2022-07-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tack. Fina ord. De värmer🤗. Antar att det är svårt att få bort all smärta. Kanske var det anledningen till att vår TS Bröd valde nedsövning sista dagarna i livet. Något för mig kanske. Får fundera på det

Det gör ont att läsa att det går åt fel håll för dig. Hoppas att du inte har allt för ont. Nedsövning de sista dagarna är inte bara skönt för den som är sjuk, det är även skönt för anhöriga att veta den som är sjuk inte längre känner smärta. Så var det iallafall för mig när min älskade syster somnade in.
Citera
2022-07-29, 07:41
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Tack. Fina ord. De värmer🤗. Antar att det är svårt att få bort all smärta. Kanske var det anledningen till att vår TS Bröd valde nedsövning sista dagarna i livet. Något för mig kanske. Får fundera på det
Chockerande info att min underbara fb-vän Picasso2 har drabbats utav den så ofta oförlåtande sjukdomen cancer.

Man har svårt att finna ord, men gläds åt din enorma styrka, samt hur du delar med dig utav ditt mående och dina erfarenheter i denna för mig nyfunna tråd.
Vår personkemi har känts så perfekt genom åren, trots att vi enbart har träffats digitalt på ett anonymt nätforum. Förmodligen beror det på att du på ett så beundransvärt sätt tar dig an dialoger på ett nätforum, där man ibland skakar lite på huvudet åt vissa skribenters intetsägande fåordiga inlägg.

Du har min fullständiga medmänskliga kärlek, och det känns så oerhört svårt att inte kunna stötta dig ännu djupare i denna oerhört svåra situation.

Skönt att inse vilken fighter du måste vara, och som du sett så är vi många som verkligen beundrar din uppvisade styrka i detta svåra.

Bamsekramar och all kärlek vännen!
// LBT ♥️♥️♥️
Citera
2022-07-29, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Chockerande info att min underbara fb-vän Picasso2 har drabbats utav den så ofta oförlåtande sjukdomen cancer.

Man har svårt att finna ord, men gläds åt din enorma styrka, samt hur du delar med dig utav ditt mående och dina erfarenheter i denna för mig nyfunna tråd.
Vår personkemi har känts så perfekt genom åren, trots att vi enbart har träffats digitalt på ett anonymt nätforum. Förmodligen beror det på att du på ett så beundransvärt sätt tar dig an dialoger på ett nätforum, där man ibland skakar lite på huvudet åt vissa skribenters intetsägande fåordiga inlägg.

Du har min fullständiga medmänskliga kärlek, och det känns så oerhört svårt att inte kunna stötta dig ännu djupare i denna oerhört svåra situation.

Skönt att inse vilken fighter du måste vara, och som du sett så är vi många som verkligen beundrar din uppvisade styrka i detta svåra.

Bamsekramar och all kärlek vännen!
// LBT ♥️♥️♥️
Tack. Ni är en del som peppar. Det gör massor. Jag fick 3-5 månader första veckan i maj, och det känns som en bra gissning. Drygt 2 månader kvar i så fall. En dryg tanke.
Citera
2022-07-29, 09:13
Medlem
kaffekoppens avatar
Citat:
Tack. Ni är en del som peppar. Det gör massor. Jag fick 3-5 månader första veckan i maj, och det känns som en bra gissning. Drygt 2 månader kvar i så fall. En dryg tanke.

Picasso2 🌺

Vi har inte haft någon kontakt eller så, men vill säga att jag följer tråden.. Du är väldigt stark dom delar med dig!

Fördjävliga skitsjukdom!
Förlorade min mor på samma sätt rätt nyligen - det hela gick väldigt, väldigt fort... Alldeles FÖR fort.

Med värme till dig,
kaffekoppen.
Citera
2022-07-29, 09:19
Medlem
Vad motiverar dig till att vara kvar i Sverige den tid du har kvar i livet ? Belåna dig upp till öronen och ut och se världen!
Citera
2022-07-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Vad motiverar dig till att vara kvar i Sverige den tid du har kvar i livet ? Belåna dig upp till öronen och ut och se världen!

Tar mig friheten att svara istället för Picasso (förlåt)
Om du läser tråden så kommer du se att Picasso är inte i skick att se världen längre.
Hen ser inte så mycket mer än sitt hem och sjukhus.
Citera
2022-07-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Jag kan varke sitta eller gå mer än några minuter. Sen är det vila som glla. Smärta gör också sitt till. Taken kunde varit bra under andra omstndigheter dock, minus lån.
Citera
2022-07-29, 12:05
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Jag kan varke sitta eller gå mer än några minuter. Sen är det vila som glla. Smärta gör också sitt till. Taken kunde varit bra under andra omstndigheter dock, minus lån.

Tänker på dig 😘 livet är orättvist.
Stor kram ❤️
Citera
2022-07-29, 13:17
Medlem
Citat:

Beklagar.
Citera
2022-07-31, 10:54
Medlem
Har de berättat något för dig om hur långt det är kvar?
Tänker på dig.
Citera
2022-07-31, 22:55
Medlem
Lalle46s avatar
Bästa Picasso2..
Jag saknar dig enormt i krim trådarna. Du hade sån kunskap att dela med dig av. Fast många av oss kunde blixtra på vad vissa hasplade ur sig så var du alltid den som lugnt och sakligt lugnade ner stämningen, trots att du visade en bestämdhet. När det blev rundgång hos vissa brukade du skriva "därmed lämnar jag denna diskussionen". Detta blev mitt favoritcitat och jag kommer alltid att förknippa det med dig. Jag vill att du ska veta att jag tänker mycket på dig. Livet är förbannat orättvist. Jag har själv förlorat 2 syskon i cancer, dock fick båda galopperande. Det gick mellan 4 dagar till 20 dagar. Läkaren sa att det var genetiskt och att vi andra måste vara vaksamma och gå ofta och kolla oss. Vilket vi gör så klart. Jag verkligen hatar denna sjukdom. Men jag hoppas att du får bra smärtlindring och klarar dig ett bra tag till. Ville helt enkelt bara skriva några rader till dig för att du har satt ett stort avtryck i mitt liv. Första gången jag uppmärksammade dig var i @Wilma-tråden, sen har jag följt dig.
Älskade vän, ta det lugnt och vila mycket. Jag tror faktiskt att @Broed tittar till dig uppifrån. Jag tittar in i tråden ofta och tänker på både dig och Brödet.
Kram & krya på dig! ❤️🌹//LEIF
Citera
2022-07-31, 23:01
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahCracknell
Har de berättat något för dig om hur långt det är kvar?
Tänker på dig.

Det skrev Picasso2 för några dagar sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in