Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Du glmmer en grej tror jag, eller inte har insett det. Det r helt andra "spelregler" p Tinder n vad som gller IRL. Vi diskuterar hur mn som r lite ldre kan optimera sina frutsttningar att matcha yngre attraktiva tjejer p just Tinder.
Jag ser det inte som lgn, nr frgan om ldern kommer upp svarar man givetvis rligt. Frhoppningsvis har man redan byggt upp attraktionsnivn s pass att det inte d r ngot hon fr ett utbrott ver. Man kan skmta om att Tinder-appen r konstig och att det mste varit det som gjorde att man matchade nd.
Och som svar p frgan: Varfr skulle en het och snygg 37-rig man syssla med snt? Jo fr att Tinder och tjejers beteende p Tinder inte r detsamma som p Stureplan, exempelvis.
Glm vad Katzyn och empoisonne skriver.
Sjlvklart frsker de shamea och avrda mn i sin prime att frska matcha med yngre, mer fertila och sexigare kvinnor som konkurrerar ut de hr 2 tanterna med rge.
Detta r klassisk feminin sexuell strategi som gr ut p att utka sina egna chanser p marknaden.
Nu rr det sig om just Tinder, men du kan se exakt samma beteende gllande t.ex. invandring av mn respektive kvinnor, gubbar som ker till Thailand och trffare yngre kvinnor jmfrt med tanter som ker till Gambia och givetvis prostitution osv.
Alltid samma typ av shameing mot mn, just fr att frska stta ett hgre vrde p sin egen fitta.
S bara ignonera deras "rd" - de vill inget annat n att du misslyckas p Tinder s du kryper tillbaka i fosterstllning och brjar swipea p desperata 35+ tanter igen.
Mitt tips r att kra hrt p 18-30 riga damerna p Tinder. Visst, det r mycket hgre konkurrans. Men oavsett om det gller ligg eller familjebildning s fr du mycket bttre vrde som man.
Gllande att dlja ldern och registrera ett konto med ngot lgre lder, det r inget problem om du r man. Kommer din lder p tal s r det ju bara att sga som det r: din riktiga lder och g sedan vidare. Ingen biggie.
Inte s att en endaste brud kommer bryr sig s lnge du ser tillrckligt bra ut.