? Är där inte 18 års gräns? Letade hon efter en sugar daddy månntro?

Citera
2021-09-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Åldersgränsen för tinder är 18 år. När han likeat bilden har han utgått ifrån att hon är 18?

Ja skulle jag hålla på med dejting appar skulle då jag utgå från att personerna där är 18+.
Citera
2021-09-17, 19:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Twitter har 18 års gräns. Instagram har 18 års gråns.
Det hindrade henne inte.

Hursom, 28 dagar kvar till brudens alla twitter-DM är borta för evigt.
Citera
2021-09-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Han är rökt.
Tror polisens tekniker kan styrka hennes version utan större problem.

Japp, om det finns bevis är han totallt rökt och jag (som ändå får kalla mig ett "fan" av honom) har inga problem med att han blir nedgrävd på en sophög och försvinner.

Mycket kan man förlåta men inte när det kommer till barn.Och jag skiter i att hon snart är myndig, en man närmare 35 sitter inte och jagar efter 16 åringar, speciellt inte i hans sits. Handlar om omdöme. Och även om det är hon som tagit initiativ med att skicka bilder, så handlar det om omdöme från hans sida. Han skulle omedelbart klippt bandet med henne och informerat partiet vad hon skickat för något, så hade de vetat om det från start och han hade kunnat undvika den här jävla skitstormen.

Samma som när Federley blev ihop med en pedofil, inget "olagligt" i sig, han hade suttit av sitt (alldeles för korta) straff, men det bevisade att Federley var totalt omdömeslös.
Citera
2021-09-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Vi kan bara drömma om att nå upp till en östeuropeisk håla men min poäng var just att våra woke-åklagare skiter i hur många gånger en kvinna har anklagat män för samma sak, de vägrar att se mönstret och ifrågasätta om det verkligen bara ät otur eller om det är en serieförbryterska.

Enligt pervopolacklogik ska man alltså ha sämre skydd desto fler gånger man utsatts. Okej. Det handlar ju förstås inte om "otur" utan det handlar om att sociopatiska pervon ofta har en preferens för vissa typer av kvinnor och tjejer som redan är sårbara t ex på grund av att de redan utsatts flera gånger. Det här är förstås inget som jag förväntar mig att någon som fostrats in i en primitiv empatilös kultur ska kunna förstå. Men om vi ska snacka om "mönster" kan man ju undra varför vissa snubbar inte kan behålla en vettig kvinna utan lämnas gång på gång och blir till slut tvungna att erbjuda läxhjälp för att få någon att umgås med.
Citera
2021-09-17, 19:51
Medlem
Känns som hon vill sätta dit honom, att en femtonåring uttalar sig på detta sättet i massmedia får en att tro att någon ”hjälper” henne. Sedan till själva brottet så tror jag att dumskallen lurats i en fälla av henne, ungefär som vår förra JK som vart korkad nog att gå i säng med en kvinna som brukar ha som vana att peka ut män för våldtäkt efteråt. Så Han har en svettig
Helg och tyvärr så finns det nog uppbackning där han önskat det ena o andra o säkert uttryckt sig mycket olämpligt. Att män skall vara så jävla korkade, fan nöj er med kollegan eller annat om det måste få till något
Citera
2021-09-17, 19:51
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Sluta försvara en 40 åring man som beter sig Omoraliskt mot en 16 åring barn

40årig man? När blev en man född 1987 40?

Citat:
Hanif Bali, född 10 april 1987 i Kermanshah i Iran

Du ger en 31åring åldersångest.
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-09-17 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in