Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-28, 20:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsterAmin
[*]Anställda på SVT har behövt sjukskriva sig efter att de råkat ut för CW-initierade drev.
Vilket mycket talar för min teori om att alla chefer på SVT är kärringar eller faggots.

"Sjukskriva sig".
Citera
2022-04-28, 20:37
Medlem
snurresprettiss avatar
Besöker hon sin hemstad Uddevalla nånting? Hur blir hon mottagen där tro?
Citera
2022-04-28, 20:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Besöker hon sin hemstad Uddevalla nånting? Hur blir hon mottagen där tro?
Jag vet faktiskt inte om hon var med för ett antal år sedan, när diverse inflyttade stockholmare fick skriva varsin krönika om hur skönt det var att flytta från "rasismen" i hemstaden. Till friheten i en sketen andrahandstvåa i Enskede, där man slapp bli lite småmobbad för att man var en jävla kuf.

Även om Wallin hade lite flyt & snärjde en man med pengar i exakt rätt tid innan hon gick in i den utseendemässiga "väggen".
Citera
2022-04-28, 20:54
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag vet faktiskt inte om hon var med för ett antal år sedan, när diverse inflyttade stockholmare fick skriva varsin krönika om hur skönt det var att flytta från "rasismen" i hemstaden. Till friheten i en sketen andrahandstvåa i Enskede, där man slapp bli lite småmobbad för att man var en jävla kuf.

Även om Wallin hade lite flyt & snärjde en man med pengar i exakt rätt tid innan hon gick in i den utseendemässiga "väggen".

Japp hon känns betydligt mer som en Stockholmsbrud än en bohuslänska.
Citera
2022-04-29, 00:40
Cissi Wallin pratar mycket om rätten till (sin) yttrandefrihet men man upptäcker att hon censurerar bort kritiska inlägg mot henne själv, som läsare skrivit, på hennes instagram-konto. Skulle läsa ett kritiskt inlägg mot henne som man läst tidigare, härom dagen ,men det hade hon tagit bort
Senast redigerad av BMH 2022-04-29 kl. 01:02.
Citera
2022-04-29, 09:43
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Cissi Wallin pratar mycket om rätten till (sin) yttrandefrihet men man upptäcker att hon censurerar bort kritiska inlägg mot henne själv, som läsare skrivit, på hennes instagram-konto. Skulle läsa ett kritiskt inlägg mot henne som man läst tidigare, härom dagen ,men det hade hon tagit bort
Och hon blir upprörd när hon som förtalsdömd får färre möjligheter i media än vad hon själv tycker hon borde få, men var skitsur när FV som bara anklagad fick nya uppdrag. Som om det var hans fel att hon anklagat honom.
Citera
2022-04-29, 16:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Japp hon känns betydligt mer som en Stockholmsbrud än en bohuslänska.
Nej, hon känns exakt som en inflyttad streber.
Citera
2022-04-29, 19:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Samma skit.
Det står dig fritt att tycka men du bor ju uppenbarligen inte här så det är ju lite skitsamma.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp. Genuina Stockholmare har jag alltid gillat.
Ja, det gör jag också. Jag gillar inflyttarna också, är ju trots allt själv en sådan. Men det finns två typer som flyttar till Stockholm. Vi som råkar bo här av andra anledningar än att det är Ståkkhålm™ och dom som direkt börjar iiii:a kraftigt och slutar med sina "töntiga" hobbies dom hade där dom kommer ifrån. Du vet, strebers som blåser eld i myten om den stressade och dryga stockholmaren.
Citera
2022-05-15, 22:55
Cissi Wallin börjar bli sexigare och sexigare. Hon är så sexig att hon nog inte ens går på toaletten. För inte kissar och bajsar en sådan sexig kvinna väl ,eller ? Hennes sexiga framtoning friade henne nog i Tingsrätten gällande boken hon skrev
Senast redigerad av BMH 2022-05-15 kl. 22:57.
Citera
2022-06-11, 23:50
Man hittar inget om hur det går i ärendet mellan Soran Ismail och Cissi Wallin. Hon blev ju anmäld för förtal av Ismail
Citera
2022-06-28, 17:56
Medlem
Cissi Wallin postar på hennes Instagram story att hon befinner sig i en musikstudio tillsammans med Linnea Deb, en flitig låtskrivare för bidrag till Melodifestivalen. Får vi se Cissi i Mello månntro?
Citera
2022-07-07, 17:59
Medlem
jack.danielss avatar
Ganska tyst med skvaller om denna skräpiga människa, hoppas vi slipper se henne mer i media och på löpet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in