Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Dre
Jag skulle snarare säga att det understryker hur dåligt underbyggd anklagelsen är.
Det är givetvis den vanliga ordningen att först förhöra anklagare och sedan låta den anklagade bemöta detta — denna ordning för att det ö. h. t. ska finnas något att bemöta.
I det här fallet har man kunnat avfärda anklagelsen redan vid första steget.
Aj Hanif Bali var sålunda ALDRIG ens misstänkt. Idioterna här trodde att han var misstänkt bara för att det startades en förundersökning.
Han FÖRHÖRDES inte ens.
Detta var t o m värre än jag trodde. Hon fejkade hela saken från början till slut. Och hade mage att komma dragande med några påklädda bilder på sig själv som hon skickat till honom.
Jag rekommenderar genomläsning av denna tråd från början.
Hur många idioter var HELT SÄKRA på att Hanif Bali hade efterfrågat nakenbilder och HELT SÄKRA på att det hade skickats nakenbilder.
Därmed skulle det bli fråga BÅDE om Groomingbrott (sexuell posering) OCH barnpronografibrott.
Förutom att de liksom förutsatte att det låg något bakom anklagelserna med argumentet att man inte kan anklaga någon utan att det har hänt något så var de säkra på att brott hade begåtts.
Deras juridiska kunskaper har varit lika med NOLL.
Och deras logiska förmåga har också varit lika med NOLL.
Undrar om någon i detta gäng fattar hur vidrigt det är att anklaga någon för att hindra dem att delta i ett demokratiskt provval.