Citat:
Ursprungligen postat av
Etta.Place
Allts ja, kvinnor som r ngorlunda fungerande (inte fr mnga diagnoser) och r familjeinriktade har vl i de allra flesta fall redan hittat ngon senast kring 25 eller s, vill man ha en relation och en familj och inte r knpp s fr man vl det oftast att funka d. Sen kanske det inte funkar hela vgen och d blir det separation lngre fram men ja, dr har du ju de hyfsat sta och trevliga kvinnorna som redan har barn varannan vecka...
Det som r grejen, hade tv st i nrtid och en morsa fr ett tag sedan som enligt mig var riktigt fina. Trffade ingen av dom. Det med att de har barn fr mig avskrckt. Kunde trffat fler n jag gjorde men knde det blir bara samma grej p repeat igen. Helt lnlst blir bara avtrubbad nr det inte blir ngot vettigt av det nd.
Allts det r skitsvrt trffa en st tjej 25-30 som inte har barn sedan innan. Har de barn s r de oftast vettiga (fr ngon ville ha dom en gng i tiden) men r tjejen i den ldern utan barn d r det ngot som mnga gnger r fel p henne istllet, dr diagnoser finns inblandade.
Efter 30r s har jag svrt se ngon framtid med en brud fr jag vet hur snabbt vissa tjejer kan frfalla efter 35r. Medans vissa hller sig frscha uppemot 45.