Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-14, 23:55
  #829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Lite och göra med varandra? Vad innefattade det? Låter suspekt.

Dessa två ger inte intryck att ha en bra kvinnosyn någon utav dem eller vara de skarpaste knivarna i lådan direkt, kan jag tala om.
Sen vad du har fått för intryck det får stå för dig.

Nervositet/ängslighet är ju även en biverkning av långvarigt bruk av droger, så det är inte något sånt som lurade i bakgrunden?

ja att vi sprungit på varandra i festsammanhang dvs, inget mer suspekt än så. Huruvida han använder droger vet jag inte, men det framgår ju att han kör koks i fupen iaf.
Citera
2022-01-15, 00:10
  #830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
ja att vi sprungit på varandra i festsammanhang dvs, inget mer suspekt än så. Huruvida han använder droger vet jag inte, men det framgår ju att han kör koks i fupen iaf.

Han är nog ganska van med snortandet. Vilket är synd att bränna hjärnceller på.

Nu vet vi ju inte om han kommer dömas eller inte, det är helt upp till domaren.
Men det är en del som inte talar speciellt mycket till hans fördel, och då hänvisar jag till rättsintyget
Citera
2022-01-15, 00:47
  #831
Medlem
Att folk aldrig lär sig av andras misstag. Ligg ALDRIG med en full kvinna, hur kåt hon än må påstå sig vara.

Men om man ändå väljer att lyssna på kuken så får man helt enkelt skylla sig själv när man efter ett en tid sitter på förhör & fått livet förstört. Våldtäktrykte förstör en mans liv för allitd, även om det inte skulle ligga någon sanning i det.
__________________
Senast redigerad av JeffDahmer 2022-01-15 kl. 00:50.
Citera
2022-01-15, 01:36
  #832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Att folk aldrig lär sig av andras misstag. Ligg ALDRIG med en full kvinna, hur kåt hon än må påstå sig vara.

Men om man ändå väljer att lyssna på kuken så får man helt enkelt skylla sig själv när man efter ett en tid sitter på förhör & fått livet förstört. Våldtäktrykte förstör en mans liv för allitd, även om det inte skulle ligga någon sanning i det.

Kan tänka mig att det är lite svårt när man själv är minst lika full, säger dock inte Josef var det.
Citera
2022-01-15, 01:59
  #833
Medlem
Hur fan kan rättegången ske så fort intill?

Brukar ju ta flera månader för rättegångar innan de bli av.
Citera
2022-01-15, 02:14
  #834
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Det är väldigt mycket som är konstigt tycker jag.
Om hon blivit smittad av gonorre under "våldtäkten" , hur kan då josef vara ren?

Sen vad jag tolkar utifrån förhör, så har allt gått väldigt lugnt till, samlaget dvs, varför skickar MÄ in bilder på skador haha, skulle hon fått blåmärken utifrån det helt lugna å sansade samlaget?

Nä blir ha inte friad från detta , då knullar jag mig själv.
Ingen har påstått att hon smittats under samlaget. Hon säger bland annat att han hållt fast hennes händer, har ont i bakhuvudet för att han har dragit henne hårt i håret och har vaginala skador som tyder på våldtäkt. Vet inte hur du drar slutsatsen att det varit lugnt och sansat?
Citera
2022-01-15, 03:00
  #835
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Det som för mig är konstigt, varför skulle skador uppkommit? har du läst FUPEN, det finns inget som tyder på något våld.

Det finns inget i förhöret med henne själv som tyder på att det förekommit något våld. Hennes minnesbilder är dessutom rätt så klara och det är motsägelsefullt, hur kan en rejält påverkad person som inte ens kan gå rakt komma ihåg så många detaljer?

Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
jag anser att hon skickar bilder för att hon tror de ska hjälpa till en fällande dom.

Man kan dessutom nästan ana att någon har "tryckt på" för att få henne att anmäla en icke-våldtäkt?
Citera
2022-01-15, 07:25
  #836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det finns inget i förhöret med henne själv som tyder på att det förekommit något våld. Hennes minnesbilder är dessutom rätt så klara och det är motsägelsefullt, hur kan en rejält påverkad person som inte ens kan gå rakt komma ihåg så många detaljer?

Alla får inte minnesluckor vet du.
Sen tror jag att du får ta och läsa om FUPen ordentligt, för du verkar ha missat väldigt mycket

Man kan dessutom nästan ana att någon har "tryckt på" för att få henne att anmäla en icke-våldtäkt?

Har du också en relation till Josef på något sätt?
Du framstå som att du har tunnelseende och saknar förmågan att se saker objektivt. Du verkar även inte alls läst rättsintyget, utan det är som att du skummat igenom, läst Josefs historia och där dragit en slutsats.
Citera
2022-01-15, 08:28
  #837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon lämnar stället vid 03.22
04 är hon på sjukhuset för undersökning och har innan dess har hon och hennes pappa pratat med polisen och polisen körde henne till akutmottagningen.

Så när skulle hon efter händelsen ha orsakat skadorna på sig själv?
Ska hon ha sprungit in i papperskorgar på vägen eller hur tänker du att scenariot skulle varit?

En ännu efterbliven idiot här. Fattar du inte att hon kan ha fått skadorna innan den dagen? Det är små skitskador vi snackar om som knappt syns. Jag halka nån vecka sen ett par gånger och skada mig på flera ställen i kroppen och hade blåmärken ett par dagar.
Citera
2022-01-15, 08:44
  #838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
En ännu efterbliven idiot här. Fattar du inte att hon kan ha fått skadorna innan den dagen? Det är små skitskador vi snackar om som knappt syns. Jag halka nån vecka sen ett par gånger och skada mig på flera ställen i kroppen och hade blåmärken ett par dagar.

Kalla dig själv idiot, tack!
Uppenbarligen har du inte läst fupen, så gör det först och återkom!
Citera
2022-01-15, 09:57
  #839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kalla dig själv idiot, tack!
Uppenbarligen har du inte läst fupen, så gör det först och återkom!

Inte ett enda rätt fick du din nolla. Jag har läst fupen innan dig. Men du är bara helt efterbliven och inte har en normalt fungerande hjärna.
Citera
2022-01-15, 10:29
  #840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Att folk aldrig lär sig av andras misstag. Ligg ALDRIG med en full kvinna, hur kåt hon än må påstå sig vara.

Men om man ändå väljer att lyssna på kuken så får man helt enkelt skylla sig själv när man efter ett en tid sitter på förhör & fått livet förstört. Våldtäktrykte förstör en mans liv för allitd, även om det inte skulle ligga någon sanning i det.

Väldigt sant, det är inte värt huvudvärken nånstans, att bli anmäld / oroa sig för å bli de för att bruden varit full.

En god vän till mig låg med en tjej på en efterfest, å vipps, så var han borta sen. Dömd blev han, 2 år för våldtäkt, allt för att det idag räcker som bevisning att hon har berättat för en kompis samma kväll eller dylikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in