Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-28, 19:04
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
har träffat josef flertalet gånger, han är väldigt ödmjuk, snäll, nästan lite blyg. Inte alls som han kanske ser ut vid första ögonkastet. Utan att ha läst fupen, så nej, detta är inte på riktigt. han är inte typen.
Så sades det om Hagamannen också...
Citera
2021-12-28, 19:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Men alltså har vi inte släppt myten om kvinnor som anmäler för våldtäkt för de ångrat sig eller vill ha ett förhållande? Om man ångrat sig hållet man väl käften och låtsats som det regnar? Vill man ha ett förhållande så kör man väl chanserna i botten om man anmäler?

Våldtäktsmän blir nästan aldrig dömda. Chansen att få någon oskyldig dömd för våldtäkt är ju absurt små. Varför skulle en kvinna vilja bli offentligt ifrågasatt och uthängd som lögnerska, slampa, hysterisk, efterhängsen och allmänt vidrig när sannolikheten att han blir dömd är så små? Det är ju ingen hämnd utan att förstöra för sig själv. Vill man hämnas finns det ju oändligt många bättre sätt.

Händer verkligen detta om det kommer fram att en kvinna ljugit och försökt sätta dit en man? Av nyfikenhet skulle jag vilja veta om Lambertzkvinnan blev dömd i det tidigare målet där det framkommit att hon manipulerat bevisning och uppenbarligen försökte gillra en fälla för att få dit en man? Har hon blivit uthängd för detta i media på det sätt du ovan beskriver?
Citera
2021-12-28, 19:22
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Av ren nyfikenhet. Vad tror du händer med folk som hamnar på kåken på grund av våldtäkt? Kan det, måhända, finnas personer som arbetar specifikt med just våldtäktsdömda personer och deras brott? Jag har arbetar med våldtäktsdömda i nära miljö i över fem års tid. Men för all del, jag yrar nog.

Klart du yrar. Du har inte varit programledare för ROS (eller något annan program inom inriktningen) inom kriminalvården och du kommer med fabler. GLHF!
Citera
2021-12-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Klart du yrar. Du har inte varit programledare för ROS (eller något annan program inom inriktningen) inom kriminalvården och du kommer med fabler. GLHF!

Whatever floats your boat.

Om du inte vill tro att jag jobbat med det jag gjort så behöver du inte det.
Citera
2021-12-28, 19:40
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Så är det, det jag menar är att logiskt sätt bör risken för att någon våldtar någon när denne har 50 olika tjejer i DM som vill suga dennes kuk minska drastiskt.

Josef verkar dessutom relativt ödmjuk och skön, och då hatar jag generellt både blattar och alla som har med PH/ex on the beach att göra.
Våldtäkt handlar ju sällan om sex utan om makt. Tror du Epstein, Weinstein och resten av gubbarna hade svårt för att få ligga?
Citera
2021-12-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risbolleen
Då får du gärna hänvisa till din källa du har om att det är så vanligt att kvinnor anmäler oskyldiga män. Ser fram emot att läsa den!
https://unt.se/uppland/uppsala/kvinn...n-4168687.aspx

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...ldtaktsanmalan

https://www.dagensjuridik.se/nyheter...lsk-angivelse/

3 ex. Finns fler.
Citera
2021-12-28, 19:50
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Jaha ännu en lögnerska alltså, det är då helt otroligt så mycket kvinnor ljuger i Sverige för att dom "ångrar sig".

Som att Josef behöver våldta och riskera detta, haha killen kan få hur många kåta svenska kvinnor som helst.

Nej, jag frågar som Alexander Bard: Hur mycket ska män ta egentligen innan dom inser att svenska kvinnor har blivit sjuka i huvudet?
Sen när har incels börjat hänga på flashback Var en riktig man och sluta gnäll. Våldtäkt handlar om makt, inte brist på sex. Det finns massor av statistisk forskning som säger att det är extremt ovanligt. Däremot väldigt vanligt att män ljuger om att de våldtagit någon. Det är inte brain science. Men incels är ju sällan speciellt logiska.
Citera
2021-12-28, 19:52
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
https://unt.se/uppland/uppsala/kvinn...n-4168687.aspx

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...ldtaktsanmalan

https://www.dagensjuridik.se/nyheter...lsk-angivelse/

3 ex. Finns fler.

Du har missförstått innebörden av ordet vanligt.
Citera
2021-12-28, 19:59
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Hur lyckas han med en våldtäkt på en klubb som är lika stor som en skokartong.
Citera
2021-12-28, 20:32
Medlem
Kan ngn berätta hej allt gick till? Vem är BO?
Citera
2021-12-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför tar ingen tidning upp det

Är väl jävligt rimligt att de inte gör det? Svårt att argumentera något slags allmänintresse på nån helt okänd tatuerare även om han har instagram och polar med blattelito.

Men även om det är rimligt att de inte gör det, så är det konstigt att det inte gör det. Kvällstidningarna borde snubbla över varandra i ivern att skriva att en "influencer" är häktad för våldtäkt.
Citera
2021-12-28, 20:39
Medlem
Bananhalkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Josef är tatuerare, enbart det yrket gör att han får ligga oerhört mycket, "influencer", pengar, jag har svårt att tro att han skulle våldta någon men vem vet
Är du helt jävla blåst i skallen? Det finns sliskar som får ligga hur mycket som helst som våldtar. Detta vet jag utifrån vittnesmål från folk i min närhet. Tror du på riktigt att det bara är incels och dylikt som gör sådant? Kolla på han Simon Olivecrona som var med i PH, han våldtog, tror inte hade några problem på att få till det med frivilliga kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in