Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-02, 05:41
  #9865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Verkligen. På hela deras förhållande har han varit hackad 3 gånger om jag minns rätt varav senaste veckorna 2 gånger, förra gången gick Linnea ut på sin Instagram och skrev ”Christoffer är hackad så ni alla vet” men denna gång ingenting. Är 100% övertygad om att det är hon som hackat/försökt hacka alla förgående gånger samt denna. Sist tror jag hon såg något på hans konton som som kanske tände till i henne, något som låg och gnydde under ytan och tillslut kanske det brast varpå hon konfronterat honom, det har uppstått bråk och han möjligtvis smällt till henne. Jag ursäktar inte misshandel, men det kan vara en förklaring. Svartsjuka är extremt svårt att hantera i ett förhållande och kan förstöra mycket.
Det är högst troligt att hon gått igenom hans meddelanden och sett att han har kontakt med Julia, vilket är ett måste, eftersom hon är mamma till Chloe.
Det framgår i fupen att Julia och Christofer smög med kontakten dememellan, pga hennes psychopojkvän och psychoLinnea...
Herregud vilken soppa, bara det att Julia levt i en mardröm med exet, så har Chrippa gjort detsamma med på sitt håll.
Chrippa har gjort bort sig för att vara Linnea till lags, tänker på hennes besatthet av att göra tiktoks med Chrippa, som varit otroligt cringe
Citera
2024-01-02, 05:43
  #9866
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det är uppenbart att Linnea inte har några gränser. Jag hoppas att hon inte gjort någonting mot Chloe, för att hatet mot Julia tagit överhanden.
Chrippa må vara en idiot, men han har försökt blidka Linnea. Tänker på hans vloggar om hur Linnea varit med Chloe och beordrar Chrippa att skynda sig hem för att Chloes surfpadda dött och hon då blivit jobbig...
Linneas tydliga kyla och oförstånd gällande Chloes behov.
Stackars lilla barn. Plötsligt klarnar det mer och mer.

Hur är det med Chrippas tiktokkonton, är dom förändrade?

Tycker man märkt tydligt rätt tidigt att något som inte står rätt till med Linnea (kan självklart ha fel) och att det känts rätt uppenbart att hon vill komma nära Jocke. Har aldrig upplevt ett så tydligt fjäsk som Linnea framför Jocke faktiskt.

Tror och hoppas att hon inte har gjort Chloe något. Synd för nu blir Socialtjänsten inblandade med henne då hennes pappa är anmäld för brott. Julia har tydligt tagit hans parti så borde vara rätt safe där.
Lär läcka en del under dagen idag om Linnea så blir intressant att följa med om.

Chippa må vara en idiot och blåst men tror ärligt talat att han är oskyldig i detta han sitter häktad för.

Att Linnea stänger hans Youtube tycker jag talar för hennes psykobeteende. Där förlorar hon trovärdighet.

Vilket kaos ifrån ingenstans.
Citera
2024-01-02, 05:46
  #9867
Medlem
Alltså det är otroligt komiskt att influenser idag får så mycket uppmärksamhet oavsett vad dom gör. Denna tråd är ju fan populärast på flashback.

Med det sagt jag har följt chrippa länge men sedan det framkommit skulder osv har hela hans image raderats...

Sen gör han slut med barnets mamma blir ihop med en stalker brud och 6 månader senare sitter han häktad misstänkt för misshandel av nya donnan...vilken bedrift😅
Citera
2024-01-02, 05:52
  #9868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Tycker man märkt tydligt rätt tidigt att något som inte står rätt till med Linnea (kan självklart ha fel) och att det känts rätt uppenbart att hon vill komma nära Jocke. Har aldrig upplevt ett så tydligt fjäsk som Linnea framför Jocke faktiskt.

Tror och hoppas att hon inte har gjort Chloe något. Synd för nu blir Socialtjänsten inblandade med henne då hennes pappa är anmäld för brott. Julia har tydligt tagit hans parti så borde vara rätt safe där.
Lär läcka en del under dagen idag om Linnea så blir intressant att följa med om.

Chippa må vara en idiot och blåst men tror ärligt talat att han är oskyldig i detta han sitter häktad för.

