Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-08, 15:40
Medlem
XtraXs avatar
Breaking (som Olof själv skulle säga).

Olofs egna ord.

Citat:
Censurerad, hundratals tweets raderade och alla mina Youtube konton. Sverige 2022.

Haha ägd
Citera
2022-03-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalaka
Har han inte blivit bannad från sociala medier då? Så som han beter sig liksom vore de inte så konstigt

Nästan helt säker på att YT stängt ned hans före detta katt-kanal. Sprider man desinformation så blir man rätt kortvarig. Sedan personangrepp på folk gör inte det hela bättre.
Citera
2022-03-08, 16:14
Medlem
intensifieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Breaking (som Olof själv skulle säga).

Olofs egna ord.

Haha ägd

Kan det vara så att Olof själv tagit bort tweetsen? Twitter brukar väl stänga av användare som bryter mot regler snarare än att radera enskilda tweets?
Citera
2022-03-08, 16:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intensifiera
Kan det vara så att Olof själv tagit bort tweetsen? Twitter brukar väl stänga av användare som bryter mot regler snarare än att radera enskilda tweets?

Nej det tror jag inte, de har nog helt enkelt tagit bort de tweets som de ansåg opassande. Hans youtbe kanal är ju också borttagen det skulle han inte göra själv.
Citera
2022-03-08, 16:21
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte, de har nog helt enkelt tagit bort de tweets som de ansåg opassande. Hans youtbe kanal är ju också borttagen det skulle han inte göra själv.

Hur fan ska snubben nu lyckas skryta
Citera
2022-03-08, 16:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalaka
Hur fan ska snubben nu lyckas skryta

Nästan så man tycker lite synd om honom, men bara nästan.
Citera
2022-03-08, 16:34
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Nästan helt säker på att YT stängt ned hans före detta katt-kanal. Sprider man desinformation så blir man rätt kortvarig. Sedan personangrepp på folk gör inte det hela bättre.

Vet du vad desinformation är? Mainstream media.
Citera
2022-03-08, 17:17
Citat:

Vad är oddsen att Twitter raderar hans tweets samma dag som YouTube stänger av hans konto, men Twitter låter honom behålla sitt konto?

Det är det nya sättet att söka uppmärksamhet bara.

KOLLA PÅ MIG JAG SA ATT RYSSLAND SKULLE INVADERA UKRAINA SÅ NU VILL DE TYSTA OLOF KEBABKUNGEN GUSTAFSSON!
Citera
2022-03-08, 17:18
Bannlyst
Fyfan vad illa att han blev censurerad.
Citera
2022-03-08, 17:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Vad är oddsen att Twitter raderar hans tweets samma dag som YouTube stänger av hans konto, men Twitter låter honom behålla sitt konto?

Det är det nya sättet att söka uppmärksamhet bara.

KOLLA PÅ MIG JAG SA ATT RYSSLAND SKULLE INVADERA UKRAINA SÅ NU VILL DE TYSTA OLOF KEBABKUNGEN GUSTAFSSON!

När du säger det så vete fasen vad man ska tro, kan kanske vara så illa som du säger ändå. Ska bli intressant om han får fortsätta med sina tweets.

En liten intressant grej är att jag har anmält flera av han hatfulla tweets sista tiden, de mot Joakim Berg med familj tex, även vissa som hnadlade om kriget. Fick svar från Twitter igår.
Citat:
After reviewing the available information, we want to let you know olof_gustafsson hasn’t broken our safety policies. We know this isn’t the answer you’re looking for. If this account breaks our policies in the future, we’ll notify you.

Och nu hände det här med hans konto....
Citera
2022-03-08, 17:40
Det går inte att lita på någon som ljuger om allt. Den påstådda häxjakten är självklart också påhittad.

Olof själv har raderat tweets så länge han haft Twitter. Det är inte heller första gången han gör sin Twitter privat. Senast den gjordes offentlig igen var det för att visa att han köpt en hårklippning för 50 kr i Colombia för att bevisa att han är en tät lirare som visst har råd att klippa sig.

Det finns inte på kartan att Twitter raderar så många tweets för regelbrott men att kontot kvarstår. Det mer troliga är att Olof bajsat i brallan och själv låst ner rubbet så gott han kunnat för att gömma sig.

När han raderat vad det nu är han vill ta bort så kommer han dyka upp igen och skryta om att det är hans täta kontakter med världseliten som hjälpt honom att undvika bannlysning.
Citera
2022-03-08, 19:04
Medlem
Krisse64s avatar
Olof gustafsson har själv raderat både sina twitter inlägg och sin kanal pg av att han är anmäld till polisen efter hans sjuka stalkning av Joakim och hans familj.Olof tror att det hjälper att han raderar saker om Joakim på sina sociala medier.Han har inte lärt sig att internet glömmer inte och att många har laddat ner o screenat vad han har sagt och skrivit om.Så smart var den Olof.Att idioten även kallar sin fru för rysk hora är ju så jävla smart. Finns klipp på Youtube. Olof bajsar i byxan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in