Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Förstår inte hur det ändå verkar bekymra honom så lite i sammanhanget att hans barnbarn blivit omhändertaget och att han själv snart är hemlös.

Tycker han ser tröttare och tröttare ut nu men han tycker att det ska bli spännande och se vad som kommer hända med försäljningen mm haha
Citera
2023-01-24, 17:26
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Förstår inte hur det ändå verkar bekymra honom så lite i sammanhanget att hans barnbarn blivit omhändertaget och att han själv snart är hemlös.
Det är mest cope från hans sida. Han är övertygad om att allt som hänt är olagligt och fel. Sen tror han även att allt bevis (hans och doghouse youtube kanal) kommer i slutändan att rentvå honom, Lisa och även göra så de inte kan tvångsförsälja villan. Sen på de ska de rädda världen med GEETen.

Det är verkligen riktigt tragiskt att se, obehandlad psykisk sjukdom i kombination med myndighetsutövning. L och P är de riktiga offren här.

Rebecca börjar jag däremot tappa hoppet för, hon verkar bara ha jävligt låg IQ. Emil verkar inte heller ha alla bensinblandningar i GEETen han heller...
Citera
2023-01-24, 17:40
Medlem
Citat:

Jag tycker han verkar bli mer och mer desperat. Trött och sliten, ordentligt påpälsad inomhus tycks videon vara bara för att uppehålla något slags sken.
Jag tror att han är väldigt bekymrad men måste ändå fortsätta försöka övertyga om att han ständigt utsätts för lagbrott från myndighetshåll. Att ge upp nu skulle få honom att tappa ansiktet.

Det där GEET har jag inte fattat vad det är. Orkar inte titta och lyssna på alla videos.
Citera
2023-01-24, 18:03
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
L och P är de riktiga offren här.

De flesta av L’s problem löstes nog genom flytten till mamman. Förutom vårdnaden förstås.

Tycker mer synd om J, den lilla pojken, än P men han behöver solklart också all hjälp han kan få.
Citera
2023-01-24, 18:13
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
De flesta av L’s problem löstes nog genom flytten till mamman. Förutom vårdnaden förstås.

Tycker mer synd om J, den lilla pojken, än P men han behöver solklart också all hjälp han kan få.
Har släppt J lite, han är ju omhändertagen fram tills att L troligen går på någon form av medicinering.

Får hoppas att det inte blir en Doghouse2048 när han är stor, eller någon som kör 'ett anständigt liv'.
Citera
2023-01-24, 18:15
Medlem
AccuratePeers avatar
I senaste videon från igår har en "Olle Magnusson" frågat om Rebecca och Emil är i ett förhållande. PÅ det har Doghouse-kontot svarat "Ja".

https://www.youtube.com/watch?v=X7WuqdDUdi0

Behöver vi se ett muntligt konfirmerande eller räcker det så?
Citera
2023-01-24, 18:26
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
I senaste videon från igår har en "Olle Magnusson" frågat om Rebecca och Emil är i ett förhållande. PÅ det har Doghouse-kontot svarat "Ja".

Hon har svarat osammanhängande på allt som frågas där. Ibland tycker jag att man kan läsa den tyska brytningen, särskilt när ord s inte existerar i svenska kommer fram

Litar inte på något de skriver, men jag tror nog att Emil har lyckats få Rebeckas interna GEET att brumma...
Citera
2023-01-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer

Skulle inte ta det där ja-svaret som bekräftelse på ett kärleksförhållande. Alla är ju i något slags förhållande med varandra. Men jag kanske har för höga tankar om deras förmåga att tänka vidare än det enklaste.
Citera
2023-01-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Hon har svarat osammanhängande på allt som frågas där. Ibland tycker jag att man kan läsa den tyska brytningen, särskilt när ord s inte existerar i svenska kommer fram

Litar inte på något de skriver, men jag tror nog att Emil har lyckats få Rebeckas interna GEET att brumma...

Ja, helt klart skrivs det ofta med tysk brytning.
Förklara GEET för mig snälla. Jag har inte begripit det.
Citera
2023-01-24, 18:40
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr
De tror att de kan blanda bensin och vatten, så att motorn drivs initialt på bensin, och sedan drivs på vattnet.

Alltså, en evighetsmaskin/bondfångeri.
Citera
2023-01-24, 18:47
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr

Jag tror att det handlar om att utvinna energi ur vatten och att kunna driva en generator med det. Vatten är ju en kemisk förening av syre och väte. Väte i sig är ju en lättantändlig energirik gas. Därav teorin att man borde kunna driva en motor med vatten.

Andra med mer kunskap inom kemi kan säkert förklara det bättre.
Citera
2023-01-24, 18:58
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Ny video på tyskens egna kanal där han pratar om försäljningen av huset. I hans värld är det givetvis en olaglig handling. Han svamlar eventuellt även om att det är ett grundlagsbrott men i vanlig ordning är det ordentligt svårt att tyda hans osammanhängande svammel. Kontentan av det hela är däremot att han tveklöst motsätter sig försäljningen och att han kommer ställa till med ett jävla liv på samma sätt som vi tidigare fått bevittna.

https://youtu.be/8L25ZPol9SE
Sådär förstörd har han väl inte sett ut tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in