2022-10-14, 13:29
Medlem
gratrunkarns avatar
nu blir av ordning nr jimmy r stadsminister haha jvlar vad bra
Citera
Medlem
Lucienne.camilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Men han kan g och trsta sig med en starkl och billig flskfil frn sin lokala krog och r nog glad nd
Det r en enorm tillgng i livet att kunna njuta av billiga njen.
Det dr med en starkis och flskfil i goda vnners sllskap slr alla dagar i veckan middagar p snobbiga krogar med nnu snobbigare gster.
Johan Pehrsson r skn figur, helt malplacerad i den politiska vrlden med invade svar.
Lite som en Adam Sandler film typ Happy Gilmore.
Citera
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Han r perfekt fr rollen, lskad utav ingen och hatad utav ingen.

De r starka frslag, bra mycket starkare n vad vi hade kunnat frvnta oss. Ser ljusare ut redan idag.

En mysfabror helt utan politisk ideologi eller ryggrad!

Vldigt lik en amba!
Citera
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Lf r en fredetting som enligt rapporter har mnga motstndare inom C. Frhoppningsvis kan hennes eftertrdare gra rent hus med allt sossefjskande wokeskit och terskapa ett bondefrbund med sunda, patriotiska sikter. Bilderberg satsade p fel hst i det loppet. Ja, jag vet att de satsade p Uffe ocks.
Det terstr att se, finns mnga normala C-ledare ute i landet som kan vljas men kanske har Stockholmsmaffian kvar greppet ver C.

Vldigt intressant med C kommande ret, jag kan personligen inte se ngra problem med att C ingr i denna regering. Bara deras partiledare brjar tala snllt med SD. Hur svrt kan det vara. Att C nu str p MP+V-sidan r hur absurt som helst och inte hllbart fr C.
Senast redigerad av Barents 2022-10-14 kl. 13:38.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Och hgern idioter!

SDs lista ver tgrder r 100% superb och bra fr Sverige.
Citera
2022-10-14, 13:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Kd o L r smpartier som inte har i en regering att gra.

Knappast ngon strre skillnad i budgeten, om det blivit M+S regering.
Kommer nd vara invandrare som skjuter varandra och andra oskyldiga. Oavsett om SD fr inflytande.

Visst frre kvotflyktingar m.m. Kommer inte mrkas ett skit under 4 r.

Lite bra nd. Men den stora kvoten som kommer in just nu r ju denna anhriginvandring. Den borde vara mer prioritet att ndra snarast.

Det bsta kanske blir signalen att det ska vara temporr asyl fr de som sker. Dvs de ska hem igen. Dessa kvotflyktingar r ju mer sdana som kommer vara permanenta och dr mste det ju bli s f som bara som mjligt. Allra helst noll.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Anders Lindberg i krnika om att SD slppts in i vrmen, dr han frfasas ver hur samhllet utvecklar sig:

Inom media breder en obehaglig sjlvcensur ut sig. Och p ntet hrjar SD:s stormtrupper mot minsta kritik

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jag hejar inte p SD, r vnsterliberalt lagd, men graden av tunnelseende och total brist p sjlvinsikt hos folk i mina led r fan mer skrmmande n SD. Jvla idioter. Allihopa. Avg!

Fast Lindberg r vl ingen idiot? Han vl vl snarare en cyniker som bara spelar med och roas av spelet? En slags lego-journalist som tycker och skriver det som betalar bst. Hade rdande narrativ i MSM varit nationalistiskt s hade han varit en hgerdebattr p ngon av de strre vletablerade tidningarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlssonss374
Haha hrde ni Pehrsons knga mot Annie Lf? Verkar som att sprickan mellan C och L vxer. Just nu r det en ganska rejl glipa mellan finrummet och skamvrn fr vra etablerade politiker!
Intressant att se vilket vgval centern gr efter
Stogumpamors avgng.
Citera
2022-10-14, 13:32
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det lter som en vacker uppgrelse med pondus och aura. Behll den!

Till skillnad frn sossarnas egna kaffesumpstraktat ...
Sossarna tog fram en uppgrelse som var att karaktrisera som en ren terrorbalans mellan de ingende parterna. Krypskytteavtalet. Kalla kriget-avtalet. S skadligt fr Sverige.
Citera
2022-10-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Mjligen. Men nu tror jag ju att behovet av visitation fr att hitta vapen och illegala invandrare r strst.
Tror p bde och. Utan kunder inget vld.
Citera
2022-10-14, 13:33
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourPronouns
SDs lista ver tgrder r 100% superb och bra fr Sverige.

Nja hller inte med! Men nu har ni vunnit och tagit ver ansvaret (nja). Vi fr vl se om ett r eller tv hur saker och ting utvecklar sig!
Citera
2022-10-14, 13:33
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det finns regler i PISA fr hur man ska hantera detta. Regler som Skolverket brt mot. Sedan har den misslyckade integrationen lett till att ven barn som r fdda i Sverige ftt problem.
Jag r ngorlunda plst och jag skulle nog sga att problemet r PISA som inte ens tnkt tanken att det finns lnder dr 5% av eleverna i en klass inte ens kan det sprk som de fr lxor i. Sverige r helt enkelt extremt. Jag hoppas PISA frtydligar reglerna till nsta gng och rknar bort dessa, det ger ingen som helst inblick i hur bra svensk skola fungerar att ha med barn som blev analfabeter i sitt eget land i Sverige-kolumnen fr PISA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in