Hej!
Ny som "skribent" p forumet men lser hr dagligen.
Kort frklarat s r jag en kille i 35rs ldern, som fr ca 1,5 r sedan drog p mig ett tram beroende, fr det va helt rtt drog fr mig helt enkelt. Det va krlek vid frsta pillret. Nr man senare lrde sig att kunna f dom hem i brevldan s va det klappat o klart.
Hur som haver s har jag s smningom vilja kliva av denna djvulsdrog, d den inte lngre ger mig samma feeling som frr, ja ni som r i ngon form av beroende knner ju skerligen till det dr.
Notera att det varit doser uppe p ca 1000mg om dagen, nere p mellan 4-600mg nu dagligen.
Nu vet jag ju att man kan g den hrda vgen och g CT och plgas igenom frloppet.
MEN, nu r det som s att jag sitter p en bunke diverse preparat, bde lagliga och olagliga.
Jag tnkte ta hjlp av dessa preparat fr att bli ren, utan bli beroende av ngot av det andra d sklart, lol. Men mngderna av dom andra r cirka en veckodos per preparat.
Min frga r bara vilket av dom ska jag ta nr jag inleder min AT och i vilken ordning, allts om jag skulle lgga upp ngot slags schema, hur hade ni gjort om ni haft tillgng till detta och ska kliva av Trammen?
Och slopa allt trams med att ta det som en man o g CT, lid igenom skiten etc etc, nu r det som det r och jag behver fungera dagligen pga vissa skl, s har svrt fr att ligga och m kasst 1-2 veckor, fr d kollapsar visa saker.
S med hjlp av fljande preparat, hur hade ni lagt upp ett "schema" fr att s lindrigt som mjligt komma undan ATn p Trammet.
Jag har
Lyrica (300mg) tabs
Metadon 5mg/ml flytande
Subutex 1st 8a
Kratom (Kvalitet oknd) x antal tabletter
Bensedine
Valium Roche 10mg
5htp (100mg) Tabs
Taurine (500mg) Tabs
Magnesium tabletter
Div vitaminer
Dom tyngre preparaten finns fr ca en veckodos var.
Resten finns det rtt gott om.
Som sagt skippa all bullshit om att slopa det, g CT bla bla. Jag vill veta hur hade ni gjort om ni haft denna tillgngen och skulle sluta med tram. Vilket brjar ni med och vilka preparat avslutar ni med tex? Som ett slags "Schema". D jag sjlv inte blir klok p hur fan jag ska g tillvga, Ltt det kilar ivg t det "roliga" hllet istllet"![Unsure](https://static.flashback.org/img/smilies2/unsure.gif)
Ny som "skribent" p forumet men lser hr dagligen.
Kort frklarat s r jag en kille i 35rs ldern, som fr ca 1,5 r sedan drog p mig ett tram beroende, fr det va helt rtt drog fr mig helt enkelt. Det va krlek vid frsta pillret. Nr man senare lrde sig att kunna f dom hem i brevldan s va det klappat o klart.
Hur som haver s har jag s smningom vilja kliva av denna djvulsdrog, d den inte lngre ger mig samma feeling som frr, ja ni som r i ngon form av beroende knner ju skerligen till det dr.
Notera att det varit doser uppe p ca 1000mg om dagen, nere p mellan 4-600mg nu dagligen.
Nu vet jag ju att man kan g den hrda vgen och g CT och plgas igenom frloppet.
MEN, nu r det som s att jag sitter p en bunke diverse preparat, bde lagliga och olagliga.
Jag tnkte ta hjlp av dessa preparat fr att bli ren, utan bli beroende av ngot av det andra d sklart, lol. Men mngderna av dom andra r cirka en veckodos per preparat.
Min frga r bara vilket av dom ska jag ta nr jag inleder min AT och i vilken ordning, allts om jag skulle lgga upp ngot slags schema, hur hade ni gjort om ni haft tillgng till detta och ska kliva av Trammen?
Och slopa allt trams med att ta det som en man o g CT, lid igenom skiten etc etc, nu r det som det r och jag behver fungera dagligen pga vissa skl, s har svrt fr att ligga och m kasst 1-2 veckor, fr d kollapsar visa saker.
S med hjlp av fljande preparat, hur hade ni lagt upp ett "schema" fr att s lindrigt som mjligt komma undan ATn p Trammet.
Jag har
Lyrica (300mg) tabs
Metadon 5mg/ml flytande
Subutex 1st 8a
Kratom (Kvalitet oknd) x antal tabletter
Bensedine
Valium Roche 10mg
5htp (100mg) Tabs
Taurine (500mg) Tabs
Magnesium tabletter
Div vitaminer
Dom tyngre preparaten finns fr ca en veckodos var.
Resten finns det rtt gott om.
Som sagt skippa all bullshit om att slopa det, g CT bla bla. Jag vill veta hur hade ni gjort om ni haft denna tillgngen och skulle sluta med tram. Vilket brjar ni med och vilka preparat avslutar ni med tex? Som ett slags "Schema". D jag sjlv inte blir klok p hur fan jag ska g tillvga, Ltt det kilar ivg t det "roliga" hllet istllet"
![Unsure](https://static.flashback.org/img/smilies2/unsure.gif)
![Tongue](https://static.flashback.org/img/smilies2/tongue.gif)