2022-08-20, 18:30
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Varfr fr man upp ngon 434 km bort nr man satt radien p 2 km?

Ja det hr hnder mig ocks, har nd satt den p 30 km men fr upp massor med folk p andra sidan landet nd. Vet inte om den inte vill lta en svepa igenom det lokala utbudet s att sga, s att man lgger av nr det inte finns ngra i nromrdet kvar.
Citera
2022-08-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
S r det. Efter ngon vecka slutar man visas helt, s betalar man s betalar man fr absolut ingenting. Tinder har nu slutligen tajtat till sin algoritm till den punkt att appen blivit helt oanvndbar fr 99% av mn. Men eftersom Tinder nr det kom var gratis, funkade jttebra, gav massor med matchningar hela tiden s tatuerades "Tinder r grymt" in i hjrnbarken p dess manliga anvndare och skapade ett beroende. Drefter har de gradvis ndrat algoritmen fr att gra det svrare och svrare fr mn, fr att de ska bli lockade att betala fr premiumtjnsterna, boosts osv i hopp om att f samma resultat som de en gng hade, samma dopaminkickar som de en gng i tiden fick av appen nr det trillade in matchningar och meddelanden.

Ngonstans under hsten/vintern 2021/2022 s skedde ngot med algoritmen som totalt ddade appjveln. ven jag som r medveten om detta kan i svaga gonblick tnka "men om jag betalar fr premium s kanske jag kommer visas i fldet som frr och f matchningar igen" innan jag kommer p mig sjlv, s jag kan bara tnka mig hur alla miljontals manliga anvndare som inte knner till detta tnker och agerar.

Detta var sklart Tinders plan frn brjan. Skapa ett beroende genom att ge alla som anvnder appen massor av dopaminkickar, fr att sedan gradvis gra det svrare och svrare att f dessa dopaminkickar och lgga in betaltjnster som de Tinderberoende anvndarna sedan kper i hopp om att terf dopaminkickarna frn frr. Det r ungefr som att dela ut gratis droger till alla och sedan nr du skapat ett beroende hos en massa mnniskor s brjar du ta betalt. Men ven om du idag betalar s fr du inte i nrheten av samma resultat/effekt som du fick i brjan nr det var gratis. Men du klarar dig inte utan det s du betalar nd. Typ s.

Det r helt enkelt rejlt ondskefulla mnniskor som ligger bakom Tinder. Och tyvrr r det efter denna insikt inte bara att radera appen och g vidare med sitt liv. Fr Tinder har sedan sitt intg frstrt hela dejtingmarknaden, och alla andra dejtingappar/sidor. Utan Tinder finns det knappt ngra socialt acceptabla stt kvar att trffa kvinnor p idag. Tinder har helt enkelt orsakat en enorm skada i vrt samhlle. Kombinera det med sociala medier som instagram s r det inte konstigt att det ser ut som det gr.

Tur det finns prostituerade.
Det knns orealistiskt det du skriver. Om ingen skulle lyckas p appen d borde den d ut eftersom alla skulle sluta att anvnda den.
Fast andra sidan blev jag avstngd p livstid frn tinder utan att jag fr veta varfr. Det str mig ganska mycket, inte att jag r avstngd per se utan att dom vgrar besvara mina frgor. Nu r jag knappast en yrkeskriminell eller ngon som r otrevlig mot de jag skrivit med. Har inte ens ftt en parkeringsbot i mitt liv
Citera
2022-08-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
3-10 match om dagen, strikt Swipe, r riktigt bra. Din reaktion i ditt inlgg br drfr inte vara s extremt, varfr ens bli upprrd, det gr bra fr dig i jmfrelse med 90% av resterande p appen.

Fokusera istllet p dom som svarar, resterande uteblivna svar kan du istllet vnda till ngot bra, typ att dom anvnde dig som bekrftelse fr att du r snygg.

Bra mindset reframe. Tror jag bara har frvntningar p att tminstone en majoritet ska svara men jag vet detta r omjligt men vgrar inse eller acceptera det.
Citera
2022-08-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Tinder r fan vrdels hr i Norge. Typ inga snygga killar, medan i Sverige r det massa snygga killar som man vill svepa hger p. Fr c:a 100+ matchningar/dag, men typ 0,0001% av dessa ser bra ut.

N, ger fan upp detta snart.

Hur gammal r du och hur gamla r killarna vi pratar om?

Sverige har flest befolkning n hela norden.

Sjlv tycker jag norska tjejer r snppet snyggare n svenska tjejer. Danska tjejer r nog fulast.
Citera
2022-08-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Varfr fr man upp ngon 434 km bort nr man satt radien p 2 km?