Att Linnea stänger hans Youtube tycker jag talar för hennes psykobeteende. Där förlorar hon trovärdighet.

Vilket kaos ifrån ingenstans.
Tycker synd om Chrippa och Julia och framförallt Chloe.
Smutskastningen av Julia i tråden är rätt talande i sig, från vissa konton. Ingen nämnd ingen glömd.

En tröst är att digitala spår är svåra att sudda bort, det lär visa sig hur det ligger till tids nog, vem som gjort vad från vilka enheter osv.
Citera
2024-01-02, 06:21
  #9869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Verkligen. På hela deras förhållande har han varit hackad 3 gånger om jag minns rätt varav senaste veckorna 2 gånger, förra gången gick Linnea ut på sin Instagram och skrev ”Christoffer är hackad så ni alla vet” men denna gång ingenting. Är 100% övertygad om att det är hon som hackat/försökt hacka alla förgående gånger samt denna. Sist tror jag hon såg något på hans konton som som kanske tände till i henne, något som låg och gnydde under ytan och tillslut kanske det brast varpå hon konfronterat honom, det har uppstått bråk och han möjligtvis smällt till henne. Jag ursäktar inte misshandel, men det kan vara en förklaring. Svartsjuka är extremt svårt att hantera i ett förhållande och kan förstöra mycket.

Detta tror jag också. Chrippa har velat lämna, hon raderar hans kanal. Det brister för chrippa och han har eventuellt slagit till henne.

Om det är fallet så ska han såklart dömas för det. Men tills dom kommer så utgår jag ifrån att han är oskyldig.

Jag har märkt att han förändrades mycket som person efter uppbrottet med Julia och då till det mer negativa.

Men räknar med att vi alla kommer få tillgång till fup om detta går till rättegång.

Men jag har aldrig uppfattat chrippa som lycklig ihop med Linnea, även om det har varit en bild som han har försökt att förmedla utåt. Titta bara på hans vloggar ihop med Julia kontra tiden med Linnea. Stor skillnad!
Citera
2024-01-02, 06:30
  #9870
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Detta tror jag också. Chrippa har velat lämna, hon raderar hans kanal. Det brister för chrippa och han har eventuellt slagit till henne.

Om det är fallet så ska han såklart dömas för det. Men tills dom kommer så utgår jag ifrån att han är oskyldig.

Jag har märkt att han förändrades mycket som person efter uppbrottet med Julia och då till det mer negativa.

Men räknar med att vi alla kommer få tillgång till fup om detta går till rättegång.

Men jag har aldrig uppfattat chrippa som lycklig ihop med Linnea, även om det har varit en bild som han har försökt att förmedla utåt. Titta bara på hans vloggar ihop med Julia kontra tiden med Linnea. Stor skillnad!


Skriver under på allt här. Nog någon kris han hamnat in när han lämnade Julia för Linnea. Upplevde också honom som lyckligare och mer nere på jorden ihop med Julia. Linnea har man märkt att han inte trivs med men har målat upp det utåt som dom var lyckliga - men det har synts igenom honom att det är bara en fasad.

Har han misshandlat henne och våldtagit henne så ska han självklart få hårt straff.
Men har han inte det och Linnea är bara arg för att han velat lämna henne så kan hon nog hälsa hem. Nu blir Socialtjänsten inblandade och stackars Chloe.

Hängt upp mig på att hon har tagit bort hans kanal något extremt. Det har man väl knappast i tankarna när man blivit utsatt för våld och våldtäkt att direkt vilja förstöra inkomstkälla för förövaren.
Citera
2024-01-02, 06:31
  #9871
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hon hade på Instagram och berättade att Chrippa och Julia fick smyga med sin kommunikation gällande Chloe mm.
Vet inte hur det funkar i efterhand med att kolla live.
I FUPen från tidigare fallet framkom det dock att Julia och Chrippa bråkade så mycket och inte kunde kommunicera, att hennes dåvarande kille fick sköta kommunikationen med Chrippa gällande lilla C, och dåvarande killen fick även sköta hämtande/lämnandet av Lilla C, eftersom Julia och Chrippa inte kunde bete sig som vuxna civiliserade människor mot varandra...
Citera
2024-01-02, 06:33
  #9872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Vart har du läst detta om att han behandlat Julia dåligt och nedvärderar utseende osv? Vilken fup? Kan väl inte finnas någon såhär tidigt ?

