Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-17, 14:32
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Hej Christian!

Jag förstår att det är jobbigt att saker kommer fram om dig här, men som tur är så har du ju lyckats lura hela klanen Wahlgren så de tar lååång tid innan du blir utkastad med huvudet före då blir du offentligt lynchad av hela Sverige så hoppas du hittar din nån hydda i skogen att gömma dig i.

Trevlig helg i ditt luftslott

Tror du verkligen att han sitter och läser denna tråd?
Citera
2021-10-17, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Från början ? Är det så jävla svårt att skriva en eller två meningar till så det blir ett samband så kan du skita i det

Det var ett svar till någon annan och sen skrev du EN mening, som jag svarade på. Så se hur du själv skriver, innan du slänger ur dig!
Citera
2021-10-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger

Jag är helt hundra på att han gör det. Han verkar ju även själv vara aktiv på FB.
Citera
2021-10-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Undra om de faktiskt håller efter i bloggkommentarerna - sista inlägget är två dygn och inte en enda idiotkommentar. Men de kanske kommer..

Ja det verkar nästan som det. Även självaste Pernilla verkar ha varit snabb på att ge svar till sina trogna fans. Så nog rensas det allt!
Citera
2021-10-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja det verkar nästan som det. Även självaste Pernilla verkar ha varit snabb på att ge svar till sina trogna fans. Så nog rensas det allt!

Alltid något - det har ju varit helt bedrövligt där ett tag.
Citera
2021-10-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Alltid något - det har ju varit helt bedrövligt där ett tag.

Ja verkligen. Den stora frågan är om det är självaste Bauer som legat bakom alla elaka försvarskommentarer. Det verkar ganska så uppenbart vara en insatt person som tar illa upp eller som är lättretlig.
Citera
2021-10-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ja verkligen. Den stora frågan är om det är självaste Bauer som legat bakom alla elaka försvarskommentarer. Det verkar ganska så uppenbart vara en insatt person som tar illa upp eller som är lättretlig.

Jag tror definitivt att han har varit inblandad där.
Citera
2021-10-17, 19:21
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Oj! När var det?
Jag håller med, arma flicka 😔 Tyvärr vanligt knep bland narcissister.. Att utnyttja barnen, för att det ska se bra utåt och vinna poäng..

Bakom stängda dörrar är det en annan verklighet.. 🥺
Ja verkligen. Tänker att en 17åring som inte haft någon kontakt med sin pappa genom åren plötsligt ser en chans att få vara med honom. Det är klart hon vill det, spelar oftas ingen roll vad pappan gjort utan hon kämpar för att han ska se henne.
Men tänker att hon innerst inne är väldigt rädd nu för att bli utnyttjad. ”One happy family” ytan som CB vill visa upp.
Dottern hoppas nog att han blivit en bättre pappa sedan P kom in i bilden.
Hoppas bara inte hon blir sviken igen.
Citera
2021-10-17, 19:23
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Skulle inte alls förvåna mig. Han är narcissist och läser allt…som handlar om honom.
Citera
2021-10-22, 18:00
Medlem
Fick just veta att en av hans ex bestämt sig för att kontakta PW.
Vet inte om jag tycker det är så bra men tydligen har hon och ett annat ex bestämt sig att informera om hans förehavanden.
Fortsättning följer.
Citera
2021-10-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Fick just veta att en av hans ex bestämt sig för att kontakta PW.
Vet inte om jag tycker det är så bra men tydligen har hon och ett annat ex bestämt sig att informera om hans förehavanden.
Fortsättning följer.

Vet du, jag tycker det bara är bra! Starkt, modigt och helt rätt. Även om hon inte skulle lyssna så kommer det finnas med i tankarna och göra henne mer uppmärksam.
Citera
2021-10-22, 20:01
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Vet du, jag tycker det bara är bra! Starkt, modigt och helt rätt. Även om hon inte skulle lyssna så kommer det finnas med i tankarna och göra henne mer uppmärksam.

Kommer dock inte räcka att en kvinna träder fram. Han kommer bara marinera P med massa lögner om hur rabiat hans ex var. Hon är så naiv så hon slukar allt med hull och hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in