2022-01-13, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Tog du Pfizer?
Så kanske du kan ta reda på vilket gift du faktiskt fick via nummer på den flaskan du fick.
Det verkar som att man får rätt igen kring att allt är medvetet selekterat för att spruta olika människor med olika injektioner med helt olika allvarliga verkningsgrader=biverkningsgrader.

https://www.bitchute.com/video/CB49QokMgGV5/
Moderna. jag känner mig bara sjukare efter dosen. Blivit bättre med vissa saker så jag hoppas bara jag kommer leva och att problemen försvinner med tiden
2022-01-13, 12:32
Bannlyst
Jag anmälde mina biverkningar till läkemedelsverket
2022-01-13, 12:49
Avstängd
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Moderna. jag känner mig bara sjukare efter dosen. Blivit bättre med vissa saker så jag hoppas bara jag kommer leva och att problemen försvinner med tiden
Oj då ja moderna var ännu sämre än Pfizer. Pfizers vacciner innehåller bara 40 % av modernas nivå av mRNA-plasmider, men innehöll massa annat skit också, vilket säkerligen moderna också använde.
2022-01-13, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Oj då ja moderna var ännu sämre än Pfizer. Pfizers vacciner innehåller bara 40 % av modernas nivå av mRNA-plasmider, men innehöll massa annat skit också, vilket säkerligen moderna också använde.
Ja jag hae ingen koll på mRNA och sånt men jag vet att jag blivit storlurad och jag är förbannad nu. Dom kan ju inte bara få komma undan med vaccinationerna. Här har ni ett levande bevis på vad som händer
2022-01-13, 13:18
Medlem
Snarkarens avatar
Jag tog också Moderna 1:a, fick påverkningar på hjärtat, nu först efter ca halvår känns det bättre, fick råd att ta det lugnt och det har jag gjort.
Har inte anmält detta till vården, känner fler som jag och har inte heller anmält, mörkertalet på biverkningar är enorma.
Och varför anmäler vi inte ? Det tar tid, är krångligt, och vet inte ens vart man gör det. Och vad tjänar det mig, har redan tagit skiten och kan inte få det ogjort.
Om nu sjukvården skulle vara intresserade av varför bara vissa tar 1:a sprutan borde dom skicka brev till alla som bara tagit 1:a sprutan och fråga varför inte 2:an ? biverkningar ? i såna fall kryssa i här och posta tillbaka, brevet ska vara lätt att fylla i och bara posta i brevlådan eller eventuellt bara ringa dom som inte fullföljt vaccineringen.
2022-01-13, 17:35
Medlem
Jahajhapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om du har en biverning som sjukvården inte har registrerat och inte verkar bry sig om hur många fler kan ha fått liknande problem eller andra problem?

Vad är sjukvårdpersonalens reaktion när du säger att du har fått problem till följd av vaccinet?

Min partner fick andningssvårigheter, ont i hjärtat och hög puls vid icke-ansträngande situationer så som när han ställde sig upp. Han är f.d. basketspelare och har därmed bättre kondition än gemene man.

Först sökte han till vc som skickade honom till akuten då de EKG visade ett högergrenblock. Akuten skickade hem honom. Efter ca 1 månad åker han in akut igen pga bröstsmärtor, blir övervakad men sedan hemskickad.

Nu är han i sitt hemland där läkaren säger att vaccinet kan ha triggat en lunginflammation som han har gått med en längre tid och får behandling för det. Det registreras dock inte som vaccinskada för de ”kan inte veta om det är pga vaccinet eller covid” trots att problemen uppkom ca 2 veckor efter hans andra spruta av moderna. I Sverige vill de absolut inte koppla det till vaccinet öht ”för man kan inte veta” här heller. Nähe?

Med det sagt så tror jag att det är ett otroligt stort mörkertal.

På allt det så är jag så jävla orolig att han har fått något autoimmunt då han sedan tidigare har mycket problem med allergier.
2022-01-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkaren
Jag tog också Moderna 1:a, fick påverkningar på hjärtat, nu först efter ca halvår känns det bättre, fick råd att ta det lugnt och det har jag gjort.
Har inte anmält detta till vården, känner fler som jag och har inte heller anmält, mörkertalet på biverkningar är enorma.
Och varför anmäler vi inte ? Det tar tid, är krångligt, och vet inte ens vart man gör det. Och vad tjänar det mig, har redan tagit skiten och kan inte få det ogjort.
Om nu sjukvården skulle vara intresserade av varför bara vissa tar 1:a sprutan borde dom skicka brev till alla som bara tagit 1:a sprutan och fråga varför inte 2:an ? biverkningar ? i såna fall kryssa i här och posta tillbaka, brevet ska vara lätt att fylla i och bara posta i brevlådan eller eventuellt bara ringa dom som inte fullföljt vaccineringen.

