Citat:
Ursprungligen postat av
SablarKonstaplar
Men han var rätt i tiden då och är inte det längre.
Jag tror att hans mentala hälsa är starkt påverkad, och att han väljer intresseområden utifrån sitt omående. Tidigare var han hungrig på ett helt annat sätt.
Men han kanske inte hittade sin nisch och blev ett mellanting mellan en fri molekyl (som Stefan Sauk beskriver sig själv, politiskt) och en bitter cannabisförespråkare.
Jag är allergisk emot de där sinnesslöa legalizediskussionerna som endast är ändlösa och helt ointressanta.
I hans tidigare videor hade han alltid ett rött spår, och man blev lätt fängslad av hans tankebanor, grymma retorik och energi. Idag orkar jag inte ens dra igång hans videos, för att jag inte orkar se och höra honom.
Kanske därför jag väckte den här tråden till liv igen. För att kanske inducera någon form av tankegång från någon som faktiskt uppskattar honom - när han fungerar bättre mentalt.
Att jag hoppas att han ska bli förbannad på "allt skit" jag skrivit, och sedan rycka upp sig och i någon form, återgå till det han var för några år sedan. En rapp och viktig samhällsdebattör.
Vedad! Världen behöver dig! Skit i ölen! Eller, gör INTE det. Men, du fattar nog hur jag menar. Även om du säkert tycker att jag är en okunnig och fjantig mespropp som inte uppskattar och förstår storheten med cannabis.