Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
Minst tre barnvåldtäkter, men muslimen är fortfarande kvar i landet. Och nu mest troligt våldtagit även detta barn (kanske tom mördat).
Sverige i ett nötskal.
Utländsk medborgare våldtar barn = det är lugnt, ingen utvisning!
Utländsk medborgare våldtar ytterligare ett barn = det är lugnt, ingen utvisning!
Utländsk medborgare våldtar ännu ett barn = det är lugnt, ingen utvisning!
Vi får se om det blir utvisning denna gång. Jag tvivlar.
Jag tillhör de som inte tycker man ska utvisa folk lättvindigt trots allt, men i det här fallet tycks det ju faktiskt verkligen finnas fog för det. Det sorgligaste är väl att utvisas han lär han väl förgripa sig på än fler tjejer där. Vet inte riktigt hur straffskalorna ser ut i hans hemland dock.
Förmodligen skulle han behöva ett långt fängelsestraff. Det ska inte gå att kunna begå multipla brott och inte sitta på kåken en viss tid för det med tanke på senaste våldtäkten som lades upp här i någon dom, då var han ju faktiskt vuxen. Om jag inte missminner mig helt.
Men, vi ska ändå komma ihåg att vi vet faktiskt inte om han ens haft sex med Naemi eller vad som har hänt henne. Han kan faktiskt också vara helt oskyldig teoretiskt sett, förutom till groomingbrottet, för det framstår som att till det är han skyldig iaf.