Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-16, 21:21
Medlem
JajoNej666s avatar
https://www.expressen.se/nyheter/pal...iets-ambassad/

Högerextreme Rasmus Paludan vill bränna Koranen utanför Turkiets ambassad i Stockholm på lördag.

Den planerade sammankomsten är ett ställningstagande för yttrandefrihet – inte för kurder, understryker han.

– Jag vill varken ha kurder eller turkar i Sverige. Det är inte det som är poängen. Jag vill bara inte att Erdogan lägger sig vad man får säga.

Paludan kommer bli mördad snart.
Citera
2023-01-16, 21:24
Medlem
olasvenssons avatar
Man får elda upp egen koran var som helst i Sverige.
Citera
2023-01-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Man får elda upp egen koran var som helst i Sverige.

Nä, det är förbjudet att elda sopor i Sverige. Kommunerna har monopol på avfallshantering.
Citera
2023-01-16, 21:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.expressen.se/nyheter/pal...iets-ambassad/

Högerextreme Rasmus Paludan vill bränna Koranen utanför Turkiets ambassad i Stockholm på lördag.

Den planerade sammankomsten är ett ställningstagande för yttrandefrihet – inte för kurder, understryker han.

– Jag vill varken ha kurder eller turkar i Sverige. Det är inte det som är poängen. Jag vill bara inte att Erdogan lägger sig vad man får säga.

Paludan kommer bli mördad snart.

Av någon turk på burk då ? Nä. Kan tänka mig att det är lite ambivalens bland muslimerna. Dels gillar de inte Paludan, dels vill de inte att sverige ska in i NAto.
Citera
2023-01-16, 21:49
Medlem
Har Paludan blivit autonom vänster,förstår karln inte att Sverige har ett paradigmskifte att genomföra?
Citera
2023-01-16, 21:50
Medlem
nedboys avatar
Låt han få använda sin yttrandefrihet som den är tänkt att vara (för alla).

Om det är någon som tar illa vid sig av handlingen och åker till den platsen så är det en stor idiot helt enkelt.
Citera
2023-01-16, 21:53
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Låt han få använda sin yttrandefrihet som den är tänkt att vara (för alla).

Om det är någon som tar illa vid sig av handlingen och åker till den platsen så är det en stor idiot helt enkelt.
Han kostar mycket och är en rasist, han kommer mördas.
Citera
2023-01-16, 21:54
Medlem
Paludan, en Dansk dvärg, den jävla tomten har väl kostat samhället enorma summor, eller inte han personligen, men det som följer efter.

vet inte riktigt vad hans agenda är, och varför ta sig till Sverige för att bränna Koranen?
Turkiska Ambassaden finns även i Köpenhamn, bränn den där.
Nä det går juh inte, inte med tanke på att Danskarna inte bryr sig om han, men i Sverige skam man bränna bilar och vandalisera.
Citera
2023-01-16, 22:02
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuzzen81
Paludan, en Dansk dvärg, den jävla tomten har väl kostat samhället enorma summor, eller inte han personligen, men det som följer efter.

vet inte riktigt vad hans agenda är, och varför ta sig till Sverige för att bränna Koranen?
Nä det går juh inte, inte med tanke på att Danskarna inte bryr sig om han, men i Sverige skam man bränna bilar och vandalisera.
Det är det jag menar med, han kostar enbart pengar.
Citera
2023-01-16, 22:07
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Det här lär bli spiken i kistan. Erdogan kommer kräva lagändringar som gör det straffbart att bränna koraner.
Citera
2023-01-16, 22:10
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuzzen81

Han har inte kostat samhället en krona, bara en massa arga sandnegrer som kaosar så fort han inte dyker upp någonstans.
Citera
2023-01-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Han har inte kostat samhället en krona, bara en massa arga sandnegrer som kaosar så fort han inte dyker upp någonstans.
Skrev juh det, inte han personligen men det som kommer efter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in