Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-13, 22:53
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
D jvlar lr du ka. Nu va det ett par r sen jag krde denna. Krde den mycket fr ett par r sen skulle tippa p att det va nnstans runt 2015. Vill mig minnas att den strsta dosen jag tog IV lg nnstans runt 350mg.

Och jvlar va det drog p 😁 frst som en intensiv tjack rush sen vart man helt svajig och gungig i huvet synen flakka lite men jvlar va man mdde 😁

Fan 500mg d skulle ja nog ka p en hjrnbdning haha
Inte en chans i p jorden att snubben slr i sig en 0.5a intravenst.
0.5g IV skulle man f sin fet hjrnbldning s de brjar rinna blod ur gonen

Samma sak med alla pundare som sger att dom drar i sig 2g tjack IV utan problem.

BULLSHIIIIT
Citera
2021-09-14, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Inte en chans i p jorden att snubben slr i sig en 0.5a intravenst.
0.5g IV skulle man f sin fet hjrnbldning s de brjar rinna blod ur gonen

Samma sak med alla pundare som sger att dom drar i sig 2g tjack IV utan problem.

BULLSHIIIIT
Denna mste du upp i minst 200-300mg fr det ens ska hnda ngt. Det Gr han skert, men inget jag hade skrytit om.

Har varit med nr en tog 1g panna (ox nkpg).
Men han kte rakt upp till vrinnevi.
Han sa dock att han brukade dra grammspannor cmc. Men det var bra tryck i just den batchen.
Senast redigerad av Robbejao 2021-09-14 kl. 06:38.
Citera
2021-09-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Denna mste du upp i minst 200-300mg fr det ens ska hnda ngt. Det Gr han skert, men inget jag hade skrytit om.

Han sa dock att han brukade dra grammspannor cmc. Men det var bra tryck i just den batchen.

Hller ju helt med dig om att 250/300mg r ett mste fr att inte missa den hrliga knslan nr peaken r som bst. Sen ska ven tillgga att om han r van brukare av cmc r inte 0.5 nn jtte dos. Man bygger ju upp sjuk tolerans p skiten
Citera
2021-09-22, 10:52
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spokenz
vad sprid inte ut den LOL tror du dom har Flashback som sk grej nr dom letar efter substanser att klassa?

han vill ju ha mer info om den

onT s vet jag inget om denna substans men den verkar vldigt lovande

Yes Jag r sker p att Snuten kollar allt i drogdrdar annars skulle de inte gra sitt jobb med tanke p vilken info dom fr dr. Samma gr dom med facebook. Snutar tycker FB mm mm r rena guldgruvan.

Konstigt du inte hrt det. Skulle kunna tillgga ngra kraftiga gr mer grsvarta zoner dom bryter emot, men iaf minst en skulle veta det med 70% r jag som sagt. ven om jag fick knslan att han ville ja skulle sprida det. Iaf gller bla kp p svampen. han sa sg inte detta till ngon person. men kndes som att han ville ja skulle tipsa aftonbladet eller liknande om hur de lyckas klippa nn p fs3. men som sagt om du inte tror mig dom alltid har uppsikt p flashback tnk s hr om du vore snut skullle du inte kolla FBack p drogshoppar och trdar som den mrdade 31riga polisen i gbg.

ha en trevlig dag
Citera
2021-09-22, 11:07
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:

Min kompis har dragit 1,2-1,5g av Mttat tjo fr dom som inte vet vad mttadlsning r s r det ungefr som det lter. MIn kompis tar en medicinburk i glas sen lgger i en tjo sten p 10g vad som hnder d. r att vattnet i burken bara kan ta upp dvs lsa en viss mngd tjo utav de 10g han slngde in. S efter han drar en 2m nstan full s mycket det gr gav en vn nytt verktyg s han drog ox ut men efter det mste mer vatten hllas i d lsningen. dvs det som r mttat tjackvatten s han fyller p med det som tagits ut och lsningen r fortfarande Mttad. Vissa folk gillar inte mttat tjack. "Jag vet ej tar inte Droger" men min kompis sa till han som hade den mttade tjacklsningen FAN AV NICE SKJUTS DET BLEV!!!
Citera
2021-09-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
Min kompis har dragit 1,2-1,5g av Mttat tjo fr dom som inte vet vad mttadlsning r s r det ungefr som det lter. MIn kompis tar en medicinburk i glas sen lgger i en tjo sten p 10g vad som hnder d. r att vattnet i burken bara kan ta upp dvs lsa en viss mngd tjo utav de 10g han slngde in. S efter han drar en 2m nstan full s mycket det gr gav en vn nytt verktyg s han drog ox ut men efter det mste mer vatten hllas i d lsningen. dvs det som r mttat tjackvatten s han fyller p med det som tagits ut och lsningen r fortfarande Mttad. Vissa folk gillar inte mttat tjack. "Jag vet ej tar inte Droger" men min kompis sa till han som hade den mttade tjacklsningen FAN AV NICE SKJUTS DET BLEV!!!
Hmmm. Vad fan snackar du om?
Citera
2021-09-25, 05:35
Medlem
rebekks avatar
r kass p kemi, men har hrt om flertalet olika stt att syntetisera RC p, dribland ver 5st olika stt fr just 3-CMC.

