2022-11-12, 16:31
Medlem
Vobblers avatar
Jag får gå och ställa mig i skamvrån, men jag har inte sett en minut av NG-slutspelet, behövde ett litet break ifrån tennisen efter några intensiva veckor. Men i morgon laddar Vobblern om!
Citera
2022-11-12, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Jag får gå och ställa mig i skamvrån, men jag har inte sett en minut av NG-slutspelet, behövde ett litet break ifrån tennisen efter några intensiva veckor. Men i morgon laddar Vobblern om!

Du vet att det är Billie Jean Cup nu, va? Storbritannien mot Australien just nu.

Plus att All American Cup pågår, med Giron, Klahn, Opelka och Harrison och andra.

Sen skickar vi styrkekramar till ingetbranick, som tydligen är febrig och sjuk och jävlig.
Citera
2022-11-12, 17:08
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Du vet att det är Billie Jean Cup nu, va? Storbritannien mot Australien just nu.

Plus att All American Cup pågår, med Giron, Klahn, Opelka och Harrison och andra.

Sen skickar vi styrkekramar till ingetbranick, som tydligen är febrig och sjuk och jävlig.

Tack Opelka är i farten igen? Han har tydligen inte spelat på drygt tre månader så jag antar att han varit skadad. Rent allmänt så brukar såna där jättar ofta vara skadedrabbade, oavsett idrott. 211 cm och 100+ kilo innebär ju enorma belastningar på leder m.m. Var rankad 17 innan uppehållet, 38 nu.
Citera
2022-11-12, 17:09
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Du vet att det är Billie Jean Cup nu, va?

Så klart, jag har stenkoll på damtennisen.
Citera
2022-11-12, 18:35
Citat:
Så klart, jag har stenkoll på damtennisen.

Ja men de ser ju bara så gulliga ut i dubbel när de står med rumpan i vädret vid nät för att inte vara i vägen för servaren! Australien slog ut GB, är i final nu mot Schweiz.

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Tack Opelka är i farten igen? Han har tydligen inte spelat på drygt tre månader så jag antar att han varit skadad. Rent allmänt så brukar såna där jättar ofta vara skadedrabbade, oavsett idrott. 211 cm och 100+ kilo innebär ju enorma belastningar på leder m.m. Var rankad 17 innan uppehållet, 38 nu.

Har photoshoppat in Caroline Garcias huvud på lite skön hemmagjord porr jag kom över för ett billigt pris på Blocket, försökte PM:a dig det, men tydligen var det för stort - vi tar det på dropbox istället.

Ok, verkar som att Opelka inte är med. Tror Garin och Sock är största namnen. Öst mot väst. Men ok, vem bryr sig.

https://www.allamericantenniscup.com/schedule

Får se om man orkar kolla Nakashima ikväll; tror jag är busy, dock.
Citera
2022-11-12, 20:35
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Har photoshoppat in Caroline Garcias huvud på lite skön hemmagjord porr jag kom över för ett billigt pris på Blocket, försökte PM:a dig det, men tydligen var det för stort - vi tar det på dropbox istället.

Du tror inte att du kan klippa in Hugo Gaston också, eller gapar jag över för mycket nu? Garcia är ju lång och ståtlig medan Gaston är liten och satt, och såna där skillnader går jag i gång på. Gaston, som i dag gick till final i challengern i Roanne efter att ha blivit den som till slut satte stopp för finske Otto Virtanens segersvit. Möter Laaksonen i morgon, så vi får se om det blir finsk revansch (ja, jag vet att Laaksonen representerar Schweiz, men ändå).
Citera
2022-11-12, 22:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Dessa outgrundliga japaner ... Nakashima röjer verkligen inte med en min vad han tänker och känner. Men en liten knuten näve kunde han ändå inte låta bli efter att ha räddat två setbollar och tagit hem andra set. Det här släpper han aldrig.
Citera
2022-11-12, 22:33
Medlem
Citat:
Dessa outgrundliga japaner ... Nakashima röjer verkligen inte med en min vad han tänker och känner. Men en liten knuten näve kunde han ändå inte låta bli efter att ha räddat två setbollar och tagit hem andra set. Det här släpper han aldrig.

Värdig vinnare
Citera
2022-11-13, 06:59
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Värdig vinnare

Nu såg jag bara finalen igår, så jag har inte hängt med hela veckan. Men han verkar vara en stabil snubbe, både i kropp och knopp. Sen gillar jag spelare som är lite timida och inte vrålar, hoppar eller överdriver sitt firande efter varje vunnen poäng.

Han kan säkert vara med och fightas om GS-titlar om ett par år. Jänkarna är lika svältfödda som oss svenskar, det är länge sedan Roddick vann US Open nu. Damerna räknas inte...
Citera
2022-11-13, 07:48
Medlem
billigosts avatar
Citat:

På tal om 100+ kilo, Kim Clijsters envisas fortsatt med att kombinera hetsätning och tennis.

https://www.youtube.com/watch?v=4aO2...nishightlights
Citera
2022-11-13, 14:26
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
FAA

Är det liknande underlag i Turin som i Milano?

Nu har vi svaret på frågan och det är ett rungande nej. Betydligt långsammare i Turin. Piss. 😵
Citera
2022-11-13, 14:27
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Nu har vi svaret på frågan och det är ett rungande nej. Betydligt långsammare i Turin. Piss. 😵

Japp. Här vill man se långa bolldueller och slitna knän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in