Väldigt bra. Håller med.
Hur vet du att det var hjärtat och inte något annat bröstsmärterelaterat?
2022-01-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkaren

Anmäler du själv i länken nedan, du måste ha batchnumret på Covidsprutan du tog, skall du fått i samband med ett du fick giftsprutan:

https://www.lakemedelsverket.se/sv/r...ngar/lakemedel
2022-01-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aikaik75
Tog 3:e dosen idag och känner ingenting, kanske lite bättre ljud på P3 och markant bättre mottagning på Wifi i lägenheten. Tydligast blir det om jag står på tå.

"The European Medicines Agency (EMA) has pushed back against endless booster jabs, saying it could end up causing “immune response” problems. The agency has urged European countries to increase the time between booster shots and also recommends that governments coincide the shots with the cold and flu season.

Marco Cavaleri, who is the head of EMA’s biological health threats and vaccines strategy, said that if the current policy of rolling out new booster shots every four months were to continue, it could end up weakening the immune system:"

https://thecovidworld.com/european-m...onse-problems/

Vänta du några år så är ditt naturliga immunförsvar förstört, European Medicines Agency (EMA) som är experter säger att sprutorna förstör ens naturliga immunförsvar ju fler man tar. Lycka till!
2022-01-13, 19:05
Medlem
25-årig läkare dör efter tagit booster sprutor:

https://thecovidworld.com/kansuda-wi...seeks-answers/

Hennes far:

“My daughter had received the booster shot, but the doctors try not to mention any relationship to the vaccination. She was never sick before the vaccine, but after vaccination, she was always sick.

I was already skeptical about the vaccine, but I had no evidence to show her why.”

Normalt detta??
2022-01-13, 20:37
Avstängd
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Ja jag hae ingen koll på mRNA och sånt men jag vet att jag blivit storlurad och jag är förbannad nu. Dom kan ju inte bara få komma undan med vaccinationerna. Här har ni ett levande bevis på vad som händer
Jag har varnat för det tidigt skriver här ofta och familjeliv och youtube och bitchute och facebook, jag försöker få folk vakna, jag har medicine doktorstitel och även jobbat med virologi/genetik/reproduktion.

Personligen har jag NOLL att vinna på att sprida denna information. Massor av förlora då man överhuvudtaget inte kommer anställa mig i kabalens korridorer någon mer gång; sk persona non grata. Jag har ganska okej sparkapital, inte så att jag kommer klara mig utan samhället, så naiv är jag inte. Däremot har jag och skulle jag vilja klara mig utan att ha hög lön i satanistkabalens korridorer.

Man måste förstå hur ologiskt det är från mitt håll som jobbat med mRNA. Att spruta in mRNA för att "kroppens celler ska syntetisera proteinet" ... eh WAT?? Är det så djälva viktigt att få in detta spikproteinet i armen, så är det bara att konstruera proteinet i biokemisk process vilket är väldigt enkelt! (bara att ta immortaliserade celler, transfektera dem med mRNA och titrera proteinet) och sedan stoppa det i vatten och spruta in det i armen. Då vet man exakt hur djävla mycket spikprotein som administeras.

Att som nu stoppa det i mRNA i kroppar och i barns kroppar också oberoende för att få cellerna att integrera mRNA via cDNA är sjukt och satanistiskt, kommer orsaka att cellen producera detta skitet potentiellt för all individens framtid om det når stamcellerna och följer överhuvudtaget inte någon slags behandlingsväg.

Ni som inte är insatta eller har lite lägre IQ måste börja reagera och lyssna på rätt, annars dör ni. Det gäller även idioterna till moderatorer här i högsta grad.
Senast redigerad av Uncorruptable 2022-01-13 kl. 20:40.
2022-01-13, 21:31
Medlem
Jag fick stånd i 3 dagar efter min 3: spruta. Har lagt sig nu så allt är normalt förutom ryckningar i vänster arm. Är det någon annan som fick samma biverkning 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in