Citat:
Ursprungligen postat av
normalllekman
Du missuppfattar det krringen ger uttryck fr. Hon r sjlv desperat nr hon sger att mn r desperata som jagar henne. Hon vet att ingen vill ha henne och r helt frtvivlad ver det. Att hon fr lite papperlappar i brevldan betyder inget och r inget att bli avundsjuk p. Dessa gamla haggor r de som under sin bsta tid dissa mngder av killar fr att de jagade ngot lite bttre, lite lngre, lite rikare, lite roligare osv och nu fr spendera tid p en dejtingsajt.
Kvinnor som inte ger sin bsta tid i livet till dig ska du inte lgga en sekund p. Bajsa i deras mun och g vidare.
Jo, vi vill grna tro att det kommer ngon slags revansch dr sdana dr uppkftiga slynor fr smaka p sin egen medicin och s vidare men det r nog tyvrr bara cope. Ofta r nog fallet inte alls s.
Det kommer alltid finnas en simp eller ngon cuck som r villig att frsrja henne och ser mellan fingrarna p lite vnsterprasslande frn hennes sida.
Desperat?
Du, hon dissar fortfarande mn som vill ha frhllande med henne p grund av heltntiga anledningar och upplever uppenbarligen inte att alternativen r s pass f numera s att hon skulle f anledning att brja kompromissa om ens endast ynka 2 cm i hennes lngdkrav och all annan skit fr att g ut p dejt med mn. Kan du nmna en Chad med s pass mnga alternativ att han kostar p sig att dissa en brud fr 2 cm eller 2 extrakilon? S p vilket vis r hon desperat?
Nr ven 52-riga, verviktiga, rynkiga, maskulina singelmorsor med samma mentala mognadsniv som en 16-ring kan fortstta ka kukkarusellen i 180 km/h, s frstr man ocks varfr man mts av s bitchiga och uppkftiga kvinnor frn appen och i samhllet generellt. Till och med en rostbiffsfitta r fortfarande mer vrdefull n guld, jag menar det bokstavligen. Utan fitta skulle pengar inte ha mycket vrde.
Men hon fick mig i alla fall att inse att jag inte tnker ge en endaste jvla hgersvajp p ngon som inte redan har likeat mig och hdanefter kommer varenda jvla brud f skriva frst till mig. Om en sn padda har sdana alternativ kan man ju bara frestlla sig hur det r med yngre kvinnor som jag trffar.
I helvete heller att man ska sjunka s lgt till att bli ngon jvla roande clown till sdana hr. Typ 2-3 gnger om ret hnder det att ngon tillrckligt vacker och trevlig kvinna skriver frst och r p och angelgen om att trffa mig. Det tnker jag ha som min nya standard nu, s till vida inte en kvinna simpar fr mig tnker jag inte bemda mig.