Citat:
Ursprungligen postat av
OdCaBo
Av tillräckligt höga doser/tillräckligt långvarigt bruk får man det.
Med hhc använder man liksom för mycket, det mesta är bara waste. Det är som att vapa rent thc - liksom egentligen inte särskilt nice. De här produkterna borde vara betydligt svagare, ha i många andra cannabinoider och säljas för typ en hundralapp.
Det som beskrivs är typ vad som händer om jag åker till Spanien/Amsterdam/Kanada/Kalifornien eller whatever och plötsligt har tillgång till hur mycket bra thc-produkter som helst. Bara att ställa mig in på att jag känner mig förkyld i två dagar, sen går det över. Och fortsätter jag ett tag, sådana symptom när jag går utan.
Okej, jo det är väl problemet egentligen, att jag köper mycket 95%+ iga vapes och röker det som om det vore vanligt röka. Har testat rena thc-vapes också men inte alls i lika stor utsträckning som jag rökt HHC. Tack för input.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stigbertil
Ja nog är detta och andra liknande preparat ingen hälsokur men jag har upplevt liknande problem att sluta med vanligt röka efter dagligt bruk under längre tid.
HHCn påverkar inte min sömn negativt iallafall vilket THC gör när man slutar..
Hmm okej ska jag vara helt ärlig mot mig själv har jag kanske haft liknande symtom när jag rökt mycket THC under en längre period och sen slutat tvärt. Men det här känns mer märkbart/extremt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Guldhingsten
Jag intog väldigt stora mängder HHC under några veckors period och fick feber samt ordentliga nattsvettningar och väldigt ont i ryggen. Visade sig att jag fått en rejäl varböld på lungan efter röntgen så dom la in mig i en vecka och nu går jag på en flera veckors antibiotikakur. Omöjligt att säga ifall det var på grund av HHC't eller en komplikation från en lunginflammation, men lite läskigt att du beskriver mina tidiga symtom.
Usch det låter vidrigt, krya på dig! Och tack, det var det jag behövde höra, blir inget mer HHC för mig.