Citat:
Som jag skrev tidigare (inte idag) s har man s klart en slags rangordning nr man sveper. Man r inte lika intresserad av alla man hgrar. Detsamma torde glla mn. Har man mnga konvos igng och ngon man inte var lika intresserad av skriver s gr man den sllningen d genom att inte svara p meddelandet?
Tror du har rtt i det du skriver. Man gr sllning p olika niver och desto fler matchningar och likes, desto hrdare mste man bli och desto fler sllningar i olika steg gr man. Sedan ska vi inte glmma att man har olika "humr" nr man swajpar. Att man idag swajpar hger p ngon innebr inte att man skulle gra det i morgon.
Lgg drtill att det finns de killar som kan skriva / likea stora mngder med kvinnor. En man kan skriva till 100 kvinnor. 10 mn som gr s blir 1 000 och 100 mn blir 10 000. Mnga av dessa kvinnor r dessutom samma. Jag har all frstelse fr att kvinnor idag kan bli vervldigande av Tinder. Lgg till knsfrdelningen som (en siffra jag har sett i ett YT-klipp) p 78% mn och 22% kvinnor blir det enormt tufft fr mnga killar. Dessvrre fr mnga killar fr det konsekvensen att de frsvinner i bruset. De som klarar sig r de som har ngon form av "edge".
Ngra har undrat hur de kan f upp frslag lngt borta frn de parametrar som man lagt in. Inte s konstig d Tinder vill att du ska fortstta nyttja appen och i en del omrden kan kvinnorna helt enkelt ta slut. D utkar Tinder automatiskt skomrdet.
Jag har skrivit det frut och jag skriver det igen. Tinder r den mest cyniska app som hittills har skapats.