Citat:
Ursprungligen postat av
-Gustavsson
Har ftt nr frut nu i detta fallet sttte jag p henne senare d vi trnar p samma gym. Mina meddelanden hade inte kommit fram eller hennes senaste.
Appen har blivit smre ibland gms man i 2v och sedan fr man 25 likes helt pltsligt. Testa boost 3 likes kunde i brjan f ver 50st likes utan problem. Sen fr man 4st meddelanden exakt kl 19 frn 4st tjejer? Och ja det r inte notiser utan i chattloggen jag har kollat.
Sa hon ja.
Att man dljs i kortleken r vl knappast ens en hemlighet, Tinder marknadsfr ju sina betaltjnster med att man ska visas snabbare och fr fler om man betalar. Men jag tycker det r rtt stor skillnad p att hvda att tinder har en algoritm som hller p och fular sig med vilka man visas fr och hur mycket man visas, samt vilka man sjlv fr se och chans att matcha med, och att hvda att de skulle blanda sig i chatterna fr existerande matchningar och ta bort meddelanden folk skickar till varandra.
Det sistnmnda betvivlar jag starkt. Kommer tre meddelanden exakt samma tid r det nog ditt internet som strulat lite, du kanske kte i en tunnel eller ditt wifi lg nere.