Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-03, 16:56
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Idiotisk idiotfråga. Det finns de som har samma fälgar året om och bara byter just däcken. Det vanligaste är såklart att man byter fälgar/däck men det innebär inte att alla gör så.
Citera
2023-10-03, 23:18
Medlem
Crapmagics avatar
Jag har sagt mycket sanningar om Janne Andersson känner sig konfronterad ronden, men nu tycker jag att den är rolig, kanske för att det är mest vita som konfronterar honom nu

"Hej jag heter Joar och jag är 5"

Hade svaret blivit om dom svarat rätt på gangsterfrågan

Vad usla båda var på svenska låttexter i Under Pressure
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-03 kl. 23:47.
Citera
2023-10-04, 00:51
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag har sagt mycket sanningar om Janne Andersson känner sig konfronterad ronden, men nu tycker jag att den är rolig, kanske för att det är mest vita som konfronterar honom nu

"Hej jag heter Joar och jag är 5"

Hade svaret blivit om dom svarat rätt på gangsterfrågan

Vad usla båda var på svenska låttexter i Under Pressure

Vad var det för en gangsterfråga?
Citera
2023-10-04, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Filip måste ha varit påverkad under gårdagens match mellan Emma/Markus och Bea/Betner(?) Ovanligt positiv under hela programmet, skrattade åt Fredriks alla inledande texter till frågorna, skrek till och med rakt ut något i still med "Vad spännande det är!" Så har han aldrig gjort under tidigare säsonger. Eller så kanske det bara var så att han gillar båda lagen. Vanligtvis så ser han ut att vilja begå självmord.

Haha, verkligen. Han ser alltid så otroligt oengagerad och ointresserad ut. Men degen ska in och jag antar att det är rätt bekvämt att ha som enda uppgift att mingla lite med kändisarna i varje avsnitt och helt slippa vara med i manusskrivandet.

Är det inte märkligt för övrigt att han fortfarande bor i USA när han inte ens jobbar där? Det är ju inte ens särskilt kreddigt när alla vet att han tjänar sina pengar i Sverige och är en nobody därborta. Måste kännas märkligt att ha sin sysselsättning någon annanstans för att sedan bara sitta och rulla tummarna där man bor.
Citera
2023-10-04, 04:28
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Vad var det för en gangsterfråga?

Antal maffia familjer i New York.
Citera
2023-10-04, 16:51
Medlem
Så oerhört tråkiga avsnitt när Janne o Cecilia är med, kollar ju inte på en allstar-säsong för o se lag som inte kan svara på en enda fråga.
Särskilt Janne har väl knappt haft 5 rätt totalt på 6 matcher
Citera
2023-10-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Så oerhört tråkiga avsnitt när Janne o Cecilia är med, kollar ju inte på en allstar-säsong för o se lag som inte kan svara på en enda fråga.
Särskilt Janne har väl knappt haft 5 rätt totalt på 6 matcher

Ja, Janne måste väl ändå vara den sämsta deltagaren som har varit med? Känns som Cecilia ensam drar in de ytterst få poäng de tar. Och de borde ha lärt sig nu att det inte är någon idé att låta Janne ta UP även om det är ett ämne som borde passa honom.
Citera
2023-10-04, 20:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, Janne måste väl ändå vara den sämsta deltagaren som har varit med?
När nyheten väl kommer om att Alla mot Alla ska läggas ner, så måste vi ha en liten Flashbacks AmA Awards här i tråden - där vi röstar fram både de sämsta och vassaste deltagarna genom alla säsonger. Lär bli en tight bottenfight mellan Janne, Liza Morberg, Sarah Sjöström, Karin Laserow m.fl.
Citera
2023-10-04, 22:11
Medlem
Nu har de bytt ut logotypen i studion tillbaka med den gamla
Citera
2023-10-04, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, Janne måste väl ändå vara den sämsta deltagaren som har varit med? Känns som Cecilia ensam drar in de ytterst få poäng de tar. Och de borde ha lärt sig nu att det inte är någon idé att låta Janne ta UP även om det är ett ämne som borde passa honom.
The road to hell is pawed by snow" hon är så ologisk!

"Incestuös dragqueen" hennes och Jannes ordförståelse är fantastisk, draqueens som bedriver otukt med andra draqueens blir innebörden av hennes förslag haha

Filip intar ställning (bakom vinhoran ) och menar att det är otroligt!!! att
Shameless whining-whore öh kan översättas!,"otroligt" upprepar Cecilia lydigt men hon förstår ju inte bättre så hon däremot är ursäktad.
Förstod tråden Filips invändning?

Det finns många knopar nämn 1!
Jannes svar: 2 knop!

Han bör nog inte få rösta i nästa val

Filip är aningens filantropiskt naiv när han tror att hela studion kan hjälpa fram
Janne till att plocka fler poäng i UP om folk tror på Janne

Sjöhalning!

Hur kan han ha båtkörkort? har han en chaufför?

Kabyss för i helvette! dom envisas med mässen

"Kabyss, även byssa, är köket på ett fartyg eller flygplan"

Idiotisk idiotfråga, pinsam
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-04 kl. 23:29.
Citera
2023-10-04, 23:30
Medlem
Crapmagics avatar
Lås-vredet (är den vrede man känner när det är låst om en ockuperad mugg försökte Janne säga utan att säga det)
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-04 kl. 23:32.
Citera
2023-10-05, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
The road to hell is pawed by snow" hon är så ologisk!

"Incestuös dragqueen" hennes och Jannes ordförståelse är fantastisk, draqueens som bedriver otukt med andra draqueens blir innebörden av hennes förslag haha

Filip intar ställning (bakom vinhoran ) och menar att det är otroligt!!! att
Shameless whining-whore öh kan översättas!,"otroligt" upprepar Cecilia lydigt men hon förstår ju inte bättre så hon däremot är ursäktad.
Förstod tråden Filips invändning?

Det finns många knopar nämn 1!
Jannes svar: 2 knop!

Han bör nog inte få rösta i nästa val

Filip är aningens filantropiskt naiv när han tror att hela studion kan hjälpa fram
Janne till att plocka fler poäng i UP om folk tror på Janne

Sjöhalning!

Hur kan han ha båtkörkort? har han en chaufför?

Kabyss för i helvette! dom envisas med mässen

"Kabyss, även byssa, är köket på ett fartyg eller flygplan"

Idiotisk idiotfråga, pinsam

Förstod inte heller vad det var för konstigt med Jimmies ”skamlös vinhora”. Tror de flög över de allra flestas huvuden utom svagbegåvade som Cecilia Frode.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in