Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-23, 22:51
Medlem
Crapmagics avatar
Varför svarade dom Japan?
Citera
2021-09-23, 23:03
Moderator
Dr Kings avatar
Man kan inte komma ifrån att det hade varit kul att se Dominika tävla ihop med sängpartnern Helikopter Anders Borg. Jag antar att han har fått frågan av F&F men har tackat nej för att han inser att fallhöjden är för hög. Troligen är han ganska halvkass och skulle nog göra bort sig en hel del.
Citera
2021-09-23, 23:52
Medlem
Ganska roligt fråga när de frågar om nämn en film som har fått X antal stjärnor av 5 på Aftonbladet! När de frågade efter 2 filmer som fått 5/5 senast från 2000 och framåt var jag nästan bombsäker på att både Sagan om Konungens återkomst, The Dark Knight, Boyhood och Million Dollar Baby alla var med, men jag kollade på kritiker.se och INGEN av nämnda filmer har fått 5/5, utan alla hade fått 4/5 av Aftonbladet. Väldigt förvånande faktiskt, vad har den tidningen för jävla ribba på sina ratings?!
Citera
2021-09-24, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Ganska roligt fråga när de frågar om nämn en film som har fått X antal stjärnor av 5 på Aftonbladet! När de frågade efter 2 filmer som fått 5/5 senast från 2000 och framåt var jag nästan bombsäker på att både Sagan om Konungens återkomst, The Dark Knight, Boyhood och Million Dollar Baby alla var med, men jag kollade på kritiker.se och INGEN av nämnda filmer har fått 5/5, utan alla hade fått 4/5 av Aftonbladet. Väldigt förvånande faktiskt, vad har den tidningen för jävla ribba på sina ratings?!

Aftonbladet är ju ett skämt. American Beauty hade dock fått en femma såg jag.
Citera
2021-09-24, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Varför har John så konstigt kläder jämt? Konstiga små tshirts som han har dragit över en konstig tajt långärmad tröja.
Är han brunbränd förresten, ser helt rödsprängd ut i ansikte och ögon.
Dessutom sitter han så konstig jämt eller gör konstiga rörelser.

Man får ju gayvibbar men tydligen så är han inte det.
Citera
2021-09-24, 00:46
Medlem
TruckUrbans avatar
Att inte Pascalidou har vett att skämmas för sina bristande kunskaper ändå ”Vi vill svara Trump” ”men du kan inte ändra dig när du hört vad de andra svarat” ”va? Svarade de Trump?” ”Ja?” ”Okej det hörde inte jag”

Man kan väl inte förvänta sig så mycket mer av en Zigenare som slemmigt ålat sig fram genom livet.
Citera
2021-09-24, 19:36
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Jag tycker personligen att man ska vara restriktiv med vilka filmer som man ger högsta betyg till.
Citera
2021-09-24, 19:43
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Att inte Pascalidou har vett att skämmas för sina bristande kunskaper ändå ”Vi vill svara Trump” ”men du kan inte ändra dig när du hört vad de andra svarat” ”va? Svarade de Trump?” ”Ja?” ”Okej det hörde inte jag”

Man kan väl inte förvänta sig så mycket mer av en Zigenare som slemmigt ålat sig fram genom livet.

Pascalidou är grekisk-svensk din dumma åsna. Nej hon är inte en av de bästa tävlande i serien men det är inte de flesta deltagare heller.
Citera
2021-09-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Jag tycker personligen att man ska vara restriktiv med vilka filmer som man ger högsta betyg till.

Så du menar att ingen av nämnda filmer förtjänar 5/5? Varför måste man vara så restriktiv med sitt betyg, är väl bättre att se glaset halvfullt än halvtomt.
Citera
2021-09-26, 00:15
Medlem
Några geografi-idiotfrågor de kunde ha med:

Vilket är världens näststörsta språk sett till antalet talare? - Spanska
Europas till ytan näststörsta land? - Ukraina
Europas folkrikaste land? - Ryssland
Världens största stad utanför Asien? - Sao Paulo
Världens största sjö? Kaspiska havet
Är USA till ytan större än Europa? - Nej (men det skiljer inte mycket)
Har Alaska landsgräns med Ryssland? - Nej (men bara 9 mil ifrån)
Har Storbritannien landsgräns med Irland? - Ja, genom Nordirland
Hur många grader är en tidszon? - 15 (15x24=360)
Hur många kontinenter finns det? - 7 (inkl. Antarktis)
Sveriges officiella namn? - Konungariket Sverige
Sveriges fjärde största stad? - Uppsala
Citera
2021-09-26, 13:30
Medlem
Bara jag som tycker det blir lite väl många matcher i varje grupp? Hade gärna kortat ner varje grupp med 2 lag och slängt in en 3e grupp istället. Nu är jag liksom rätt nöjd med dessa deltagare och vill se en ny grupp.
Citera
2021-09-26, 16:52
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Bara jag som tycker det blir lite väl många matcher i varje grupp? Hade gärna kortat ner varje grupp med 2 lag och slängt in en 3e grupp istället. Nu är jag liksom rätt nöjd med dessa deltagare och vill se en ny grupp.
Jo jag kan hålla med. Jag tycker vissa tävlande par borde tycka att det tar tid att spela in 7 matcher också. Med 8 lag per grupp blir det ju totalt 28 matcher per grupp och alltså totalt 56 matcher i de två grupperna. Om man istället hade 6 lag per grupp skulle det ”bara” bli 15 matcher per grupp. De skulle då kunna ha 4 grupper och få totalt 60 matcher i gruppspelet och kunna mjölka ut detta en vecka till per säsong.

Å andra sidan skulle de då behöva få ihop 24 lag istället för 16 som nu. Jag vet inte riktigt hur svårt de har att få deltagare till programmet men eftersom många är med säsong efter säsong verkar ju många av dem de lyckas få med tycka att det är kul i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in