2022-09-23, 23:23
Medlem
De menar du ska sklja rent locket nr du tagit av det och sedan spara det ngonstans
Citera
2022-10-02, 19:14
Medlem
Massa sidepins p boxen. Har ni ngra tips ? Eller bara lta de vara och sen plocka dom med resten? Frska lyfta ur hela kakan nr det r dags ? Frsta flushen rdd att frstra s det ej blir fler flusher.
Citera
2022-10-06, 23:46
Medlem
PlanetCaravans avatar
Vad hnder om nn ppnar ldan och brjar pilla med sina fingrar i den?
Innan man fyllt den med vatten allts
Citera
2022-10-07, 12:14
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Vad hnder om nn ppnar ldan och brjar pilla med sina fingrar i den?
Innan man fyllt den med vatten allts

du ska ju helst inte kontaminera sger dom, jag anvnder varken sprit eller annat nr jag krde fr ngot r sedan. fick ver 40g torkat och klart av Golden Teacher.

Jag anser vl att svamp ska plockas i naturen om man lyckas d, r skerligen bra effekt p svamparna i growkits men jag tror magin kommer frn naturen och att effekten blir annorlunda.
Citera
2023-02-09, 17:16
Medlem
Fick hem mitt frsta cubensis-growkit idag. P elefentens hemsida finns en guide som redovisar vldigt noggrant att man ska sprita utsidan av ldan, inte lgga locket p ngot kontaminerat stlle osv. Hur noga r det med dessa detaljerna?
Citera
2023-02-21, 10:38
Medlem
Hall! r det safe att bestlla growkit frn elefanten, har kikat p olika sidor det negativa med den r vl att dom inte tar krypto. Men om jag har frsttt det rtt s r det lugnt s lnge det inte kommit upp ngra svampar i growboxen stmmer det eller?

mvh
Citera
2023-02-21, 10:51
Medlem
Unelads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianbenny
Hall! r det safe att bestlla growkit frn elefanten, har kikat p olika sidor det negativa med den r vl att dom inte tar krypto. Men om jag har frsttt det rtt s r det lugnt s lnge det inte kommit upp ngra svampar i growboxen stmmer det eller?

mvh

Helt och hllet lagligt slnge det inte brjat vxa ja. Du har inget att vara orolig ver, jag har t.om bestllt annat frn den hemsidan som inte r lagligt utan problem. Det skickas diskret
Citera
2023-02-21, 16:25
Medlem
Citat:

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Helt och hllet lagligt slnge det inte brjat vxa ja. Du har inget att vara orolig ver, jag har t.om bestllt annat frn den hemsidan som inte r lagligt utan problem. Det skickas diskret

Ingen erfarenhet av butiken, men kpt 5 st frn zamnesia senaste 7 ish ren, en av dessa hade ppnats, slngde den vgade inte odla upp av noja fr ev husis, vet inte ens om tullen har befogenhet att kontakta polis vid "fynd" av growkits, mycelium innehller vl nd psilocybin?
Citera
2023-03-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Ingen erfarenhet av butiken, men kpt 5 st frn zamnesia senaste 7 ish ren, en av dessa hade ppnats, slngde den vgade inte odla upp av noja fr ev husis, vet inte ens om tullen har befogenhet att kontakta polis vid "fynd" av growkits, mycelium innehller vl nd psilocybin?

Okey, jag kollade Zamnesia ser bra ut s frse vilken det blir nu i veckan. ja jag har funderat p det dr med och jag hller med dig, dom mste ju vara skra p att det r knarksvampar
Citera
2023-03-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad

Grymt tack s mycket
Citera
2023-03-20, 11:53
Medlem
SvenskSvartskalle7s avatar
Citat:
Okey, jag kollade Zamnesia ser bra ut s frse vilken det blir nu i veckan. ja jag har funderat p det dr med och jag hller med dig, dom mste ju vara skra p att det r knarksvampar

Har du ftt din frsndelse och hur gick det?
Citera
2023-03-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSvartskalle7
Har du ftt din frsndelse och hur gick det?

Har inte ftt tummen ur rven n s kan lika vl vnta till lning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in