Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Du glmmer en grej tror jag, eller inte har insett det. Det r helt andra "spelregler" p Tinder n vad som gller IRL. Vi diskuterar hur mn som r lite ldre kan optimera sina frutsttningar att matcha yngre attraktiva tjejer p just Tinder.
Jag ser det inte som lgn, nr frgan om ldern kommer upp svarar man givetvis rligt. Frhoppningsvis har man redan byggt upp attraktionsnivn s pass att det inte d r ngot hon fr ett utbrott ver. Man kan skmta om att Tinder-appen r konstig och att det mste varit det som gjorde att man matchade nd.
Och som svar p frgan: Varfr skulle en het och snygg 37-rig man syssla med snt? Jo fr att Tinder och tjejers beteende p Tinder inte r detsamma som p Stureplan, exempelvis.
S hr; frgan om lder lr komma upp ganska omgende eftersom de allra, allra flesta anger sin lder. Hur ska attraktionen hinna byggas upp innan frgan om lder kommer menar du?
Att inte ange sin lder signalerar ngot shady. Antingen att man tycker att man sjlv ser ung och frsch ut och vill synas fr de som egentigen inte r intresserade av en pga fr gammal eller att man inte har helt rent mjl i psen och vill frsvra screening.
Det spelar ingen roll hur ungdomlig och snygg man n m vara, man
r sin lder. Och s r det med det. Det r klart att det r annorlunda IRL jmfrt med Tinder. IRL spelar ven helt andra parametrar in fr attraktion och intresse.
Men det vi diskuterar nu r inte hur folk ser ut rent fysiskt. Det handlar om vad det signalerar nr man inte skriver ut sin lder. Och nej, alla tnker inte som Katzyn och jag. Men mnga gr det. Tro mig.