2022-08-17, 18:19
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Skaffa en snygg milf istllet. Bsta jag gjort som tidsfrdriv. Allts en brud 40+ som ftt barn tidigt i livet s barnen r utflugna s gr det att ses nr ni vill. Mycket enklare att ha att gra med, slipper massa trams och de tycker sex r underbart utan att det mste leda till ngot. Gr ha vettiga samtal ocks inte bara smink, Instagram och tiktok. Och gott hemlagat varje gng, typ sjlvklart 😄

Detta. Kan bara hlla med.
Citera
2022-08-18, 00:18
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Dom dissar en fr man var inte tillrckligt bra. Intressant fr ett engngsligg endast. Ungefr som vi mn, nr vi endast vill doppa en gng.

Eller fr att de tror att man bara vill knulla och sjlva r intresserade av mer. Men visst r man riktigt bra i sngen s brukar man f fler chanser. Eller om man har tur att hon ser potential till att nsta ligg blir bttre. Nr jag trffade min nuvarande kk frsta gngen var sexet riktigt dligt, men hon sg tydligen potential i mig nd
Citera
2022-08-18, 00:26
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Inte fr lng. Han ska helst vara under 180cm.
Ngonstans mellan 170-180 vore perfekt.
Sen r det avtndande om han r vltrnad med stora muskler. S normal kropp
Ansiktet ska se bra ut, det r viktigast.

Hittade ingen som sg riktigt bra ut faktiskt. Vilket jag tyckte var konstigt. Eller s gr det s bra fr dessa killar irl att dom inte hnger p tinder.
Det var vldigt f som sg glad ut p sina foton. Och det sexigaste r om han ser ut att ha en glad personlighet.

Inte konstigt att man inte fr napp om man inte ser ut som en modell i ansiktet som kille d. Bekrftar att Tinder r en extremt ytlig app fr top 1% killar.
Citera
2022-08-18, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Eller fr att de tror att man bara vill knulla och sjlva r intresserade av mer. Men visst r man riktigt bra i sngen s brukar man f fler chanser. Eller om man har tur att hon ser potential till att nsta ligg blir bttre. Nr jag trffade min nuvarande kk frsta gngen var sexet riktigt dligt, men hon sg tydligen potential i mig nd

Nej flertalet tjejer ses bara och knullar en gng och sen vill de inget mer, fastn killen mer n grna skulle vilja ing ett frhllanden
Citera
2022-08-18, 20:18
Medlem
Tror nog jag skippar denna appen, haha orkar inte drama och spel..
Citera
2022-08-19, 04:12
Bannlyst
Ok d var det dags fr mig tydligen.

Eftersom jag redan skaffat mig en ung och st, blond blgd svensk sexponny, om n i viktklassen flodhst, som gr vad jag vill, nr jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov fr tinder minskat till ett absolut minimum.

Dock, fr er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 mnader tillbaka, ej anvnt tinder ht dessfrinnan p grund av lngt fngelsestraff. Frsta tv veckorna i mitt tinderanvndande, s fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och d orkade jag inte ens swipa mer n 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni frstr, inget skitsnack.

Mrkte dock att ngot var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte ftt ngra likes drefter. Misstnker jag r smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nt spamfilter. Kanske var p grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nja, det r ju en Amerikansk finansiell teknologi s frvntar mig inget annat, helt ok.

Provade drmed att i experimenterande syfte frsiktigt ndra min position med ca en veckas mellanrum till extremt ttbefolkade stder som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken ngra likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det r att jag r borttagen.

Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster frsta 2 veckorna, helt klart vrt mina 300kr * 3 plus 400kr fr 3 timmar boost som jag spenderat p detta, hon vger en del och r inte srskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nn slags sndermjlkad, traumatiserad skavsrskorv.

Gillar inte svenska tjejer men hon r en gratis hora i princip, min pong r att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det r ett scam. Boost och snt har jag provat att kpa till mest p grund av att pengar inte r ett problem men det har verkligen inte hjlpt, inte ens i Shanghai hahah.

Ha det fint. Och kom ihg grabbar, ta de svenska, blonda blgda flodhstarna med dligt sjlvfrtroende och bjud p tjack, det r en helt ny vrld. Sklart inga ver 90kg. Den som jag har nu vger strax under 80kg tack vare mig.
Senast redigerad av Sievierodonetsk 2022-08-19 kl. 04:15.
Citera
2022-08-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Frr igr startade jag 20 nya konversationer frn match jag har haft sedan tidigare, endast 2 svarar och 1 ghostar.

Och d ser jag ver medel ut och fr ungefr 3-10 match om dagen i strikt selektiv swipande.

Jag vet exakt vad dessa horungar tnker, det ena r att de har fr mycket luft och tnker fr sig sjlva han ska skriva nt annat fr att f min uppmrksamhet, jag r mer vrd eller de anser sig ha makt ver killen nr de kollar genom massa obesvarade meddelande.
3-10 match om dagen, strikt Swipe, r riktigt bra. Din reaktion i ditt inlgg br drfr inte vara s extremt, varfr ens bli upprrd, det gr bra fr dig i jmfrelse med 90% av resterande p appen.

Fokusera istllet p dom som svarar, resterande uteblivna svar kan du istllet vnda till ngot bra, typ att dom anvnde dig som bekrftelse fr att du r snygg.
Citera
2022-08-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sievierodonetsk
Ok d var det dags fr mig tydligen.