Fr att de antigen varit i nrheten fr nn timme sen eller s anvnder de passport fr att byta stad.
Citera
2022-08-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Det knns orealistiskt det du skriver. Om ingen skulle lyckas p appen d borde den d ut eftersom alla skulle sluta att anvnda den.
Fast andra sidan blev jag avstngd p livstid frn tinder utan att jag fr veta varfr. Det str mig ganska mycket, inte att jag r avstngd per se utan att dom vgrar besvara mina frgor. Nu r jag knappast en yrkeskriminell eller ngon som r otrevlig mot de jag skrivit med. Har inte ens ftt en parkeringsbot i mitt liv

Kvinnor och topp 1% mnnen lyckas p appen. Men de har oftast gratiskonton. Pengarna kommer in frn vriga 99% av mnnen som inte fr ngra matches men betalar fr premium och boosts i hopp om att det ska ge resultat. Och som sagt, de r hooked p dopaminkicken Tinder en gng gav (pre algoritm-Tinder), och likt en desperat drug addict frsker uppn det igen kosta vad det kosta vill, samt att det inte finns ngra direkta alternativ nr det gller dejting idag.

S i princip vad som sker r att den stora massan trstiga mn finansierar kvinnorna och topp 1% mnnens hookups. Utan att sjlva f ngot tillbaka. Snacka om cuckolding.
Citera
2022-08-20, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Kvinnor och topp 1% mnnen lyckas p appen. Men de har oftast gratiskonton. Pengarna kommer in frn vriga 99% av mnnen som inte fr ngra matches men betalar fr premium och boosts i hopp om att det ska ge resultat. Och som sagt, de r hooked p dopaminkicken Tinder en gng gav (pre algoritm-Tinder), och likt en desperat drug addict frsker uppn det igen kosta vad det kosta vill, samt att det inte finns ngra direkta alternativ nr det gller dejting idag.

S i princip vad som sker r att den stora massan trstiga mn finansierar kvinnorna och topp 1% mnnens hookups. Utan att sjlva f ngot tillbaka. Snacka om cuckolding.
Fast jag hade ltt att f till dejter och sex jag tillhr knappast de 1% som skulle anses vara attraktiv. Kanske 6/10 om man ska gradera mitt utseende
Citera
2022-08-20, 20:18
Medlem
Kabeltattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denutus
Tips att inte betala fr skiten och nr ngon gillar s r det alltid dem som ligger frst i kn - nr du har ppnat appen - som har gjort det.

Hr r det alltid den andra. Nu fr jag ju bara nn like i veckan typ och har platinum, men det var likadant med gold.
Citera
2022-08-20, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltattaren
Hr r det alltid den andra. Nu fr jag ju bara nn like i veckan typ och har platinum, men det var likadant med gold.
Du betalar 1000 spnn per mnad? Fr 1000 spnn fr du 1000 kg ved att mysa framfr en braskamin och ha det betydligt bttre i ett r. Tjejer kostar mycket och smakar oftast skit eller inget alls.
Citera
2022-08-20, 20:33
Medlem
Kabeltattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokcrates
Du betalar 1000 spnn per mnad?

Nej, tror det var runt 900 spnn fr ett halvr.
Citera
2022-08-20, 22:00
Medlem
Sjukaste finns killar som betalar fr appen i hopp om att f fler match eller resultat n gratis versionen.

Jag vet ftal tjejer som har gold bara fr se vem som gillat de, s ja mnga tjejer ser ger att ni har gillat eller swipat hger p dem men vill inte matcha med er utan bara vljer de vill matcha med.

Jag har gratis version och fr ungefr 5-10 match om dagen beroende p dag.

r ni inte tillrckliga snygga fr svenska tjejer s r ni tyvrr inte det. Inte fr att jag frsker sga jag r snyggast men det r faktiskt killarna som har frstrt hela dejting marknaden genom att vara desperata o ligga med allt o alla och s klart vill tjejerna stta grns om alla killar vill ha dem.

Fr att ta tillbaka makten ska man snarare attackera killar inte hur tjejer beter sig.

Stt er i en tjej roll, vi killar hade gjort vrre.

Kolla min tidigare trd dr jag kritiserar svenska tjejer som inte ger gonkontakt ute p gatan s vet ni hur mycket jag kritiserar svenska tjejer.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-08-20 kl. 22:03.
Citera
2022-08-21, 00:21
Medlem
Tips till er som betalat fr Premium: ni mste nollstlla Kontot genom att radera det helt och skaffa ett nytt. Annars kommer ni aldrig f matchningar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in