Citat:
Ursprungligen postat av
Leif-o-billy
Det knns orealistiskt det du skriver. Om ingen skulle lyckas p appen d borde den d ut eftersom alla skulle sluta att anvnda den.
Fast andra sidan blev jag avstngd p livstid frn tinder utan att jag fr veta varfr. Det str mig ganska mycket, inte att jag r avstngd per se utan att dom vgrar besvara mina frgor. Nu r jag knappast en yrkeskriminell eller ngon som r otrevlig mot de jag skrivit med. Har inte ens ftt en parkeringsbot i mitt liv
Kvinnor och topp 1% mnnen lyckas p appen. Men de har oftast gratiskonton. Pengarna kommer in frn vriga 99% av mnnen som inte fr ngra matches men betalar fr premium och boosts i hopp om att det ska ge resultat. Och som sagt, de r hooked p dopaminkicken Tinder en gng gav (pre algoritm-Tinder), och likt en desperat drug addict frsker uppn det igen kosta vad det kosta vill, samt att det inte finns ngra direkta alternativ nr det gller dejting idag.
S i princip vad som sker r att den stora massan trstiga mn finansierar kvinnorna och topp 1% mnnens hookups. Utan att sjlva f ngot tillbaka. Snacka om cuckolding.