Ok d var det dags fr mig tydligen.
Eftersom jag redan skaffat mig en ung och st, blond blgd svensk sexponny, om n i viktklassen flodhst, som gr vad jag vill, nr jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov fr tinder minskat till ett absolut minimum.
Dock, fr er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 mnader tillbaka, ej anvnt tinder ht dessfrinnan p grund av lngt fngelsestraff. Frsta tv veckorna i mitt tinderanvndande, s fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och d orkade jag inte ens swipa mer n 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni frstr, inget skitsnack.
Mrkte dock att ngot var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte ftt ngra likes drefter. Misstnker jag r smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nt spamfilter. Kanske var p grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nja, det r ju en Amerikansk finansiell teknologi s frvntar mig inget annat, helt ok.
Provade drmed att i experimenterande syfte frsiktigt ndra min position med ca en veckas mellanrum till extremt ttbefolkade stder som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken ngra likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det r att jag r borttagen.
Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster frsta 2 veckorna, helt klart vrt mina 300kr * 3 plus 400kr fr 3 timmar boost som jag spenderat p detta, hon vger en del och r inte srskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nn slags sndermjlkad, traumatiserad skavsrskorv.
Gillar inte svenska tjejer men hon r en gratis hora i princip, min pong r att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det r ett scam. Boost och snt har jag provat att kpa till mest p grund av att pengar inte r ett problem men det har verkligen inte hjlpt, inte ens i Shanghai hahah.
Ha det fint. Och kom ihg grabbar, ta de svenska, blonda blgda flodhstarna med dligt sjlvfrtroende och bjud p tjack, det r en helt ny vrld. Sklart inga ver 90kg. Den som jag har nu vger strax under 80kg tack vare mig.