Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-05, 12:10
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golfarn87
Bra ranking, jag landar därikring också. Känner till samtliga utom Katia. Marianne tävlar med Claes Malmberg i den listan jag såg på Expressen men? Kanske är Covid-out, orkar inte googla/läsa fram till vem som är Mariannes parhäst av dessa två. Rankar Katia+Harald sist, förutsatt att Hallgren medverkar, annars är vi nog överens. Mest nyfiken på var Harald står faktiskt av samtliga nya nyllen. Betnér kommer absolut inte göra bort sig får jag en stark känsla av, även om jag personligen avskyr hans politiska ställningstagande (som i förlängningen kan pissa bort Sverige på rekordtid, men det är en annan diskussion)

Du har helt rätt! Jag kopierade listan direkt från aftonbladets artikel. När jag nu läste samma artikel var det ändrat till Claes. Däremot står Pia fortfarande kvar som Johansson Mark.
Citera
2022-02-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Du har helt rätt! Jag kopierade listan direkt från aftonbladets artikel. När jag nu läste samma artikel var det ändrat till Claes. Däremot står Pia fortfarande kvar som Johansson Mark.

Okidoki. Jag rankar ändå Katia+Harald sist, men är även det laget som jag har klart svårast att ”veta på förhand”. Googlade å gav Katia 30s av min tid, magkänslan säger att det där kan sluta riktigt illa. Vi får se, kul med ny säsong hursom!
Citera
2022-02-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Jag var och såg inspelningen av ett av programmen som kommer att sändas senare i vår och kan nog våga påstå att Filip och Harald nog inte gick ut och tog en öl tillsammans när kameran slocknade. Klart obekväm stämning mellan dem. Haralds parhäst var söt men rätt korkad
Det kan jag tänka mig. Jag har läst och hört Harald i nån intervju, han är inte formad i den PK andan som Filip normalt vill ha i programmet. Hoppas Harald kan ge svar tillbaka. För övrigt verkar Harald vara smart, men inte särskilt snabb, blir nog problem i under pressure.
Citera
2022-02-07, 04:44
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golfarn87
Okidoki. Jag rankar ändå Katia+Harald sist, men är även det laget som jag har klart svårast att ”veta på förhand”. Googlade å gav Katia 30s av min tid, magkänslan säger att det där kan sluta riktigt illa. Vi får se, kul med ny säsong hursom!

Och jag gav henne en hel minut och fann följande: : Katia Mosally. Bakgrund: Juristutbildning på Stockholms universitet, med studier på Glasgow university och Harvard. Även pluggat kriminologi, rättspsykologi och rättsmedicin.

Inte helt tappad i golvet alltså
Citera
2022-02-13, 01:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Dom förstår inte hur slut dom är, när dom fortfarande inte bjuder på något nytt mellanliggande program innan nästa säsong av Alla mot alla
Citera
2022-02-13, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dom förstår inte hur slut dom är, när dom fortfarande inte bjuder på något nytt mellanliggande program innan nästa säsong av Alla mot alla

Slut? Så här bra tittarsiffror har de nog aldrig haft, så det är väl bara att köra på.
Citera
2022-02-13, 15:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Slut? Så här bra tittarsiffror har de nog aldrig haft, så det är väl bara att köra på.
Varför ska tittarsiffror få spela avgörande rollen, det intressanta är att F&F aldrig tröttnar på sig själva att göra programmet utan mellanliggande paus för annat, vilket säger mycket om hur ideslut dom är
Citera
2022-02-13, 15:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför ska tittarsiffror få spela avgörande rollen, det intressanta är att F&F aldrig tröttnar på sig själva att göra programmet utan mellanliggande paus för annat, vilket säger mycket om hur ideslut dom är

Äsch, vad spelar det för roll... Du kommer sitta fastklistrad framför A&A precis som alla vi andra!
Citera
2022-02-13, 17:07
Medlem
Vi var där idag och man vet ju aldrig vilka som tävlar,
nu var det - underligt nog - två par som tävlat i förra säsongen i exakt samma konstellation.

Båda paren spelar in ytterligare ett avsnitt idag,
och jag hade otur, hade så gärna velat se
Citera
2022-02-13, 17:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Vi var där idag och man vet ju aldrig vilka som tävlar,
nu var det - underligt nog - två par som tävlat i förra säsongen i exakt samma konstellation.

Båda paren spelar in ytterligare ett avsnitt idag,
och jag hade otur, hade så gärna velat se

Usch vad tråkigt. Såg de båda lagen på Emil Perssons instastory och hoppades på att det var en gammal bild från föregående säsong.

Hur betedde sig Filip? Sen till inspelning och lite smått otrevlig mot personalen i vanlig ordning?
Citera
2022-02-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Usch vad tråkigt. Såg de båda lagen på Emil Perssons instastory och hoppades på att det var en gammal bild från föregående säsong.

Hur betedde sig Filip? Sen till inspelning och lite smått otrevlig mot personalen i vanlig ordning?
Ja precis. Kom in precis innan det började, orkade knappt vinka till den applåderande publiken, och gör inga moment alls, dvs är aldrig uppe från desken (där han sitter o får korrekta svar, så han är ju viktig där men ändå). Efter programmet sticker han ut rekordsnabbt.

Men så där har det varit förut också. Fredrik får vara den som är snäll & rolig mot personer i publiken, hur lång tid det än må ta.

Programmet känns såå ojämlikt, de borde kalla sig Fredrik feat. Filip.

Dessutom, lagen var med förra säsongen och "ikväll" var det inte ett enda nytt moment, så det känns bara som ytterligare ett avsnitt av säsong 6.
MEN vad vet jag. F & F har nog sina skäl, och jag räknar med att de överraskar mig i en ny fräsch säsong 7.
Citera
2022-02-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad

Och jag gav henne en hel minut och fann följande: : Katia Mosally. Bakgrund: Juristutbildning på Stockholms universitet, med studier på Glasgow university och Harvard. Även pluggat kriminologi, rättspsykologi och rättsmedicin.

Inte helt tappad i golvet alltså

Betyder inte att människan är allmänbildad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in