Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-09, 22:09
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Men det var väl 2-3 babbeluringar som regelbundet hade tillträde till lyxvillan i Nacka!? Helt sjuk människa denna Maggan. Har själv villa och skulle aldrig i h-e släppa in babbeluringar....
Jag skojade lite. Jag fattar vad du menar
Citera
2022-01-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Denna ide har redan framförts i tråden. Men är ju onekligen ett inte otroligt scenario. Finns mycket att gräva i här !

Min tro är att Magdalenas man har gjort henne på smällen. Det blir ingen utvisning här.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det kan väl inte vara avsteg från ämnet att beröra den här latina-städerskans situation. Någon tyckte hon skulle få stanna i Sverige om hon är "läcker" men det är inget godtagbart skäl.

Men Magdalenas man kanske behöver lite tröst av en ung tjej på 25 år. Tjejen kunde utnyttja detta och se till att bli gravid på grund av Magdalenas man. Man utvisar väl inte en gravid kvinna och sedan en ung mor.

Kostnaden med underhåll går ju sedan på Magdalenas man. Vad tycker ni om denna idé?

Ska jag gissa så visste Säpo om kärleksaffären och lyckades få ett utvisningsbeslut på glädjeflickan för att undvika kommande skandaler.
Det gick sisådär.

Någon av Maggans grannar tröttnade på att se gubben köra hem med en ung flicka och ringer den "vanliga" polisen för att rapportera ett misstänkt inbrott. Resten är nu historia och katastrofen är ett faktum.
Citera
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Sossar ser ju ner på folk med städhjälp. Eller ska jag säga, ser med avund på.
Tror jag inte de gör. Jag känner flera sossar som har städhjälp. Man är mot bidrag som går till rika men det innebär ju inte att man inte själv kan utnyttja det. Är som att vara mot kärnkraft, inte vägrar man använda elen för det även om den kommer från kärnkraft.
Citera
2022-01-09, 22:11
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Blir som en adventskalender det här, vad hittar vi under sten 1?

En statsminister som anlitar illegal, svart arbetskraft utan kollektivavtal.

Kan inte bärga mig till sten nummer 2
Att hennes man sätter på städhjälpen.. medan Maggan står i Riksdagen och ljuger, hycklar och skapar elände för landet...
Citera
2022-01-09, 22:11
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varenda jävla gång vi byter städkärring på jobbet så utlöser dom larmet ett par gånger. Närmast en naturlag.

Sätter ni larm bakom kylen och andra såna damm-magnet-ställen för att testa dem kanske?

Sen tycker jag att det är anmärkningsvärt att flera inblandade i detta tiger som muren/fått munkavel. Jag menar hennes man och ändå ungvuxna (22 och 20) barn.

Har börjat svänga lite, tror det är mannen eller barnen som haft ansvaret för detta tjolahopp-tjolahej och att Magdalen bara skyddar familjen. Teorin att mannen had his urgings är rolig men inte så sannolik dock. Kanske sonen?

"Var aldrig inne". Dagens "I never inhaled".
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2022-01-09 kl. 22:28.
Citera
2022-01-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ska jag gissa så visste Säpo om kärleksaffären och lyckades få ett utvisningsbeslut på glädjeflickan för att undvika kommande skandaler.
Det gick sisådär.

Någon av Maggans grannar tröttnade på att se gubben köra hem med en ung flicka och ringer den "vanliga" polisen för att rapportera ett misstänkt inbrott. Resten är nu historia och katastrofen är ett faktum.

På något sätt tror jag du är på rätt spår. Det är något skumt med det här och vi kan inte bortse ifrån att många latina tjejer är supersexiga.

Tänk om vi haft riktiga journalister att gräva här.
Citera
2022-01-09, 22:22
Medlem
Hur många illegala latinos kan det finnas i landet? Är inte Mena och Östeuropa de som dominerar. Och de som arbetar är vanligen från Östeuropa.
Citera
2022-01-09, 22:23
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
På något sätt tror jag du är på rätt spår. Det är något skumt med det här och vi kan inte bortse ifrån att många latina tjejer är supersexiga.

Städ firman /Hans säger att hon inte var där och städade. Varför var kvinnan där ? Varför satt hon i bilen ? Maggan var ju Sagerska. Bra tillfälle för lite vänsterprassel !
Citera
2022-01-09, 22:28
Bannlyst
Kollar man på poliser och militärer idag så ser dom inte speciellt kompetenta ut. Ser ut som att mycket är inkvoterade flickor med pappaproblem. Morsan har en lägenhet på östermalm lidingö eller strandvägen. Det är inte förvånande att SÄPO totalt misslyckats med deras enda uppgift.

Men det är MA vurmarna som försöker skylla på säpo. oavsett så ska man inte ha en sån här inkompetent människa som ansikte för landet. Vad tror ni Xi Jinping och Putin säger? Garanterat hånar dom. Dom vet att vi inte har något att komma med.

Totalt misslyckande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Städ firman /Hans säger att hon inte var där och städade. Varför var kvinnan där ? Varför satt hon i bilen ? Maggan var ju Sagerska. Bra tillfälle för lite vänsterprassel !

Förstår inte heller detta. Det nämndes på nyheterna att städfirman sagt att hon inte var där för att städa och att de alltid har kontakt med SÄPO innan en städning. Hur kan man som journalist INTE ställa följdfrågor eller gräva i detta?
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Någonstans får jag deras lögner att gå ihop här.
Hon var städerska, men inte den dagen.

Edit: tycker Maggans man ser ut som en typisk sexbrottsling av bilderna att döma.

Själv är hon för upptagen av makten för att tillgodose sin make med kärlek.
Senast redigerad av Tok-Frans 2022-01-09 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in