2022-06-21, 11:51
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Tyvrr r han inte snygg
Men en halvfet tjej p tinder som inte kan f ngon borde tycka att han r duglig
Har vl ett rtt skapligt ansikte? Addera lite solbrnna och muskler.

https://i.ibb.co/ZMhGWGF/Namnl-s676780.jpg

Men som sagt. Det r vl olika mttstockar. 5-10% av alla mn anses snygga medan motsvarande siffra fr kvinnor r 50%.
Senast redigerad av lakritc 2022-06-21 kl. 11:53.
Citera
2022-06-21, 11:55
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Men som sagt. Det r vl olika mttstockar. 5-10% av alla mn anses snygga medan motsvarande siffra fr kvinnor r 50%.

Tycker inte han r snygg/attraktiv alls.
Inte i jmfrelse med mnnen man kan f i vardagen. Ni underskattar andra appar/sociala medier dr utlandet har mycket att erbjuda och ven mn som inte har Tinder

Tyvrr..
Citera
2022-06-21, 11:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Tycker inte han r snygg/attraktiv alls.
Inte i jmfrelse med mnnen man kan f i vardagen. Ni underskattar andra appar/sociala medier dr utlandet har mycket att erbjuda och ven mn som inte har Tinder

Tyvrr..
Hur ofta r man i utlandet om man inte bor i utlandet? Tre veckor under sommarsemestern? En vecka vid nyr? vriga dagar bor man i sin hyresrtt, jobbar p kontoret och frsker f ekonomin att g ihop.

De flesta kvinnor har ingen flashig vardag och borde vrdera snubben i exemplet hgre. Han r kanske inget sexobjekt, men ser stabil ut. Och vad kan dessa kvinnor egentligen f? Inte ett frhllande med toppmnnen i varje fall - mjligtvis beck and call.

Kvinnorna r som sagt ocks normies. Fast med en tickande biologisk klocka och en nnu mer kortvarig ungdomlig sknhet.
Senast redigerad av lakritc 2022-06-21 kl. 12:24.
Citera
2022-06-21, 13:14
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Hur ofta r man i utlandet om man inte bor i utlandet? Tre veckor under sommarsemestern? En vecka vid nyr? vriga dagar bor man i sin hyresrtt, jobbar p kontoret och frsker f ekonomin att g ihop.

De flesta kvinnor har ingen flashig vardag och borde vrdera snubben i exemplet hgre. Han r kanske inget sexobjekt, men ser stabil ut. Och vad kan dessa kvinnor egentligen f? Inte ett frhllande med toppmnnen i varje fall - mjligtvis beck and call.

Kvinnorna r som sagt ocks normies. Fast med en tickande biologisk klocka och en nnu mer kortvarig ungdomlig sknhet.

Om det var allt att vlja p Tinder s tar jag hellre en britt/spanjor i utlandet. Framtiden fr man lsa tillsammans.

Varken spnnande, snygg eller ngon man vill satsa p. Sorry
Citera
2022-06-21, 13:33
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Tyvrr r han inte snygg
Men en halvfet tjej p tinder som inte kan f ngon borde tycka att han r duglig

;Men det r ju shr dom flesta mn ser ut dixie, helt normala, det r ju sjukt att tjejer i hans liga helt dissade honom.. nnstans r nt mycket fel... denna kille skulle bada i fitta i asien/sydamerika skert..
Senast redigerad av swebarb 2022-06-21 kl. 13:37.
Citera
2022-06-21, 13:49
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Vilka tjejer frvntar ni ska vara p Tinder?
Jag frsker bara frst hur ni tnker hr. En kvinna som uppenbarligen ser bra ut och kan f ragg i vardagliga livet, sociala medier och annat.

Varfr skulle hon hnga p Tinder?

Jag snackar inte om tjejer som ser vldigt bra ut. Jag snackar om helt normala sta tjejer. Som den snubben i klippet borda nappa med. Han r average, det r s den normala mannen ser ut. ppna gonen fr tusan och titta runt bland folk p stan.

Finns det bara tjockisar i mjukisbyxor och supersnygga tjejer och inga tjejer nnstans dremellan? I vilket vrld lever du i?

Varfr hon skulle hnga p tinder? Vrldens strsta datingapp. Det finns alla mjliga tjejer p tinder. Fjantig diskussion.
Citera
2022-06-21, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Jo jag vet men killen i videon sg vettig ut, hade hobbies sg inte ut som nn idiot utan bara vanlig och enkel men antar snt inte fr det att pirra fr nn tjej....... kul o bli dissad av tjockisar i mjukisbyxor snacka om vad bra sjlvfrtroende vanliga killar fr tack vare alla dessa dejtappar.

Tror det blir vanligare framver att sna mn ingen vill ha kommer skaffa sig en sexdocka.

Killen i videon var inte ful, men han ser alldeles fr vardaglig och normal ut fr att verkligen lyckas p tinder. Han saknar det dr lilla extra som typ dessa killar har

https://imgur.com/a/GyoGps2
Citera
2022-06-21, 16:52
Avstngd
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
;Men det r ju shr dom flesta mn ser ut dixie, helt normala, det r ju sjukt att tjejer i hans liga helt dissade honom.. nnstans r nt mycket fel... denna kille skulle bada i fitta i asien/sydamerika skert..

Nu ska jag vara brutalt rlig hr.
Folket i verkligheten som har raggat p mig ser mycket bttre n det hr. Det hr gller bde inom Sverige och utanfr Sverige.

Till och med mina arbetskollegor ser bttre n ut det hr med arbetsklder

Below average fr min del bde utseende och kroppsmssigt. Frmodligen raggar han hgre upp i ligan dvs sin ver sina egna grnser p Tinder

Han borde ragga mycket lgre i ligan
Citera
2022-06-21, 20:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
8000 matchningar har jag inte ens att g igenom. Men jag "likar" nog varannan i genomsnitt ocks. Beror p hur fldet ser ut. Ibland kan jag rda 2-3 irad. Men snittet ligger nog dr. Och han sg ju helt ok ut killen i klippet. Kanske han ser ut som tanig nerd men ansiktet absolut inget fel p, mnga tjejer sger ju att det r sdana killar de vill ha. Det bevisar bara myten om att tjejer skulle vilja ha snlla killar r och frblir en myt.

Om vi tnker till lite grann ver denna average joe:

8000 matchningar lter djvulskt mycket om vi antar att snubben gillar vartannat kort - som alla andra snubbar - och att han exponeras fr kanske 1/5 av alla kvinnliga anvndare i sitt omrde. Totalt befinner det sig d fler n 80 000 Tinderanvndare i omrdet. Med reservation fr att vissa startar om sina konton ver tiden han anvnder appen. Mste typ bo i New York City eller Los Angeles.

Vill minnas att man hade 120 svep om dagen s d har snubben anvnt appen nstan i tv rs tid.
Citera
2022-06-21, 21:39
Medlem
Citat:

En 2a p en bra dag.

Inte mer n s. Jag kollar in snygga killar, och han var inte ens medel.
Citera
2022-06-21, 21:44
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:

h jag tycker han var rtt st. Hade absolut kunnat trffa om han var trevlig och intressant. Ser lite mesig och instllsam ut dock s finns risken att han varit sdan.
Citera
2022-06-21, 21:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
En 2a p en bra dag.

Inte mer n s. Jag kollar in snygga killar, och han var inte ens medel.
Kom igen! Han r ju en normie. "Sub5" ser ut shr: https://i.ibb.co/QCw3kZj/Namnl-s88999.jpg

Man blir nyfiken p var du befinner du dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in