Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-23, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Imorgon avgörs bottenstriden då Lina och Svennis möter Dilba och Leif. Frågan är vilket av lagen som kommer att spräcka nollan i vinstkolumnen. Jag skulle tro att det blir Lina och Svennis då Lina trots allt är den av dessa fyra som har viss koll och kan en del saker. Svennis och Dilba konkurrerar om titeln säsongens sämsta deltagare och Leif är inte mycket bättre.

Jag tycker man kan lägga till Henke Larsson där i bottenstriden. Visst, han gissade rätt på att det fanns ca 35m i en dassrulle men det är väl det enda han har bidragit med. Tyvärr hintade Filip att Henrik och Henrik återkommer nästa säsong WTF...
Citera
2022-11-23, 09:44
Medlem
zerxezs avatar
Angående Yvonne-frågan hävdar F å F att det finns 15000 Yvonne i Sverige. Vad är källan på det tro? När jag söker på hitta.se får jag nämligen upp 32000 Yvonne
Citera
2022-11-23, 10:33
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Angående Yvonne-frågan hävdar F å F att det finns 15000 Yvonne i Sverige. Vad är källan på det tro? När jag söker på hitta.se får jag nämligen upp 32000 Yvonne
Den mest officiella sidan är nog denna.

https://www.scb.se/hitta-statistik/s...chInput=Yvonne

Söker jag där får jag att det finns 15479 Yvonne. Det gäller ju då de som har Yvonne som tilltalsnamn. Sedan finns det ju en del som har det som andranamn också och totalt 33729 kvinnor (och 4 män) har Yvonne som något namn enligt denna sida.
Citera
2022-11-23, 13:06
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Den mest officiella sidan är nog denna.

https://www.scb.se/hitta-statistik/s...chInput=Yvonne

Söker jag där får jag att det finns 15479 Yvonne. Det gäller ju då de som har Yvonne som tilltalsnamn. Sedan finns det ju en del som har det som andranamn också och totalt 33729 kvinnor (och 4 män) har Yvonne som något namn enligt denna sida.

Justja tänkte inte på att hitta också inkluderar andra namn
Citera
2022-11-23, 22:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Svennis misslyckas i lika som bär spaningen på hill street och drar in Wassberg
(Svennis har nötkräm som glidmedel)
Självklart är även Dilba ansiksblind

Kvällens jumbo-möte lovar gott

Dilba gissar på long-play (förspel) istället för power-play som Linda vill ha med Svennis i sängen.
Hon blandar och ger Dilba, för hon kudne Windows XP då hon hvar varit en data-nisse
Och Latvia är litauen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-23 kl. 22:53.
Citera
2022-11-23, 22:28
Medlem
Och Lina har bytt stil, inte längre löst hängande sweatshirts, nu oversizad kavaj över polotröja exakt matchande Svennis.

Och Svennis har faktiskt en kompjuter hemma i villan
Citera
2022-11-23, 22:52
Moderator
Dr Kings avatar
Lina sliter verkligen som ett djur med att få den halvt senildemente Svennis att hjälpa till med att spåna fram svar. Trots allt iskallt av Svennis när han bara i förbigående nämnde att han hade ätit lunch med den brittiska drottningen.
Citera
2022-11-23, 22:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Och Lina har bytt stil, inte längre löst hängande sweatshirts, nu oversizad kavaj över polotröja exakt matchande Svennis.

Och Svennis har faktiskt en kompjuter hemma i villan
Jävla vad många gånger hon skamset bad om förlåtelse efter att inte har tryckt upp Svennis att svara Miljöpartiet, hon är villig att ta en intagande 50-shades of Sven position i sänghalmen där hon kan tänka sig örfilar

Å vad dålig Leif är i Under Pressure, nej Filip det handlar inte om stress i 93 % av fallen, det handlar om att man inte brytt sig och därför har dåligt minne eller att man inte hört om det tidigare
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-23 kl. 23:23.
Citera
2022-11-23, 23:32
Bannlyst
Hon runkade av svennis i buren lr var det bara min fantasi😇
Jag tycker hon är sexig.
Citera
2022-11-23, 23:34
Medlem
outback4s avatar
Svennis och Henke Larsson är två exempel på att fotboll inte är för dem med läshuvud och mångsidighet.
Andra exempel är Glenn Hysén, Tomas Brolin, Zlatan.
Är det mest lågbegåvade som håller på med fotboll?
Citera
2022-11-23, 23:35
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Hon runkade av svennis i buren lr var det bara min fantasi😇

Det går inte att utesluta att denna akt har ägt rum mellan inspelningarna. Tyckte Svennis var lite extra rödrosig om kinderna idag.
Citera
2022-11-24, 02:58
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Lina sliter verkligen som ett djur med att få den halvt senildemente Svennis att hjälpa till med att spåna fram svar. Trots allt iskallt av Svennis när han bara i förbigående nämnde att han hade ätit lunch med den brittiska drottningen.

Svennis är iskall, han tittar knappt på henne när hon försöker få igång honom. Förmodligen har han redan satt på henne, så nu är han han trött på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in