Eftersom jag redan skaffat mig en ung och st, blond blgd svensk sexponny, om n i viktklassen flodhst, som gr vad jag vill, nr jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov fr tinder minskat till ett absolut minimum.

Dock, fr er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 mnader tillbaka, ej anvnt tinder ht dessfrinnan p grund av lngt fngelsestraff. Frsta tv veckorna i mitt tinderanvndande, s fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och d orkade jag inte ens swipa mer n 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni frstr, inget skitsnack.

Mrkte dock att ngot var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte ftt ngra likes drefter. Misstnker jag r smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nt spamfilter. Kanske var p grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nja, det r ju en Amerikansk finansiell teknologi s frvntar mig inget annat, helt ok.

Provade drmed att i experimenterande syfte frsiktigt ndra min position med ca en veckas mellanrum till extremt ttbefolkade stder som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken ngra likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det r att jag r borttagen.

Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster frsta 2 veckorna, helt klart vrt mina 300kr * 3 plus 400kr fr 3 timmar boost som jag spenderat p detta, hon vger en del och r inte srskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nn slags sndermjlkad, traumatiserad skavsrskorv.

Gillar inte svenska tjejer men hon r en gratis hora i princip, min pong r att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det r ett scam. Boost och snt har jag provat att kpa till mest p grund av att pengar inte r ett problem men det har verkligen inte hjlpt, inte ens i Shanghai hahah.

Ha det fint. Och kom ihg grabbar, ta de svenska, blonda blgda flodhstarna med dligt sjlvfrtroende och bjud p tjack, det r en helt ny vrld. Sklart inga ver 90kg. Den som jag har nu vger strax under 80kg tack vare mig.

S r det. Efter ngon vecka slutar man visas helt, s betalar man s betalar man fr absolut ingenting. Tinder har nu slutligen tajtat till sin algoritm till den punkt att appen blivit helt oanvndbar fr 99% av mn. Men eftersom Tinder nr det kom var gratis, funkade jttebra, gav massor med matchningar hela tiden s tatuerades "Tinder r grymt" in i hjrnbarken p dess manliga anvndare och skapade ett beroende. Drefter har de gradvis ndrat algoritmen fr att gra det svrare och svrare fr mn, fr att de ska bli lockade att betala fr premiumtjnsterna, boosts osv i hopp om att f samma resultat som de en gng hade, samma dopaminkickar som de en gng i tiden fick av appen nr det trillade in matchningar och meddelanden.

Ngonstans under hsten/vintern 2021/2022 s skedde ngot med algoritmen som totalt ddade appjveln. ven jag som r medveten om detta kan i svaga gonblick tnka "men om jag betalar fr premium s kanske jag kommer visas i fldet som frr och f matchningar igen" innan jag kommer p mig sjlv, s jag kan bara tnka mig hur alla miljontals manliga anvndare som inte knner till detta tnker och agerar.

Detta var sklart Tinders plan frn brjan. Skapa ett beroende genom att ge alla som anvnder appen massor av dopaminkickar, fr att sedan gradvis gra det svrare och svrare att f dessa dopaminkickar och lgga in betaltjnster som de Tinderberoende anvndarna sedan kper i hopp om att terf dopaminkickarna frn frr. Det r ungefr som att dela ut gratis droger till alla och sedan nr du skapat ett beroende hos en massa mnniskor s brjar du ta betalt. Men ven om du idag betalar s fr du inte i nrheten av samma resultat/effekt som du fick i brjan nr det var gratis. Men du klarar dig inte utan det s du betalar nd. Typ s.

Det r helt enkelt rejlt ondskefulla mnniskor som ligger bakom Tinder. Och tyvrr r det efter denna insikt inte bara att radera appen och g vidare med sitt liv. Fr Tinder har sedan sitt intg frstrt hela dejtingmarknaden, och alla andra dejtingappar/sidor. Utan Tinder finns det knappt ngra socialt acceptabla stt kvar att trffa kvinnor p idag. Tinder har helt enkelt orsakat en enorm skada i vrt samhlle. Kombinera det med sociala medier som instagram s r det inte konstigt att det ser ut som det gr.

Tur det finns prostituerade.
Senast redigerad av Dameon 2022-08-20 kl. 15:49.
Citera
2022-08-20, 16:47
Bannlyst
Varfr fr man upp ngon 434 km bort nr man satt radien p 2 km?
Citera
2022-08-20, 17:31
Medlem
Denutuss avatar
Tips att inte betala fr skiten och nr ngon gillar s r det alltid dem som ligger frst i kn - nr du har ppnat appen - som har gjort det.

Jvligt mycket bots och asiatiska i denna skitapp den senaste tiden..

Det med avstndet r fr att hlla kvar dig i beroendet - som det r fr samtliga dejtingsajter.
Citera
2022-08-20, 17:50
Medlem
Each1Teach1s avatar
Nej precis, fr man inga matchar som ickebetalande fr man det inte heller oavsett vad man betalar. Talar av egen erfarenhet.
Citera
2022-08-20, 18:29
Medlem
Snyggingggs avatar
Tinder r fan vrdels hr i Norge. Typ inga snygga killar, medan i Sverige r det massa snygga killar som man vill svepa hger p. Fr c:a 100+ matchningar/dag, men typ 0,0001% av dessa ser bra ut.

N, ger fan upp detta snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in