Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-14, 22:14
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TracyBeaker
Aha, lite som jag gör när någon prepper eller krigsromantiker skall helvetespredika om totalt osannolika katastrofscenarier. Då låtsas jag ta in informationen.
Sådana människor kan med fördel dejta en robot som bara nickar och håller med! Där hittade vi ett användningsområde, ju!

Visst, eller någon totalt självupptagen 60+ som bara ska mala på, och som inte fixar att man berättar någonting om sitt egna liv utan att gäspa eller kolla i mobilen.
En sådan ska ha en AI.
Citera
2023-10-14, 22:17
Medlem
Om du och din nuvarande AI har koppling med varandra så kan du överföra den till din sexrobot.
Om 10 år har vi säkert sexrobotar i form av huvuden endast.
Då kan man få den tyst på den när den blir jobbig.
Citera
2023-10-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ja, om AI-roboten har eget bankkonto så, för all del!

Det ultimata måste vara en senil sexrobot med AI och eget bankkonto isåfall.

Det är kärlek.
Citera
2023-10-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Det ultimata måste vara en senil sexrobot med AI och eget bankkonto isåfall.

Det är kärlek.
Den skall vara duktig på att laga både bilar och mat också. Och gilla skogs- och bergsvandringar.
Citera
2023-10-14, 22:43
Medlem
Korvo-Grillos avatar
Jag skulle kunna tänka mig en AI-flickvän/-kompis som kan allt, likt ChatGTP (även om den inte är helt perfekt), men som man kan prata med då o då, men om ämnen som t.ex. beteendevetenskap, psykologi och andra intressanta ämnen.

Finns det nån sån?

Är inte ute efter nått AI-sex, det har jag med äkta kvinnor!
Citera
2023-10-14, 22:49
Medlem
Citat:
Den skall vara duktig på att laga både bilar och mat också. Och gilla skogs- och bergsvandringar.

Man kanske skulle kunna montera nån sorts bilsäte på ryggen på den? Blir mer bekvämt så.
Citera
2023-10-14, 22:50
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvo-Grillo
Jag skulle kunna tänka mig en AI-flickvän/-kompis som kan allt, likt ChatGTP (även om den inte är helt perfekt), men som man kan prata med då o då, men om ämnen som t.ex. beteendevetenskap, psykologi och andra intressanta ämnen.

Finns det nån sån?

Är inte ute efter nått AI-sex, det har jag med äkta kvinnor!

Varför duger inte chatgpt?
Citera
2023-10-14, 22:53
Medlem
Korvo-Grillos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Varför duger inte chatgpt?
Skulle vara kul med ett ansikte, gärna med synkat uttal om man vill prata (via tal alltså).
Citera
2023-10-14, 23:37
Bannlyst
Citat:
Det som den ene ser som en rolig grej, kan den andre se som blodigt allvar.!
Jag har inte ens varit inne i länken, men jag vet redan på förhand att jag kommer se en AI-partner som något i klass med att dejta Berlinmuren. Eller Flashback-katten.

Jaaa, det var bilder av vackra tjejer och sedan betalar man för att få skriva "Hej hur mår du idag"
"Jotack bra, själv då?" "Jotack bra" O.s.v..Lönlöst. De lurar av unga incels pengar helt enkelt, same ol' same ol.

Tycker synd om killarna. No love och alla bara utnyttjar dem. Inte undra på att de blir bittra.
Citera
2023-10-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Jaaa, det var bilder av vackra tjejer och sedan betalar man för att få skriva "Hej hur mår du idag"
"Jotack bra, själv då?" "Jotack bra" O.s.v..Lönlöst. De lurar av unga incels pengar helt enkelt, same ol' same ol.

Tycker synd om killarna. No love och alla bara utnyttjar dem. Inte undra på att de blir bittra.
Jösses...jag har TAGIT betalt för att slösa tid på att skriva med en sådan. Bättre här på FB där jag kan skriva gratis med en riktigt människa. Som dig t.ex.
Citera
2023-10-14, 23:46
Bannlyst
Citat:
Jösses...jag har TAGIT betalt för att slösa tid på att skriva med en sådan. Bättre här på FB där jag kan skriva gratis med en riktigt människa. Som dig t.ex.

LoL, vilken kontrast. Fick just skäll i annan tråd för att jag överpratar. (Viket jag totalt gör och inte alls skäms över)

Typ en megatorr snubbe som inte kunde kommunicera? Iff... Långtråkigt men det finns många sådana i sverige, de stela som inte vet hur man släpper loss. Oftast autism eller sjuklig osäkerhet bakom. Försöker du aldrig bryta det med att släppa loss själv för att få dem släppa loss? Funkar för mig.

Nackdelen med sverige är just att folk är stela så jag börjar med att göra bort mig och så följer de efter och stämningen maxas. Har alltid funkat för mig och jag kan göra det för att jag inte bryr mig om vad folk anser om mig då det inte spelar någon roll om jag förlorar vänner eftersom jag 1. Kan få nya omedelbart och 2. Är inte rädd för att vara ensam.
Citera
2023-10-14, 23:55
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Ja, jag tycker att du ska ersätta din (inbillade) fru med en (inbillad) AI-flickvän. Om du verkligen tycker att de två är direkt utbytbara så är det ju (i din värld) ingen skillnad.

Om du hade en faktisk relation med din ”fru”, så hade du inte ens ställt frågan, men om ditt emotionella, fysiska och själsliga liv är så torftigt att det kan tillfredsställas av en molnserver så kan det kanske till och med gagna mänskligheten att du ägnar dig åt imaginära förhållanden istället för verkliga.

Ensamma män kommer alltid vara patetiska, med eller utan AI. Gäller visserligen alla ensamma människor, men fruntimren håller sig någorlunda sysselsatta åtminstone, istället för att chatta med påhittade individer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in