2021-10-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
1. Vad menar du med ditt svar på fråga 1?

2. Jag tycker det är märkligt att det inte kommit fram tidigare, hans önskan om att bli eller vara kvinna.
Har han opererat bort dicken?

3. Du jobbar på Hinseberg? Tillåter ni interner att vara med vakterna? Trodde det inte var lämpligt.. hur går det till?

4. Hon tömde kroppen på blod? Hur var han en hon redan då V mördades? Jag undrar hur det ens går att "tömma" en kropp på blod? Måste det göras som vid en halalslakt? Att det rinner ur naturligt? Medan djuret lever? Hur skulle det gått till? Jag undrar verkligen😔

1. Frågan om vettiga människor. Jag numrerar svar i nedgående ordning så att även lägre begåvade människor kan följa med i min textning.

2. Återigen så har KJ’s könstillhörighet eller könsuppfattning ingenting med FUP’n att göra. Vill du ha den diskussionen är du mer än välkommen att ha den men i så fall borde du skapa en specifik tråd där dom som vill spy ur sig alla olika sorters HBTQIA+ hat kan göra det.

3. De tillåts inte men med tanke på att det inte finns någon kameraövervakning på avdelningarna så är det ju ganska svårt att förhindra att sånt sker efter inlåsningen på kvällarna.

4. Om det finns någon rättsläkare eller kriminaltekniker här i tråden kanske det är lämpligast att vända sig till just den personen med just dom frågorna då jag varken vet eller vill veta svaren på just dom frågorna.
Citera
2021-10-16, 19:51
Medlem
prominentens avatar
Är han fri nu?

Citat:
Helt sinnessjukt att han flyttades till kvinnoanstalt. Att han nu är fri. Har blivit pappa? Hur går könsbytet? Otroligt tillåtande. Ska samhället betala för sånt här? Som en jävla cirkus.
Citera
2021-10-16, 19:54
Medlem
fearreapers avatar
Har du legat under en sten ?, han är släppt sen ett ex antal år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Är han fri nu?
Citera
2021-10-16, 19:58
Medlem
prominentens avatar
Jag har legat under en sten. Tack.

Jag leder gärna en marsch där vi proklamerar livsstid (vad det betyder) för detta as!

Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Har du legat under en sten ?, han är släppt sen ett ex antal år sen.
Citera
2021-10-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
1. Ja, ibland men dock inte så ofta som jag jag skulle önska.

2. Vad har GM’s könsbekräftande process med GM’s dom att göra?

3. Med tanke på min erfarenhet av att jobba på Hinseberg så skulle jag säga nej, det är högre sannolikt att hon fick till det med någon av vakterna då det är så det går till här.

4. Ingen aning, det ligger utanför min expertis. Utifrån rättsläkaren var dock kroppen nästan helt tömd på blod vilket betyder att om det nu var KJ som gjorde detta så betyder det att hon städade undan 4-5 liter med blod. Prova och häll ut den mängden mjölk på golvet och ta tid på hur lång tid det tar å städa undan.
Hon?
Det var ju en man, Kristoffer?
Citera
2021-10-16, 20:09
Medlem
prominentens avatar
Vad fint att förövaren är fri nu och offret aldrig får se dagens ljus.
Känns rättvist!
Fittsverige!
Citera
2021-10-16, 20:12
Medlem
prominentens avatar
Undrar just vad mamman tycker om domen?
Citera
2021-10-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Undrar just vad mamman tycker om domen?

Prova googla GM’s namn så får du ju läsa vad hon tyckte efter hovrätts domen.
Citera
2021-10-16, 23:29
Medlem
Citat:
Det är just det som är grejen, han har inte fullföljt sin väg att "bli kvinna"
Han lurade systemet och tog sig till kvinnofängelset, hur sjukt?
Undrar hur de kvinnliga medfångarna hade det med KJ runt sig?

Är inte han som, en kvinna, på insidan?
Citera
2021-10-16, 23:48
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Är inte han som, en kvinna, på insidan?
Nej, jag tror han pushade och kom på en kul grej.
Är han man eller kvinna mellan benen? Han lär ha svårt med kläder, 2 meter lång..
Skrämmande att han tilläts början av könskorrigering. Det hade varit bättre om han fått sitta av det larviga straffet för att sen, efter avtjänat traff, ansöka om och göra en könskorrition.
Har man mördat en annan människa, ska ett kännbart straff utdelas
Citera
2021-10-16, 23:59
Medlem
Horungen.Muhammeds avatar
Citat:
Nej, jag tror han pushade och kom på en kul grej.
Är han man eller kvinna mellan benen? Han lär ha svårt med kläder, 2 meter lång..
Skrämmande att han tilläts början av könskorrigering. Det hade varit bättre om han fått sitta av det larviga straffet för att sen, efter avtjänat traff, ansöka om och göra en könskorrition.
Har man mördat en annan människa, ska ett kännbart straff utdelas

Annars tycker jag att kukhuggning skulle kunna bli ett bra straff för våldsverkare. Det borde verka avskräckande för de flesta, psykon som Kristoffer får man ta en nivå till.

Lever det som kvinna nu och har barn? Tvångssterilisering var kanske inte så illa ändå, kanske dags att ge det ett nytt försök.
Citera
2021-10-17, 00:38
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopaminLars
Stämjärnet som K köpte veckorna innan och som försvann samtidigt som V dog. Kampsportsvapen... kom tillbaka till verkligheten. Och dumpningen av hunden är det tyst om.

Det hjälper väl inte om han köpte ett stämjärn när mordvapnet inte var ett stämjärn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in