"3-CMC som 3-CMC" osvosv har jag redan hrt plus redan begrundat, men vill nd tro att det ligger ngot i ovanstende. Olika sorters 3-cmc allts.. men nd samma (?)..

?
Citera
2021-09-25, 12:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
r kass p kemi, men har hrt om flertalet olika stt att syntetisera RC p, dribland ver 5st olika stt fr just 3-CMC.

"3-CMC som 3-CMC" osvosv har jag redan hrt plus redan begrundat, men vill nd tro att det ligger ngot i ovanstende. Olika sorters 3-cmc allts.. men nd samma (?)..

?
Olika synteser finns det p alla substanser, men slutprodukten r den samma. Olika synteser kan ej pverka substansens farmakodynamik.

Det r era variabler och set n setting osv
Citera
2021-09-25, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk

?

Olika synteser och syntesprocedurer kan resultera i olika isomerdistribution. Vet ej med just 3-cmc, men om vi tar vanligt amfetamin s bestr det av en dextroisomer, och en levoisomer. Det r samma molekyl men spegelvnd. Typ som "L"-figuren i tetris, som kan vara spegelvnd, fast i 3D. Beroende p hur komplex molekylen r, s kan det finnas flera rotationscentrum och drmed fler n 2 isomerer . olika isomerer passar olika bra p olika receptorer. I fallet amfetamin, s passar dextroisomeren bttre p dopaminreceptorn n p noradrenalinreceptorn, och fr levoisomeren r det tvrtom. Detta leder till att dextroamfetamin ger ett lugnare rus med mer vlmende, medan levoamfetamin r mer speedigt, mer stpls.

S absolut kan " samma" substans skilja en hel del i sin effekt. Det har inte bara med hur "rent" det r, utan ven hur isomerdistributionen ser ut.
Citera
2021-09-29, 22:59
r det den hr substansen som r lik mdma rus fast med inga eller lgre avtndande dagen efter?

Hittar inte info om hur ruset r. Ngon som har FAQ?
Citera
2021-09-30, 05:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndTimes
Olika synteser och syntesprocedurer kan resultera i olika isomerdistribution. Vet ej med just 3-cmc, men om vi tar vanligt amfetamin s bestr det av en dextroisomer, och en levoisomer. Det r samma molekyl men spegelvnd. Typ som "L"-figuren i tetris, som kan vara spegelvnd, fast i 3D. Beroende p hur komplex molekylen r, s kan det finnas flera rotationscentrum och drmed fler n 2 isomerer . olika isomerer passar olika bra p olika receptorer. I fallet amfetamin, s passar dextroisomeren bttre p dopaminreceptorn n p noradrenalinreceptorn, och fr levoisomeren r det tvrtom. Detta leder till att dextroamfetamin ger ett lugnare rus med mer vlmende, medan levoamfetamin r mer speedigt, mer stpls.

S absolut kan " samma" substans skilja en hel del i sin effekt. Det har inte bara med hur "rent" det r, utan ven hur isomerdistributionen ser ut.
Ahmen kom igen nu...
Vi pratar inte om Amfetaminer....

Och allt 4-CMC som.finns r racematiskt. Men absolut s stmmer det att 2 enantiomer kan ha olika effekter, men nd.ganska lika. Och sen s var det.inte ens s jag menade.med.mitt frsta inlgg.

Folk tror att bara fr att man byter ut en prekursor eller nn reduceringsagent s ndrar man Farmakologin. Men det stmmer inte
Citera
2021-10-11, 06:25
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Hmmm. Vad fan snackar du om?

Kortfattat om det var lite svrlst (r inte s bra p att skriva) iaf menade att det visst gr ta mycket mer n 0,2g tjack. Vet inte om du vet vad mttad lsning r i tjacksnack (gller i kemi 🧪 ox) om det var det du inte fattade, s svarade jag bara. Att det inte r nt konstigt att ta 1g bra tjack i en fix om man har tolerans. Och mttad lsning r nr vattnet inte kan lsa mer tjack det har blivit en sk mttad lsning somliga gillar det inte sger det blir fr starkt o vet en sger fr ont i huvudet men alla har olika smak. Menade att det var en glasmedicinburk och en jttebit tjack i burken. resten fyller man p med vatten (om tjacket r snt att det lser sig sjlv) bara skaka lite och du har Sk mttad tjacklsning. Dvs vattnet i medicinburken r s mycket tjack i vattnet att det inte kan lsa mer tjack. Utan man drar ut tex en fix i 2 eller om 5ml Fix sen fyller man bara p medicinburken med vatten s Den stora tjack biten lses lite till. D den stora tjackbiten inte kan lsa sig mer kocklan som r I tex 10ML Burk. Kan inte lsa upp sig i vattnet mer nr vattnet ntt mttad lsning

Om du inte fattade nu vet ja inte hur ja ska frklara du var inte specifik va du inte fattade mttad lsning eller nt annat. Tex mnga har jag hrt klagat p helt rent tjack o hrt mnga s mste va sant att efter de lagt i lite Dextropur s tyckte mnga att wow 🤩 vilket tjo trots det nu r blandat med Dextro lgre % amfetamin men ger vissa bttre kick med sockret. Men vissa gillar helt rent o tycker det r bra helt rent.

Iaf hoppas du frstod nu att det ja ville sga var att min kompis skert drar mer n 1g+ mttad lsning Nr han r uppe i Dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in