Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Tack. Fina ord. De värmer🤗. Antar att det är svårt att få bort all smärta. Kanske var det anledningen till att vår TS Bröd valde nedsövning sista dagarna i livet. Något för mig kanske. Får fundera på det
Chockerande info att min underbara fb-vän Picasso2 har drabbats utav den så ofta oförlåtande sjukdomen cancer.
Man har svårt att finna ord, men gläds åt din enorma styrka, samt hur du delar med dig utav ditt mående och dina erfarenheter i denna för mig nyfunna tråd.
Vår personkemi har känts så perfekt genom åren, trots att vi enbart har träffats digitalt på ett anonymt nätforum. Förmodligen beror det på att du på ett så beundransvärt sätt tar dig an dialoger på ett nätforum, där man ibland skakar lite på huvudet åt vissa skribenters intetsägande fåordiga inlägg.
Du har min fullständiga medmänskliga kärlek, och det känns så oerhört svårt att inte kunna stötta dig ännu djupare i denna oerhört svåra situation.
Skönt att inse vilken fighter du måste vara, och som du sett så är vi många som verkligen beundrar din uppvisade styrka i detta svåra.
Bamsekramar och all kärlek vännen!
// LBT ♥️♥️♥️