Citat:
Ursprungligen postat av
Mass.hysteria
Ja jag hae ingen koll på mRNA och sånt men jag vet att jag blivit storlurad och jag är förbannad nu. Dom kan ju inte bara få komma undan med vaccinationerna. Här har ni ett levande bevis på vad som händer
Jag har varnat för det tidigt skriver här ofta och familjeliv och youtube och bitchute och facebook, jag försöker få folk vakna, jag har medicine doktorstitel och även jobbat med virologi/genetik/reproduktion.
Personligen har jag NOLL att vinna på att sprida denna information. Massor av förlora då man överhuvudtaget inte kommer anställa mig i kabalens korridorer någon mer gång; sk persona non grata. Jag har ganska okej sparkapital, inte så att jag kommer klara mig utan samhället, så naiv är jag inte. Däremot har jag och skulle jag vilja klara mig utan att ha hög lön i satanistkabalens korridorer.
Man måste förstå hur ologiskt det är från mitt håll som jobbat med mRNA. Att spruta in mRNA för att "kroppens celler ska syntetisera proteinet" ... eh WAT?? Är det så djälva viktigt att få in detta spikproteinet i armen, så är det bara att konstruera proteinet i biokemisk process vilket är väldigt enkelt! (bara att ta immortaliserade celler, transfektera dem med mRNA och titrera proteinet) och sedan stoppa det i vatten och spruta in det i armen. Då vet man
exakt hur djävla mycket spikprotein som administeras.
Att som nu stoppa det i mRNA i kroppar och i barns kroppar också oberoende för att få cellerna att integrera mRNA via cDNA är sjukt och satanistiskt, kommer orsaka att cellen producera detta skitet potentiellt för all individens framtid om det når stamcellerna och följer överhuvudtaget inte någon slags behandlingsväg.
Ni som inte är insatta eller har lite lägre IQ måste börja reagera och lyssna på rätt, annars dör ni. Det gäller även idioterna till moderatorer här i högsta grad.