2022-08-02, 12:00
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av job230ge
verkar bli krd av FSD till sjukhuset i extreme pain ngon gng i mnaden

https://twitter.com/CzechArtGirl/sta...YiLZ0OHQQsEpOA

Kllkritik is a non issue. Gr avancerad skning p TWTR med termen Elon och hennes @. Skert 10000 tweets. Men har nog ingen anledning att ljuga

Skert rimligare att att alla ljuger om Tesla n att du har fel, och att Taylor Ogan heller inte har ngon som helst anledning att ljuga.
Varfr skriver du hr nu igen?
Citera
2022-08-02, 12:14
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
finns det ens en funktion fr att bilen ska kra ivg och parkera sig sjlv?

Ja.

https://youtu.be/TbZix_OGiyg

Men ingen sa ngot om att fraren inte var i bilen, bara att den parkerade sig sjlvt.
Citera
2022-08-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Ja.

https://youtu.be/TbZix_OGiyg

Men ingen sa ngot om att fraren inte var i bilen, bara att den parkerade sig sjlvt.
Fast nu svara du ja p att den kan kra ivg och parkera sjlv, det kan den inte d.

S hon ramla in och ut ur medvetande, men tog sig tiden att lta bilen autoparkera i ngon minut innan hon uppskte hjlp? Du fr nd hlla med om att historian r tveksam..
Citera
2022-08-02, 12:32
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Fast nu svara du ja p att den kan kra ivg och parkera sjlv, det kan den inte d.

S hon ramla in och ut ur medvetande, men tog sig tiden att lta bilen autoparkera i ngon minut innan hon uppskte hjlp? Du fr nd hlla med om att historian r tveksam..

Jag svarade ja till att bilen kan ka dit den skall av sig sjlvt och parkera av sig sjlvt, med fraren i bilen, vilket s klart mste vara fallet.

Vart str det att hon "ramlade in och ut ur medvetande?
Citera
2022-08-02, 12:38
Medlem
Citat:
Jag svarade ja till att bilen kan ka dit den skall av sig sjlvt och parkera av sig sjlvt, med fraren i bilen, vilket s klart mste vara fallet.

Vi har olika definitioner av att bilen kr sjlv d, min r att ingen behver vara i bilen.

Okej, almost unconscious.
Citera
2022-08-02, 12:42
Medlem
Citat:

Det kan den ju inte 🤣 du kan stta en destination och nr(om) bilen tar sig dit s disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och anvnda autopark. Men som du sjlvklart frstr r inte detta ngot man gr almost unconcious. Snacka lite om aktien istllet fr att sprida massa uppenbar falsk dynga.

Vad har ni proffs fr estimat p Teslas Juli leveranser frresten?
Citera
2022-08-02, 13:02
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
du kan stta en destination och nr(om) bilen tar sig dit s disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och anvnda autopark.

Ja, r det ngot hon skriver som emotsger att det var s?

Citat:
Men som du sjlvklart frstr r inte detta ngot man gr almost unconcious.

Det var inte en man, det var en kvinna, och s lnge hon var vid medvetande s kunde hon troligtvis navigera en touchscreen.
Citera
2022-08-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ja, r det ngot hon skriver som emotsger att det var s?

Det var inte en man, det var en kvinna, och s lnge hon var vid medvetande s kunde hon troligtvis navigera en touchscreen.

Det enda som motsgs r att FSD beta inte kan navigera till en plats och parkera vilket psts i tweeten. Och att du inte sjlv frstr absurditeten i tweeten sger ganska mycket.

Har du frresten justerat ner ditt estimat p leveranser fr helret fr Tesla?
Citera
2022-08-02, 14:23
Medlem
illuminas avatar
Citat:
Det kan den ju inte 🤣 du kan stta en destination och nr(om) bilen tar sig dit s disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och anvnda autopark. Men som du sjlvklart frstr r inte detta ngot man gr almost unconcious. Snacka lite om aktien istllet fr att sprida massa uppenbar falsk dynga.

Vad har ni proffs fr estimat p Teslas Juli leveranser frresten?
Juli kommer nog vara lgre n juni d Shanghai-fabriken gjorde en massa uppgraderingar.

Fr helret tror jag fortfarande Tesla kan n 50% tillvxt, dvs runt 1.4 miljoner.
Vad tror du sjlv?
Citera
2022-08-02, 14:53
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Det enda som motsgs r att FSD beta inte kan navigera till en plats och parkera vilket psts i tweeten. Och att du inte sjlv frstr absurditeten i tweeten sger ganska mycket.

Har du frresten justerat ner ditt estimat p leveranser fr helret fr Tesla?

Avsaknaden av information r inte information i sig. Ingen har sagt att hon inte aktiverade autopark.
Citera
2022-08-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illumina
Juli kommer nog vara lgre n juni d Shanghai-fabriken gjorde en massa uppgraderingar.

Fr helret tror jag fortfarande Tesla kan n 50% tillvxt, dvs runt 1.4 miljoner.
Vad tror du sjlv?

1340k, estimaten fr Berlin/tx r fortfarande fr hga. Tror du ligger exakt vid analytiker estimaten dock (1.4)
Citera
2022-08-02, 18:25
Medlem
illuminas avatar
Citat:
1340k, estimaten fr Berlin/tx r fortfarande fr hga. Tror du ligger exakt vid analytiker estimaten dock (1.4)
Jag tror folk underskattar Shanghai. Jag gissar p 380k i Q3 och runt 460k i Q4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in