Det är en annan tråd om ett annat fall. Finns i tråden om man söker lite.
Citera
2024-01-02, 06:33
  #9873
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det är uppenbart att Linnea inte har några gränser. Jag hoppas att hon inte gjort någonting mot Chloe, för att hatet mot Julia tagit överhanden.
Chrippa må vara en idiot, men han har försökt blidka Linnea. Tänker på hans vloggar om hur Linnea varit med Chloe och beordrar Chrippa att skynda sig hem för att Chloes surfpadda dött och hon då blivit jobbig...
Linneas tydliga kyla och oförstånd gällande Chloes behov.
Stackars lilla barn. Plötsligt klarnar det mer och mer.

Hur är det med Chrippas tiktokkonton, är dom förändrade?
Så bara för att Julia, tjejen som hatar Linnea extremt mycket, säger att det är sant, så är det automatiskt sant?
kan inte vara att Julia säger det för att hon hatar Linnea och älskar Chrippa och vill rädda honom ut denna skit han satt sig i.
Citera
2024-01-02, 06:37
  #9874
Medlem
Har kollat på den där andra tråden med fupen men jag kan inte hitta nåt om Chrippa i den. Om det nu är den där om 26 åringen som misshandlade en kvinna ?

Edit: Denna ? (FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro
__________________
Senast redigerad av Viper23 2024-01-02 kl. 06:40.
Citera
2024-01-02, 06:39
  #9875
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Verkligen. På hela deras förhållande har han varit hackad 3 gånger om jag minns rätt varav senaste veckorna 2 gånger, förra gången gick Linnea ut på sin Instagram och skrev ”Christoffer är hackad så ni alla vet” men denna gång ingenting. Är 100% övertygad om att det är hon som hackat/försökt hacka alla förgående gånger samt denna. Sist tror jag hon såg något på hans konton som som kanske tände till i henne, något som låg och gnydde under ytan och tillslut kanske det brast varpå hon konfronterat honom, det har uppstått bråk och han möjligtvis smällt till henne. Jag ursäktar inte misshandel, men det kan vara en förklaring. Svartsjuka är extremt svårt att hantera i ett förhållande och kan förstöra mycket.
Ja, eller dem bråkar, hon hackar hans konton som hämnd, dem fortsätter bråka, hon blir arg och deletar hans youtube kanal i stundens hetta, Chrippa tappar det för en sekund och ger henne 1-2 slag. Krävs inte mycket för att han ska kunna allvarligt skada lilla henne.

Linnea är 23 år gammal, hjärnan är inte fullt utvecklad förens man är 25, jag kan absolut se hur hon överreagerade och gjorde omogna val som att hacka hans konton för att hon var arg, eller deletade hans youtube kanal i stundens hetta när dem bråkade.
Citera
2024-01-02, 06:40
  #9876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Då får vi se om han är anklagad för det samt om han är häktad för det. Eller vem det e som ljuger. Snyggt om Clue/Julia blir anmälda för förtal av Linnea på allt det här också

Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Att L inte gjort ett enda provocerat eller ”galet” inlägg ger inga tendenser på att vara ”psyksjuk” osv….snarare tvärtom. Väldigt samlad och de andra som lagt ut verkar vara väldigt labila och impulsiva.

Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Det kan lika väl ha varit chrippa själv som bytt till hennes nummer av flera olika skäl

Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Jag hatar kvinnomisshandlare. Jag hatar män som hatar kvinnor. Jag är på hennes sida som alla borde vara om det är så.

Tills han visas oskyldig står jag för henne.

Litar hellre på en potentiell lögnare än en potentiell jävla kvinnomisshandlare. VAKNA era kotletter
Du är väldigt mån om Linnea, hatar desto mer på Julia, trots påståenden om att Julia utsatts för psykiskt våld från Chrippa.
Hur kommer det sig?
Undrar hur mycket Linnea kostat Chrippa?
Chrippa som även började sola solarium med sin prinsessa?! Helt förblindad av kärlek.
Ett jävla uppvaknande för honom, ska bli synnerligen intressant att beskåda detta utifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in